Polska tradycja okradania cmentarzy żyje nadal.

1. Data: 2012-11-26 17:36:44

Temat: Polska tradycja okradania cmentarzy żyje nadal.
Od: ???????????? <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Okradają nawet cmentarze". Czeski portal o Polakach

- Sytuacja cały czas się pogarsza, kiedyś kradli tylko w nocy, teraz
Polacy przychodzą nawet w dzień i zabierają niemal wszystko, co uda im
się zabrać - alarmuje jeden z najpopularniejszych czeskich portali
idnes.cz - podaje tvn24.pl.

- W zeszłym tygodniu do jednej starsza pani zapukali Polacy i
poprosili o coś do picia. Gdy ta poszła po szklanki, mężczyźni
próbowali wtargnąć do mieszkania. Cudem udało jej się się zamknąć
drzwi - opowiada Vladimír Stříbrný, burmistrz podgranicznej
miejscowości Heřmanice w rozmowie z czeskim portalem idnes.cz. - A w
czasie ostatnich dwóch tygodni dwa razy okradli nasz urząd miejski -
dodaje.

W trakcie rozmowy z reporterem TVN24, burmistrz przekonuje, że Polacy
nie gardzą nawet produktami spożywczymi.

- Włamują się do domów, zabierają bochenki chleba, z lodówek znikają
nawet kartony z mlekiem - denerwuje się Stříbrný, a František Kryšpín,
burmistrz sąsiedniej miejscowości Habartice, grzmi: - Polacy kradną
nam wszystko, nawet z lampy z cmentarza! Jesteśmy za zniesieniem
strefy Schengen!

Dopóki jednak strefa istnieje, a przejście przez granicę nie stanowi
żadnego problemu, Czesi chcą się przed Polakami obronić własnymi
siłami.

- Zakładamy własną straż obywatelską. Mieszkańcy będą dyżurować na
zmianę i monitorować okolicę. Wieczorami będą mieli dwuosobowe
patrole. Mamy już nawet swoje auto. Wszystkie informacje przekażemy
czeskiej policji - tłumaczy Stříbrný.

Więcej:

http://www.tvn24.pl/okradaja-nawet-cmentarze-czesi-k
rytycznie-o-polakach,268794,s.html

2. Data: 2012-11-27 04:29:40

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Lis, 18:36, ???????????? <r...@g...com> wrote:
> [...]
> zmianę i monitorować okolicę. Wieczorami będą mieli dwuosobowe
> patrole. Mamy już nawet swoje auto. Wszystkie informacje przekażemy

A ile cmentarzy Żydowskich ograbili, bo kamień potrzebny do budowy był
czegokolwiek, więc brali kamień z pomników żydowskich.

3. Data: 2012-11-27 10:05:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Nov 2012 20:29:40 -0800 (PST), Nemezis napisał(a):

> A ile cmentarzy Żydowskich ograbili, bo kamień potrzebny do budowy był
> czegokolwiek, więc brali kamień z pomników żydowskich.

Czep się jeszcze Szwedów - bo nam wszystkie dzwony z kosciołów i marmury z
Zamku królewskiegio wywieźli :->
(by XL)

4. Data: 2012-11-27 12:18:59

Od: ???????????? <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Lis, 11:05, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Czep się jeszcze Szwedów - bo nam wszystkie dzwony z kosciołów i marmury z
> Zamku królewskiegio wywieźli :->
> --
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.
>  (by XL)

Szwedzi nie grabili nagrobków mieszkających tam przybyłych.

5. Data: 2012-11-27 12:23:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Nov 2012 04:18:59 -0800 (PST), ???????????? napisał(a):

> Szwedzi nie grabili nagrobków mieszkających tam przybyłych.

A kto by tam do nich "przybywał, do tej bidy - to oni sami DO NAS
przybywali, w dodatku nieproszeni - potop[sic!] istny :->
(by XL)

6. Data: 2012-11-27 19:33:26

Od: ???????????? <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Lis, 13:23, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.

Gość w dom Bóg w dom, czyli nie ma grabienia grobu nawet jak umrze na
obcej ziemi . To bydło polskie, nawet zmarłych nie umie uszanować.

7. Data: 2012-11-27 21:31:56

Od: Aicha <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-27 13:23, Ikselka pisze:

> A kto by tam do nich "przybywał,

Nikt a nikt.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Polonia_w_Szwecji

> do tej bidy

Rzeczywiście bidni ci, co muszą 90% swoich ogromnych zarobków oddawać
państwu :>

--
Pozdrawiam - Aicha

Ze szkoły zostały mi tylko luki w wykształceniu
/Oskar Kokoschka/

8. Data: 2012-11-27 21:49:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Nov 2012 22:31:56 +0100, Aicha napisał(a):

> Nikt a nikt.
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Polonia_w_Szwecji

> Rzeczywiście bidni ci, co muszą 90% swoich ogromnych zarobków oddawać
> państwu :>

Tobie się czasy pomylili.
(by XL)

Jaki wybór taki świat
Tradycyjny ojciec.
Tradycja, tęsknota za tym jak było, no może niech wróci?
"Chrzest" - recenzja.
No, Kobieta!