Tradycyjny ojciec.

1. Data: 2012-11-25 23:03:34

Temat: Tradycyjny ojciec.
Od: ???????????? <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Często wywala się jakieś dziwne argumeta przeciw homo , że tradycyjna
rodzina to ojciec i matka, bez ojca dziecko nabywa wszelkich
niedorozwoji.
No dobra, więc wszyscy jesteśmy niedorozwojami, bo tradycyjnie to
tego ojca nigdy w domu nie było. Wyciąga się jakieś znowu
nieistniejące tradycje i mistfikuje rzeczywistość, czaruje, by była
batem na wszelkie odstępstwa.

Dobre to dla zawodowego sadysty, bo ten model rodziny jest
nierzeczywisty,czyli fajny, bo każdego da się schłostać.

Tak więc ojciec zasuwał na utrzymanie rodziny, a im bardziej matka w
domu siedziała, tak pracy miał więcej. Ojciec figuruje przez stulecia
jako intruz domowy, czyli jakiś obcy facet wtargnął w dom, następnie
wtargnął w matkę i rano znikał. Jak się dziecko pytało, kto to był, to
mamusia mówiła- to był tatuś- a dlaczego w nocy tak cierpiałaś- bo
tatuś robił braciszka, tak jak kiedyś robił ciebie .

I tu zaczyna się okres buntu, bo burzy jakiś gbur spokój domu swoim
warcholstwem i trzeba dzielić się następnie struganym konikiem , a co
do ponurej postaci, która jak wtargnie do domu i się o dziecko
potknie, to dziecko za nieforemnego ojca jeszcze tyłek zbity miało ,bo
zagrodziło drogę.

Tak więc ojciec to obraz nieistniejący w życiu dziecka lub obraz
przemocy jedynie i ani Ojciec ani Dziecko nie umieją przy sobie się
zachować, bo są dla siebie obcy.

Jeszcze lepiej jest wcześniej, gdy matki rodzą po trzynaścioro dzieci
i wiadomo że większość padnie, więc głupotą jest się przywiązywać ,
gdyż ilość dzieci zabija jakość dzieci .I taki anarchiczny tryb życia
zaprezentowała nam w dwydziestym pierwszym wieku, pewna chłopka co
dzieci w ogródku chowała.
Ktoś pomyśli, zwyrodniała matka, ale nie, zwyczajne postępowanie ludu
przed antykoncepcją, czyli nie ma instynktu macieżyńskiego bo tylu
umrze że nie warto się przywiązywać, a utrzymać się nie da.
To owocuje tym, że jak tylko dziecie umie chodzić to pracuje, bo
przecież nie ma darmozjada wśród ludu, chce przeżyć, być lepszy od
stada braci i sióstr to pracować musi lub żebrać, bo kto to by
utrzymał.?
W elitach to nianie z ludu karmią dzieci, guwernantki wychowują, bo
dama ma zajęcia reprezentacyjne, a ojciec ekonomiczne, czyli dzieci są
przekazywane obcym o jakieś specjalności, którzy te dzieci mają
wprowadzić w zachowania odpowiednie.

To klasa średnia i kobiety w domu, gdy panowie pracują przywiązyje
się do dzieci, ale na specjalistów od zachowania nie stać, jak też
stać by w polu nie orało, ale nadal jest to zwiększona obecność
jedynie matki i babki , gdyż ojciec jest związany ze światem
zewnętrznym i nigdy właściwie nie ma czasu na więzi z dziećmi.

A obecnie dziecię, może nawet dwóch ojców mieć, a się tradycjonaliści
bulwersują.

2. Data: 2012-11-25 23:28:44

Temat: Re: Tradycyjny ojciec.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Nov 2012 15:03:34 -0800 (PST), ???????????? napisał(a):

> A obecnie dziecię, może nawet dwóch ojców mieć, a się tradycjonaliści
> bulwersują.

Mój Boże, a niech w końcu ma - skoro normalnym ludziom (mężczyznom i
kobietom) się mieć dzieci nie chce :->
(by XL)

3. Data: 2012-11-25 23:38:07

Od: ???????????? <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Lis, 00:29, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Sun, 25 Nov 2012 15:03:34 -0800 (PST), ???????????? napisa (a):

> M j Bo e, a niech w ko cu ma - skoro normalnym ludziom (m czyznom i
> kobietom) si mie dzieci nie chce :->
> --
> XL  Warto ci jest autentyczno wn trza - warto by nawet chamem, ale
> takim, eby ka dy szuka twego towarzystwa.
>  (by XL)

No żesz tu mnie zaskoczyłaś, bo no co prawda wiele dzieci domu nie ma,
a tu jest taka możliwość że coś te dzieci mogą z tego życia mieć.
Na zachodzie to funkcjonuje, bez żadnych apokalips, a tu się
apokalipsami straszy i mitami biczuje.

