Polska NIE dla Muzułmanów!

121. Data: 2015-10-29 14:33:37

Temat: Re: Polska NIE dla Muzułmanów!
Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-29 o 13:17, Ikselka pisze:

> prawda jest taka, że nie da rady obstawić szczelnie granic Rzeszy ani
> żadnych innych i ta fala będzie narastać. Dlaczego? BO MOŻE :->

Wystarczy by Niemcy i UK w trybie pilnym zmodyfikowali tak by
standardowa pomoc uchodźcom była na zdecydowanie niższym poziomie. Np.
ustalenie stałej maksymalnej kwoty która może być przeznaczona na pomoc.
Im więcej uchodźców, tym większy dzielnik i mniejsza kwota przypadająca
na osobę.
Aktualne regulacje są zupełnie niedostosowane do możliwości nawet tak
dobrze rozwiniętych krajów jak Niemcy, przy obecnej liczbie uchodźców.
UE nie jest w stanie finansowo znieść takich obciążeń. Jeśli zatem
zależy nam na tym aby unia się nie rozpadła (co byłoby na rękę Putinowi,
gdyż zniknęły by sankcje gospodarcze) warto byłoby prosić o zdrowy
rozsądek "władze unii". Mamy Donalda Tuska, może warto byłoby poprosić
go o wspieranie zmian w przepisach dotyczących uchodźców?

PS: Jestem świadom tego że wśród grupy osób które trafiły do Europy
bardzo znacząca część to ludzie którym nie groziła wojna. Pamiętam
rozmowę z jedną z osób która chciała sama na własne oczy przekonać się
jak to wygląda. Udało jej się porozmawiać anonimowo z kilkoma osobami,
które przyznały się że z Syrią nie mają nic wspólnego i są z Egiptu. Wg
nich nawet połowa ludzi to nie uchodźcy ale po prostu imigranci ekonomiczni.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

122. Data: 2015-10-29 15:11:22

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-27 o 04:07, Pszemol pisze:

> Nawołujesz do przemocy i nienawiści.

Nie. To jest normalna reakcja normalnego człowieka na opisywane
zachowanie. Atak na dobra materialne oraz tradycję/kulturę "we własnym
domu" musi rodzić agresję. Takimi już allah stworzył ludzi a bozia
zatwierdziła. W tym wypadku nie ma mowy o żadnym nawoływaniu do
przemocy, rasiźmie. Jest tylko obrona własnego terytorium przed
zawodnikami, którzy nie uczestniczyli w budowie a chcieli by z dóbr
korzystać i wprowadzać swoje zwyczaje. Idą na bezczelnego, wiedząc że
nikt się nie przeciwstawi w imię:
a) politycznej poprawności
b) opacznie pojmowanej tolerancji
c) strachu przed wykluczeniem z "lepszej cywilizacji", której to obraz
został wykreowany przez media i z rzeczywistością nie ma nic wspólnego.

Takie teksty jak m.innymi rzuciłeś o nawoływaniu odwracają kota ogonem.
Pokazują agresora jako ofiarę i na odwrót. I takie teksty właśnie
wzmagają agresję i popychają do jej realizacji. Wyobraź sobie, że
nakryłeś złodzieja który plądruje ci mieszkanie. Spuszczasz mu wpierdol,
a tu z balkonu sąsiadka do ciebie "Jak możesz rasisto bić tego pana
tylko dlatego że nosi czarną kominarkę:)". Jest duże prawdopodobieństw,
że sąsiadki nie tkniesz tylko poślesz jej parę kurew. A żeby jej jeszcze
na złość zrobić dowalisz złodziejowi parę kopów w ryj więcej.

