Polska NIE dla Muzułmanów!

151. Data: 2015-10-29 22:47:37

Temat: Re: Polska NIE dla Muzułmanów!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Oct 2015 22:23:25 +0100, FEniks napisał(a):

> Cóż, dobrze jest mieć dobre samopoczucie.
>
> Tak na marginesie mały przykładzik, he he:
>
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Francuskie_imperium_ko
lonialne

Cóż, Niemcy też mieli w Afryce kolonie.
Niech zatem solidarnie z Francją podejmują gości - Polskę niech zostawią co
do tej "solidarności" w spokoju.

--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

152. Data: 2015-10-29 23:08:01

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-29 o 22:47, Ikselka pisze:

lonialne

> Cóż, Niemcy też mieli w Afryce kolonie.
> Niech zatem solidarnie z Francją podejmują gości

No i, zdaje się, przyjmują. :-P

Ewa

153. Data: 2015-10-29 23:20:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Oct 2015 23:08:01 +0100, FEniks napisał(a):

lonialne

> No i, zdaje się, przyjmują. :-P

No tak, ale oni wszyscy i NAS chcą w to wplątać - kij wie, na jakiej niby
to zasadzie, pewnie "po przyjaźni". Przecież my tylko o mało co Madagaskaru
nie kupiliśmy. 3-\

154. Data: 2015-10-30 04:09:40

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ubliżasz jankeskim głupkom - to tylko polski odszczepieniec...

Czyli setki kilometrów już omówiliśmy bo zmieniacie temat? :-) OK.

155. Data: 2015-10-30 05:20:17

Od: stevep <s...@i...tkdami.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2015 o 17:15 Piotr Rezmer <k...@d...pl> pisze:

> Tego nie wiem, raczej nikt się do tego nie przyzna. Gdybym był jihadystą
> i chciał być skuteczny tu udawałbym chrześcijanina, słuchałbym RM,
> Chopina, chwalił PiS i AD.

Podobno 90% Polaków to katolicy, a z tego 99% to udawacze.
--
stevep
-----

156. Data: 2015-10-30 08:42:22

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

W dniu 2015-10-27 o 04:07, Pszemol pisze:

>Pokazują agresora jako ofiarę i na odwrót.

Drogi korwinisto, próbujący paluszkami zawrócić czasoprzestrzeń - mamy tu do
czynienia z ewidentną agresją słowną, agresorem jest DR4GON80, możesz
spierdalać.

157. Data: 2015-10-30 09:01:36

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-29 o 22:23, FEniks pisze:

> Cóż, dobrze jest mieć dobre samopoczucie.
>
> Tak na marginesie mały przykładzik, he he:
>
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Francuskie_imperium_ko
lonialne

Przykładzik bardzo dobry. Francuzy nabroiły i ponieśli tego
konsekwencje. Chodzi o czasy jeszcze przed akcją "uchodźcy". Otworzyli
się na państwo wielokulturowe i takie mają. Gdzieś koło 2000 roku
wygrali mistrzostwa świata w piłce kopanej. Rodowitych Francuzów w tej
reprezentacji wielu nie było. Co by nie mówić, jeśli Francuzi mieli
jakiś dług wobec państw "trzeciego świata" to w jakiś sposób starali się
go spłacić - a przynajmniej tak można na to patrzeć.

Problemem jest mentalność przybyszów, którzy uważają, że cały świat bez
wyjątku jest im coś winien, że im się należy, że mogą sobie pojechać w
dowolne miejsce na świecie, wziąć sobie to co ich zdaniem im się należy
i nikt nie ma prawa im złego słowa powiedzieć.

Skoro taka już moja i moich przodków wina za ich niedolę, to do tego co
im się według nich ode mnie należy, dorzucam piąchę w ryj jako
dobrowolną rekompensatę za skutki wieloletniej Polskiej polityki
kolonialnej :)

Dębska

158. Data: 2015-10-30 09:14:58

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-30 o 09:01, Przemysław Dębski pisze:

> [...]
> jakiś dług wobec państw "trzeciego świata" to w jakiś sposób starali się
> go spłacić - a przynajmniej tak można na to patrzeć.

Ale Francuzi to tylko był przykładzik. Niemcy, Wielka Brytania, Hiszpania...

> [...]
> im się według nich ode mnie należy, dorzucam piąchę w ryj jako
> dobrowolną rekompensatę za skutki wieloletniej Polskiej polityki

Od Polski oczekuje się _gestu_ w postaci 7 tysięcy, w imię solidarności
z UE. Bo w końcu w niej jesteśmy, czy to się komuś podoba czy nie. Nie
przesadzajmy z tym czarnowidztwem.

Ewa

159. Data: 2015-10-30 09:30:47

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-29 o 16:36, Ikselka pisze:

> [...]
> Europie. Ona mnie przeraża, bo jest potencjalną (i zresztą już faktyczną
> też) lawiną przemocy w przypadku niezaspokojenia oczekiwań.
> Wiem, że jest już nie do powstrzymania żadną siłą, militarną nawet, bo niby
> jak obrać cele?
> Zwłaszcza przy obecnej paranoicznej totalitarnej polityce "tolerancji i
> humanitaryzmu", która tak naprawdę jest terrorem obywateli.
> Przecież nie będziemy zatapiać tych łódek ani strzelać czy robić obozów
> koncentracyjnych, prawo każe nam ulegać inwazji, samounicestwiając swą

Zwłaszcza to o totalitarnej polityce tolerancji, która pacyfikuje jak
najbardziej zdrowe odruchy. Nie rozumiem sensu tego w obecnej sytuacji.
Z punktu widzenia bandy sukinsynów dojących społeczeństwa ona ma jak
najbardziej sens, bo pozwala utrzymać krowy w ryzach. W sytuacji
obecnej, gdzie zagrożenie przychodzi z zewnątrz taka polityka sensu nie
ma, gdyż prowadzi do unicestwienia zarówno krów jak i dojących. O co
więc tu chodzi ?

Dębska

160. Data: 2015-10-30 09:33:50

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-30 o 08:42, Ghost pisze:

> Drogi korwinisto, próbujący paluszkami zawrócić czasoprzestrzeń - mamy
> tu do czynienia z ewidentną agresją słowną, agresorem jest DR4GON80,
> możesz spierdalać.

Witam stęsknioną księżniczkę.

Dębska

Muslim, Muslim Über Alles!