4. Data: 2012-11-25 23:47:04

Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 25 Nov 2012 15:38:07 -0800 (PST), ???????????? wrote:

> [...]
> a tu jest taka możliwość że coś te dzieci mogą z tego życia mieć.
> Na zachodzie to funkcjonuje, bez żadnych apokalips, a tu się

Ależ u nas też funkcjonuje. Tyle, że niektórzy nie chcą o tym wiedzieć.
No i nie jest regulowane przez prawo...

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl

5. Data: 2012-11-26 01:55:33

Od: ???????????? <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Lis, 00:48, Dariusz Laskowski <d...@p...pl> wrote:

> Ależ u nas też funkcjonuje. Tyle, że niektórzy nie chcą o tym wiedzieć.
> [...]

Wiem że mają dzieci z drugiego obiegu bo prawa nie ma, a raczej
prześladujące, więc mają ale poza świadomością państwa i kościoła. Tak
jak i nielegalna aborcja jest poza świadomością państwa i kościoła, tu
bardzo często życie jest w innym miejscu niż świadomość.

6. Data: 2012-11-26 16:54:41

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Mój Boże, a niech w końcu ma - skoro normalnym ludziom (mężczyznom i
> kobietom) się mieć dzieci nie chce :->

Ano- jak tu powstanie kalifat- to zaraz przywrócą normalność. Czy taki glob
wypruwający sobie teraz żyły, żeby tylko jak najbardziej dowalić KRK to
przetrwa? Może, jak będzie siedział cicho:-)

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

7. Data: 2012-11-26 17:42:54

Od: ???????????? <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

cinews:i0pass2tvw8g.1ft4pm0ymq3m.dlg@40tude.net...

> Ano- jak tu powstanie kalifat- to zaraz przywr c normalno . Czy taki glob
> wypruwaj cy sobie teraz y y, eby tylko jak najbardziej dowali KRK to
> przetrwa? Mo e, jak b dzie siedzia cicho:-)

> demokracja to rz dy os w, prowadzonych przez hieny
> Arystoteles
>
> Chiron

Pierwsze co zarżną jak ryczące świnie, to katolickich bluźnierców,
czyli sykniesz Jezus był Bogiem, co jest ciężką obrazą narodu
Islamskiego i zaharczysz z poderżniętego gardziołka-, ja Islamczyk nie
bijta.
I za zachowanie szmaty, to łeb na jakiś kilofie powieszą i będziesz
sterczał z wybauszonymi gałami, dla przesteogii, fałszywej wiary i
szmacenia się.

8. Data: 2012-11-26 20:41:30

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "????????????" <r...@g...com> napisał w wiadomości
d.googlegroups.com...
> [...]

I za zachowanie szmaty, to łeb na jakiś kilofie powieszą i będziesz
sterczał z wybauszonymi gałami, dla przesteogii, fałszywej wiary i

Oj glob, glob. Źródłem Twoich wymysłów jesteś wyłącznie Ty sam. Islamiści
tolerują katolików- o tyle o ile, ale jednak. Praktyką jest, że nałożą na
mnie 10% podatek, ewentualnie jeszcze dostanę czasem "karczycho", jak będę
się zuchwale patrzył. Ateiści- a w szczególności niosący zgorszenie- jak Ty-
na jedyną litość, jaką mogą liczyć- to oślepienie albo wyrwanie języka. No
ale raczej zostaniesz poćwiartowany- zgodnie z prawem Szariatu. Akbar Allah!

9. Data: 2012-11-26 21:05:55

Od: ???????????? <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Lis, 21:41, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:
> [...]
> ale raczej zostaniesz poćwiartowany- zgodnie z prawem Szariatu. Akbar Allah!

> demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny

Ta to czego watykan wyje mordują katoli, co chwile jebią gówienko
przez łeb.

10. Data: 2012-11-26 21:46:40

Od: ???????????? <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Katolicy mordowani przez ukrzyżowanie

Tłumaczenie rozmowy wideo Marcina Szymaniaka z biskupem Eduardo
Hiiboro Kussala

Naszym dzisiejszym gościem jest biskup Eduardo Hiiboro Kussala z
diecezji Tombura-Yambio w południowym Sudanie. Wasza Ekscelencjo, jak
wiemy, sytuacja w południowym Sudanie jest bardzo trudna, miejscowi
chrześcijanie są tam ofiarami morderczych ataków. Proszę opowiedzieć
nam, co stało się ostatnio w diecezji księdza biskupa? Mam na myśli
wydarzenia w miejscowości Ezo oraz niedaleko Nzary.

Ezo jest jedną z trzynastu moich parafii w diecezji Tombura-Yambio,
gdzie jestem biskupem od roku. 13 sierpnia chrześcijanie gromadzili
się w Ezo na niedzielnej mszy, a mający bazy w Ugandzie rebelianci z
Armii Oporu Pana (LRA) zaskoczyli ich w kościele. Porwali 27 osób, z
których następnie 10 wypuścili, a 17 zabrali ze sobą. Kiedy podążono
ich tropem do lasu, odkryto, że sześć osób zostało przywiązanych do
drzew i okrutnie zamordowanych. Tydzień później w Nzarze porwano 12
osób - mężczyzn, kobiet i dzieci. Kobiety zostały zamordowane w sposób
przypominający ukrzyżowanie - przybito je gwoździami do leżących na
ziemi kawałów drewna. Gwoździe przechodziły przez piersi, uszy -
wszystkie te kobiety zginęły.

