Polska rodzina

1. Data: 2017-06-17 13:04:21

Temat: Polska rodzina
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Zanim doszliśmy do pacierza, zaczynaliśmy ze sobą swobodnie
rozmawiać, klęcząc lub siedząc na podłodze. Każde z naszej piątki
opowiadało, jak spędziło dzień, co ważnego się wydarzyło w przedszkolu,
szkole, pracy. I tak niepostrzeżenie upływała cała godzina. Dopiero
potem zaczynaliśmy się już naprawdę modlić - wspominała. Dudowie
odprawiali razem z dziećmi w domu drogę krzyżową, klęcząc i rozważając
kolejne stacje męki Pańskiej. Przez cały adwent budziliśmy dzieci o
świcie i o 6.30 rano byliśmy już w kościele na roratach. Codziennie -
podkreślała Janina Milewska-Duda. - Chcieliśmy, żeby nasze dzieci
traktowały życie religijne poważnie. Jaś był tu zresztą bardzo
rygorystyczny.<

>Wiara jest wartością nadrzędną, bo spaja wszystkie wartości w jeden
system. Bez wiary wyznawanie wartości staje się kaprysem - mówił do
zgromadzonych prof. Duda. Jego wykład
daje wyobrażenie, w jakiej rodzinie wychował się prezydent RP. Gdy
zostałem ojcem, zastanawiałem się, jak św. Józef to zrobił, że wychował
człowieka tej klasy co Jezus - zwierzył się profesor. Dodał, że chłopcy
powinni być zmuszani do spowiedzi w każdy pierwszy piątek miesiąca. -
Nie ma lepszego kursu na chłopca niż częsta spowiedź, on tam musi wyznać
swoje winy dziecięce - mówił ojciec prezydenta.<

>Ostatnio prof. Duda dużo mówi o kryzysie rodziny. Zaangażował się
nawet w kampanię przeciwko małżeństwom homoseksualnym. W spocie
zachęcającym do podpisania petycji, która zostanie skierowana do Komisji
Europejskiej, Jan Duda mówi, że dokument powinni podpisać wszyscy,
którym jest droga ,,przyszłość Polski, naszych dzieci, wnuków i prawnuków".
- Jestem radnym w sejmiku, mówię cały czas: ludzie, czy będą ścieżki
rowerowe, czy nie będą, to jest kompletnie nieważne, chodzi o to, żeby
ratować rodziny - wzywał ojciec prezydenta w radiomaryjnym ,,Naszym
Dzienniku". Profesor jest głęboko przekonany, że gender jest zagrożeniem
dla polskiej rodziny. - Oczywiście cel jest jasny: depopulacja
Europejczyków i zniszczenie rodziny - przestrzegał. Jego zdaniem dziś
mamy władze, które starają się pobudzić energię narodu: - Natomiast to
lewackie i libertyńskie wstecznictwo niesie tylko rozkład, szczególnie
moralny. Musimy być czujni - apelował.<

>Państwo Dudowie wspierali inicjatywę ogłoszenia Chrystusa królem
Polski. Bo według profesora Dudy jedyną obroną przed ,,otwartą wojną z
naszą religią prowadzoną przez antyreligię" może być ,,uwalnianie energii
ducha przez takie akty jak Wielka Pokuta i Jubileuszowy Akt Przyjęcia
Chrystusa za Króla i Pana". Oficjalna uroczystość intronizacji Chrystusa
na króla Polski odbyła się w listopadzie 2016 r. w
Krakowie-Łagiewnikach. Prezydentowi, zamiast żony, towarzyszyła na niej
matka. Stali obok siebie w pierwszym rządzie, pani profesor w odświętnym
czarnym płaszczu obszytym brązowym futerkiem. W ręku trzymała książeczkę
z ukrzyżowanym Chrystusem na okładce. - Akt oddania się Chrystusowi
Królowi powinien być w Polsce przyjęty. Przecież były Śluby
Jasnogórskie, oddaliśmy się w opiekę Maryi. Dlaczego więc mamy nie uznać
Chrystusa za Króla? - pytała w wywiadach.<

>Ksiądz Kras codziennie odprawia mszę dla pracowników Kancelarii
Prezydenta. Andrzej Duda nie zawsze może w niej uczestniczyć, ale
niedzielnej mszy nie opuszcza nigdy. <

Newsweek.pl 27.03-2.04.2017

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

2. Data: 2017-06-17 13:08:49

Temat: Re: Polska rodzina
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

silvio balconetti <s...@i...invalid> wrote:
> [...]
> Chrystusa za Króla? - pytała w wywiadach.<

> Prezydenta. Andrzej Duda nie zawsze może w niej uczestniczyć, ale

No i?

3. Data: 2017-06-17 13:11:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Chrystusa za Króla? - pytała w wywiadach.<

> Prezydenta. Andrzej Duda nie zawsze może w niej uczestniczyć, ale

Marzy ci się taka?

https://www.google.pl/search?q=homoseksuali%C5%9Bci+
z+dzie%C4%87mi&rlz=1CDGOYI_enPL745PL745&hl=pl&prmd=i
mnv&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiurvCm38TUA
hXNEVAKHU9WC3YQ_AUICSgB&biw=320&bih=492#imgrc=5Qvrk4
o_tQkwrM:

4. Data: 2017-06-17 16:05:50

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-17 o 13:08, XL pisze:

> No i?

No i to jest chore.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2017-06-17 17:05:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> No i to jest chore.

