Polska NIE dla Muzułmanów!

181. Data: 2015-10-30 20:38:26

Temat: Re: Polska NIE dla Muzułmanów!
Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.10.2015 o 13:17, Ikselka pisze:

> Ot, durak. Przyjmują, bo nie mogą zatrzymać. Nikt ich teraz o pozwolenie
> nie prosi, fala przekracza granice poza przejściami granicznymi. Rząd
> neimeicki godzi się na to, bo nie chce robić paniki u własnych obywateli. A
> prawda jest taka, że nie da rady obstawić szczelnie granic Rzeszy ani
> żadnych innych i ta fala będzie narastać. Dlaczego? BO MOŻE :->

A od czego są armie?
Czy to oznacza, że dla przykładu Putin, mógłby bez problemu przysłać do
Europy powiedzmy milion swoich żołnierzy, chwilowo bez broni?

182. Data: 2015-10-30 21:10:26

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

>"? Warszawa to łatwizna, tylko 1300 km. Dla czołgu T-90 to 24 godziny.

Buhhahahahahhahahaa

183. Data: 2015-10-30 21:25:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Oct 2015 20:38:26 +0100, t-1 napisał(a):

> A od czego są armie?
> Czy to oznacza, że dla przykładu Putin, mógłby bez problemu przysłać do
> Europy powiedzmy milion swoich żołnierzy, chwilowo bez broni?

A mógłby. I to z bronią 3-]
--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

184. Data: 2015-10-31 11:37:36

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

>Najgorsze jest to, że i papież zachęca parafie do przyjmowania islamskich
>uchodźców (nasza parafia nie przyjmie,ludzie zdecydowanie mówią NIE - ale
>przyjmie Polaków) - ja już w tej sytuacji zwątpiłam.

Glob sie ucieszy.

185. Data: 2015-10-31 11:40:56

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

Dnia Fri, 30 Oct 2015 10:31:14 +0100, Przemysław Dębski napisał(a):

>:-DDDDD

Albowiem przykazania pochodzą z tych samych tablic zarówno u chrześcijan,
jaki i żydów oraz islamistów - moje drogie matołki :-)

186. Data: 2015-10-31 11:42:04

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

>A mógłby. I to z bronią 3-]

Od tego momentu nie starczyło by mu już kasy nawet na szczaw.

187. Data: 2015-10-31 12:52:48

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-31 o 11:37, Ghost pisze:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

> Glob sie ucieszy.

No cóż, papież miał genialny w swej prostocie pomysł, mający na celu -
oprócz pomocy - rozproszenie imigrantów wśród miejscowych, co by gett
nie tworzyć. Ale jak widać, bywają mądrzejsi i świętsi od papieża.

Ewa

188. Data: 2015-10-31 14:31:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 Oct 2015 12:52:48 +0100, FEniks napisał(a):

> [...]
> oprócz pomocy - rozproszenie imigrantów wśród miejscowych, co by gett
> nie tworzyć. Ale jak widać, bywają mądrzejsi i świętsi od papieża.

Bywają. Papież ani święty, ani najmądrzejszy. Już nie.

189. Data: 2015-10-31 15:08:25

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-31 o 14:31, Ikselka pisze:

> Bywają. Papież ani święty, ani najmądrzejszy. Już nie.

Nigdy nie byli. Ale od ikselek wielu, a zwłaszcza obecny.

Ewa

190. Data: 2015-10-31 15:22:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 Oct 2015 15:08:25 +0100, FEniks napisał(a):

> Nigdy nie byli. Ale od ikselek wielu, a zwłaszcza obecny.

Byli, byli - z mocy prawa kanonicznego. Ale je zmieniono i już teraz mogę
twierdzić, że TEN papież mi się nie podoba 3->

--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice
,56445.html