Wyjaśnijmy może teraz genezę tego, co się u nas dzieje. LRA to
rebelianci z północnej Ugandy, którzy przemieścili się w stronę
granicy pomiędzy Sudanem i Kongo, gdzie zaszyli się w gęstych lasach.
Są tam już od 4 lat, działając m.in. w stanie Western Equatoria w
południowym Sudanie. Ich obecność doprowadziła do rozprzestrzenienia
się niewiarygodnej przemocy w regionie. Przypadki, o których mówimy,
nie są pierwszymi. Porwali już ponad 7 tysięcy ludzi, a zabili różnymi
sposobami 24 tysiące. Z powodu ich działań 240 tysięcy ludzi musiało
opuścić swe miejsca zamieszkania. Większość z nich została
przeniesiona do średnich miast na terytorium stanu, np. do Yambio,
gdzie mieszkam. W moim domu jest teraz o pięć osób więcej z tego
powodu. Wielu ludźmi, którzy nie mieli gdzie spać, zaopiekowała się
bowiem diecezja, w ramach działalności humanitarnej. Nie wspomniałem
jeszcze o liderze rebeliantów z Ugandy. To Joseph Kony, ścigany przez
Międzynarodowy Trybunał Sprawiedliwości w Hadze. Trudno go schwytać.
Swoją armię podzielił na grupy sześcio-, dzięsięcio- czy
dwunastoosobowe, które przeprowadzają ataki na nasze wioski.

Kim są dokładnie ci ludzie - czy to sekta religijna czy raczej grupa
polityczna odwołująca się do pewnego rodzaju wierzeń religijnych? Jaka
jest właściwie ich ideologia?

Początkowo, gdy zaczęli rebelię i nazwali się Armią Oporu Pana,
mówili, że chcą rządzić Ugandą zgodnie z dziesięcioma przykazaniami.
Ich działania pokazały jednak, że nie są żadnymi chrześcijanami. Co
więcej, islamski rząd Sudanu zaczął ich używać jako najemników do
zwalczania chrześcijańskiego ugrupowania w południowej części kraju. I
tak jest do dziś, to rząd stoi za działaniami tych ludzi. Proszę sobie
wyobrazić bojowników przez cztery lata żyjących w lesie. Skąd mają
telefony, karty telefoniczne, żywność, broń, amunicję, nowe mundury,
wszelkiego rodzaju sprzęt? Wiemy więc na pewno, że stoi za nimi
potężna siła, pomagając im popełniać okrucieństwa. Kolejny powód, dla
którego tak uważamy, to fakt, że południowy Sudan jest w trakcie
przemian. W 2011 roku ludzie z południa mają zadecydować w referendum,
czy oddzielić się od północy. Myślimy więc, że islamski rząd na
północy sponsoruje działania mające na celu destabilizację południa.

Jaki ma dokładnie cel?

Wiemy tyle, że może chodzić o stworzenie wrażenia, iż mieszkańcy
południa są niewiarygodni i nie mogą się sami rządzić. Że panuje tu
chaos i ludzie się wzajemnie zabijają. Większość ludzi w południowym
Sudanie nie wierzy zresztą rządowi i nie widzi z jego strony żadnej
ochrony. Podróżowałem w tych trudnych chwilach po mojej diecezji i
wszędzie ludzie mówili mi: księże biskupie, o nas nikt się nie
troszczy!

Jaką rolę odgrywa w tym konflikcie czynnik religijny?

Odnosi się to do historii Sudanu. W 1881 r. Mohammed Ahmed (znany u
nas jako Mahdi - red.) został pierwszym islamskim liderem kraju, który
zainicjował ruch islamistyczny. Była to część planu mającego na celu
islamizację całego Sudanu. Potem jego śladem poszli następni. Dlatego
starano się ograniczać rozwój południowego Sudanu (zamieszkanego
głównie przez chrześcijan i animistów - red.) Szermując islamskimi
hasłami, zabraniano chrześcijanom zajmowania stanowisk publicznych.
Myślę, iż jest pan świadomy, że Osama bin Laden był w Sudanie przez
sześć lat. Jego obecność przyczyniła się do dalszej ewolucji rządu w
stronę islamskiego fundamentalizmu. Dochodzi do tego problem rasowy -
podział na Arabów i Afrykańczyków (ci pierwsi zajmują głównie północ,
drudzy południe - red.). I wreszcie gospodarka: południowy Sudan jest
bogaty w surowce naturalne. To wszystko przyczynia się do faktu, że
islamskie władze rozniecają konflikt w południowym Sudanie.

[...]

źródło: rp.pl

Tradycja, tęsknota za tym jak było, no może niech wróci?
"Chrzest" - recenzja.
No, Kobieta!
Tym razem się postarałem :D
JA