Polip w nosie

1. Data: 2007-08-17 16:10:07

Temat: Polip w nosie
Od: "Leszek99" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie witam!

Około 2 tygodni temu w moim nosie zrobił się polip.
Jest wielkości ziarna grochu.
Oczywiście byłem już u lekarza i jak na nasze krajowe warunki
dostałem skierowanie do laryngologa na 5 września.
Ale jest jedno ale. Polip sam w sobie nie przeszkadza w codziennym życiu
tylko jest (tak przypuszczam) bardzo delikatny i od czasu do czasu
tak średnio 2 razy dziennie wycieka (nie wiem jak to określić) z niego krew.
Lekarz stwierdził iż nie ma powodu do paniki i strachu i do czasu
wizyty u laryngologa zalecił przyjmowanie Rutinoscorbinu i wapna.
Krew pojawia się może w mniejszych ilościach i jest bardziej gęsta.
Zwracam się do osób które miały taki sam przypadek jak ja
co im poradzono w takiej sytucji.
Nie wiem, może iść do innego lekarza?
W sumie 5 września niedaleko ale pewien dyskomfort w codziennym
życiu jest.
Czekam na odpowiedzi i serdecznie pozdrawiam.

Leszek99