Dębska

123. Data: 2015-10-29 15:18:06

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.10.2015 o 13:56, DHSL pisze:

> O widzę że wolisz pogańskie 'zaduszki' :) Brawo!
>
> Zapewnie dla moherów terminologia ma ogromne znaczenie i domyślam się że
> czerwona się robisz bo chodzi o 'wszystkich świętych', ale pytam w takim
> razie dlaczego wszystkie pijaczki i mohery zbierają się zawzięcie na
> _cmentarzach_ skoro tam świętych nie ma?

To proste, liczą na spadek. Polacy-biedacy żyją tylko z kradzieży i
rozgrabiania mienia innych. Całe wychowanie Polaka od kołyski do
trumiennej deski służy tylko jednemu: jak ukraść i zrobić to elegancko i
z wdziękiem i urokiem osobistym. Kościół zapewnia w tym procederze
podniosłą oprawę, dlatego odpalenie "bóg zapłać na tacę" co tydzień jest
więc patriotycznym obowiązkiem.

124. Data: 2015-10-29 15:38:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Oct 2015 12:56:43 +0000, DHSL napisał(a):

> O widzę że wolisz pogańskie 'zaduszki' :) Brawo!

Ja kultywuję Wszystkich Świętych.
A zaduszki to dzień modlitwy ZA DUSZE zmarłych.

> Zapewnie dla moherów terminologia ma ogromne znaczenie

Kalendarz, tylko i wyłącznie kalendarz.
--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

125. Data: 2015-10-29 15:44:21

Od: DHSL <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29/10/2015 14:18, CookieM wrote:

> [...]
> z wdziękiem i urokiem osobistym. Kościół zapewnia w tym procederze
> podniosłą oprawę, dlatego odpalenie "bóg zapłać na tacę" co tydzień jest

No i proszę - a propos patriotyzmu i emigrantów - przypadek jeden z
całego morza. A banda naiwnych moherów siedzi posłusznie przy radiu i
TV i łyka propagandę podaną na talerzu maczanym we własnym kłamstwie.

Świętojebliwi nieudacznicy

""Kotwica" - znak Polski Walczącej, jest symbolem walki polskiego narodu
z niemieckim agresorem i okupantem. Bartosz Rejmański (l.27) - polski
emigrant, którego wizerunek po zakończonym przed sądem Old Bailey
procesie opublikowała Metropolitan Police, skazany został na dożywocie w
związku z zabójstwem starszego o 30 lat rodaka."

--
~~~~~
God

126. Data: 2015-10-29 15:48:54

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

127. Data: 2015-10-29 15:50:31

Od: jevvropa to zajebiscie wielka beczka prochu i zbliza sie za piec dwunasta ??????? <9...@9...int.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Kviat wrote:
> Powrotu do zdrowia życzę.

tak tak! dokladnie do ciebie sie tyczy!

128. Data: 2015-10-29 15:52:44

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.10.2015 o 13:25, Ikselka pisze:

> Żywcem z komuny - z tym "świętem zmarłych".

A swoją drogą, co jest złego w tym święcie zmarłych?
Że małą literą czy co?

Czy jak obchodzisz walentynki to Ci zarzuca ktoś, że to żywcem z hameryki?

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

129. Data: 2015-10-29 15:57:51

Od: DHSL <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29/10/2015 14:38, Ikselka wrote:

> Ja kultywuję Wszystkich Świętych.
> A zaduszki to dzień modlitwy ZA DUSZE zmarłych.

Więc jaki jest problem z Halloween ?

> Kalendarz, tylko i wyłącznie kalendarz.

Masz rację

--
~~~~~
God

130. Data: 2015-10-29 15:59:38

Od: DHSL <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29/10/2015 14:52, Wiesiaczek wrote:

> A swoją drogą, co jest złego w tym święcie zmarłych?
> Że małą literą czy co?
>
> Czy jak obchodzisz walentynki to Ci zarzuca ktoś, że to żywcem z hameryki?

Niektórzy mogą ci mieć za złe że nie mówisz Dzień Świętego Walentego

--
~~~~~
God

Muslim, Muslim Über Alles!