Wiem, po...cu, że ty wolałbyś inne msze:

http://i.wp.pl/a/f/jpeg/35553/afp_muzulmanie_londyn_
625.jpeg

Albo takie:

http://img.sadistic.pl/pics/8d054fa6e271.jpg

Tymczasem żyjesz w MOIM kraju i musisz znosić moje.

6. Data: 2017-06-17 17:30:58

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> No i to jest chore.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

I jak tu sie dziwic, ze facet jest jaki jest? :-)
Chyba zamowie sobie ksiazke M.Kindziuk "Rodzice prezydenta". Tylko EUR
8.69 Bedzie co czytac w dlugie zimowe wieczory. :-) Moze bedzie
ciekawsza niz nabyte w ubieglym stuleciu dzielo "Cuda i laski zdzialane
za przyczyna jasnogorskiej matki bozej dawniej i dzis"? :-)

7. Data: 2017-06-17 18:48:45

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-17 o 17:05, XL pisze:

> Wiem, po...cu, że ty wolałbyś inne msze:
>
> http://i.wp.pl/a/f/jpeg/35553/afp_muzulmanie_londyn_
625.jpeg

> Albo takie:
>
> http://img.sadistic.pl/pics/8d054fa6e271.jpg

Jak ty takie strony znajdujesz?
Ten twój ruch narodowy wie, że lubisz takie rzeczy?

> Tymczasem żyjesz w MOIM kraju i musisz znosić moje.

Katole przyszły i wzięły sobie kraj, a teraz płaczą, że inna sekta też
ma na to ochotę... Powinnaś być dumna, że biorą z was przykład.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2017-06-17 19:03:07

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-17 o 17:30, silvio balconetti pisze:

> [...]
> ciekawsza niz nabyte w ubieglym stuleciu dzielo "Cuda i laski zdzialane
> za przyczyna jasnogorskiej matki bozej dawniej i dzis"? :-)

Co do cudów. Czego to ludzie nie wymyślą:

"Sklepy z dewocjonaliami oferują też woskowe figury maluchów obojga
płci. Dorośli dotknięci różnymi schorzeniami mogą w zależności od
potrzeb nabyć - również wykonane z wosku - nogi, ręce, płuca i inne
części ciała.

Jeszcze niedawno palono je razem z tysiącami świec na stelażach obok
Kaplicy Objawienia. Obecnie są składane w specjalnych pojemnikach i
wrzucane do ognia przez księży. Mimo podniosłego charakteru obrzędu
widok rozpływających się w płomieniach głów i kończyn jest dość
makabryczny."

http://www.focus.pl/czlowiek/prezenty-dla-bogow-1204
1

Pozdrawiam
Piotr

9. Data: 2017-06-17 21:59:30

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wrzucane do ognia przez księży. Mimo podniosłego charakteru obrzędu
> widok rozpływających się w płomieniach głów i kończyn jest dość

Ktos mi pisal o targach dewocjonalnych, wiec poszukalem i mozesz sobie
kupic monstrancje, tabernakulum, sutanne i tysiace innych rzeczy. A
jutro w MDR o 23.30 bedzie powtorka reportazu o egzorcyzmach w Polsce.
Od dawna twierdze, ze ubozsi i bardziej leniwi emeryci europejscy
zamiast podrozowac do Afryki, Meksyku lub Papui Gwinei beda jezdzic do
Polski, zeby ogladac rozne dziwactwa. Zreszta juz wycieczki na Pomorze
lub Pribaltyki zaczepiaja po drodze o Lichen i Swiebodzin. :-) Ludzie po
prostu potrzebuja egzotyki. Sam kiedys odwiedzilem we Wloszech kosciol,
w ktorym przed setkami lat zdarzyl sie "cud eucharystyczny" i do ktorego
ludzie wala jeszcze setkami. A u nas w okolicach tez jest taka
ciekawostka: "miejsce modlitewne" (biskup nie uznal "cudu"), ktore
upamietnia ukazanie sie najswietszej panienki dorastajacym dzieciom (!).
Najswietsza panienka obiecala, ze ocali ich wioske przed Ruskimi (bylo
to zaraz po wojnie), ktorzy zaleja poza tym cala okolice. Glupio wyszlo,
bo Sowieci zatrzymali sie jakies 100 km na polnoc i nie tkneli swietej
ziemi bawarskiej, ale mimo wszystko pobozni ludzie uwierzyli w
objawienie. Pobudowano tam dom pielgrzyma, sklep z dewocjonaliami,
przyjezdzaja pielgrzymi, kaplice z parkiem, po ktorym mozesz sam lub
grupowo chodzic, modlic sie, zadumac sie na roznych stacjach, nosic maly
lub duzy krzyz (do pozyczenia). Widzialem tam nawet autokar z Polski. A
Madonna w kaplicy ponoc nawet przed paru laty plakala (pisali w
gazetach), biskup powolal komisje, ale chyba nic nie odkryli.
Niedowiarki stukaja sie w glowy, bo sasiedzi sa protestantami (polnocna
Bawaria to jak szachownica: jedna wioska jest katolicka, druga
protestancka, wczesniej byly tu posiadlosci biskupie, ksiazat pruskich,
wolne miasto, az Napoleon zrobil porzadek i przydzielil ziemie swojemu
sojusznikowi krolowi Bawarii).

10. Data: 2017-06-17 22:56:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Katole przyszły i wzięły sobie kraj

Twoja ignorancja jest w zenicie.

Brytyjczycy.
Muzułmanom śni się Jezus
Jak odzyskać 845 dolarów?
2017 to Rok Ognistego Kura - zamachów i podpaleń...
Śmierć dyktatora