Tradycyjny ojciec.

11. Data: 2012-11-26 22:28:50

Temat: Re: Tradycyjny ojciec.
Od: ???????????? <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Bestie wypełzły na żer

W październiku 2006 roku w Bagdadzie, w dzielnicy zamieszkałej przez
chrześcijan porwane zostaje dwumiesięczne niemowlę. Porywacze żądają
okupu, a ponieważ matki nie stać na zapłacenie żądanej sumy, po jakimś
czasie zbrodniarze doręczają jej zwłoki porwanego dziecka. Ma obciętą
głowę, zaś jego małe ciałko zostało zgrillowane. Malec leży na ryżu,
podany jak przysmak. Również w październiku 2006 roku uzbrojeni
bojownicy Allacha obcinają głowę 14-letniemu chłopcu, który jako
chrześcijanin jest dla nich "świńskim grzesznikiem". Wkrótce potem
porwany zostaje Paulos Faraj Rahho, arcybiskup z Mossulu. Jemu także
zbrodniarze obcinają głowę, bezczeszczą ciało, odcinają członki i
wyrzucają na śmietnik. Kilka dni wcześniej inny chrześcijański
chłopiec zostaje rano ukrzyżowany w dzielnicy Al-Basra w Bagdadzie,
gdzie mieszka większość irackich chrześcijan.

Muzułmańscy bojownicy wysadzili w powietrze już blisko 50 kościołów.
Na porządku dziennym są porwania młodych chrześcijanek, które zostają
zbiorowo gwałcone. Większość z nich odbiera sobie z rozpaczy życie. 95
procent sklepów prowadzonych przez chrześcijan zostało już
zniszczonych. We wrześniu 2005 roku muzułmanie spalili wszystkie
chrześcijańskie stragany na bagdadzkim bazarze Dora. Chrześcijanie
zmuszani są do rezygnacji z własności, pozbawiani prawa do posiadania
domów i ziemi. Według doniesień, najgorsze prześladowania chrześcijan
mają miejsce na północy Iraku, w Kurdystanie. W tym samym Kurdystanie,
którego żyjący za granicą mieszkańcy, czy to w Niemczech, czy w
Belgii, regularnie protestują przed rządowymi budynkami w obronie
własnych praw mniejszości, naruszanych przez Turcję. To właśnie w tym
regionie Iraku "modne" są porwania młodych chrześcijańskich dziewcząt,
które "adoptują" muzułmańskie rodziny lub które natychmiast przymusowo
wydaje się za mąż za muzułmanów.

W Bagdadzie i gdzie indziej muzułmanie żądają od chrześcijan płacenia
regularnego okupu, w wysokości ok. 200 dolarów. Jeżeli jakiejś
chrześcijańskiej rodziny na to nie stać, musi wysłać do meczetu
jednego członka rodziny, który zmuszony zostaje do przejścia na islam.
Jeżeli rodzina odmawia, dostaje 24 godziny na opuszczenie domu. Nie
wolno jej przy tym niczego zabrać, ponieważ dom i jego wyposażenie
"należy" do meczetu.

Kto obroni chrześcijan?

Czy ktokolwiek broni irackich chrześcijan przed tą zaplanowaną
eksterminacją? Nie, oczywiście nikt. Władze irackie, jeżeli tak można
w ogóle je określić, nie reagują, bo nie leży to w ich interesie.
Armia amerykańska także ignoruje wołanie o pomoc, z nieznanego zresztą
powodu. Najpewniej, by "nie mieszać się" w wewnętrzne sprawy rodzącej
się "demokracji"... Efekt? Jeszcze w roku 2003 asyryjscy chrześcijanie,
członkowie jednego z najstarszych chrześcijańskich Kościołów w ogóle,
stanowili 8 procent ludności Iraku. Było ich 1,5 mln. Dzisiaj dwie
trzecie już uciekło i nie będzie miało dokąd wrócić. Tysiące oddało
już życie. Reszta zrozpaczona poszukuje ratunku.
Eksterminacja chrześcijan i ich wypędzenie z Iraku są jednym z
głównych "owoców" amerykańskiej interwencji w kraju. Mord i grabież,
zbrodnia i gwałt są tam na porządku dziennym, nie ma miejsca dla
najstarszych wyznawców Jezusa. Na oczach kilkuset tysięcy żołnierzy
mordowani są najstarsi chrześcijanie świata.

12. Data: 2012-11-27 09:40:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Nov 2012 15:38:07 -0800 (PST), ???????????? napisał(a):

> No żesz tu mnie zaskoczyłaś, bo no co prawda wiele dzieci domu nie ma,
> a tu jest taka możliwość że coś te dzieci mogą z tego życia mieć.
> Na zachodzie to funkcjonuje, bez żadnych apokalips, a tu się
> apokalipsami straszy i mitami biczuje.

Zara-zara, ale nie tak w cały świat, lecz pod obwarowaniami SKŁONNA jestem
akceptować taki układ: kurator dla takiej opieki.
(by XL)

13. Data: 2012-11-27 09:42:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Nov 2012 23:47:04 +0000 (UTC), Dariusz Laskowski napisał(a):

> Ależ u nas też funkcjonuje. Tyle, że niektórzy nie chcą o tym wiedzieć.
> No i nie jest regulowane przez prawo...

Skoro nie jest regulowane przez prawo, to niech sobie funkcjonuje, ale bez
pretensji DO prawa...
(by XL)

14. Data: 2012-11-27 09:47:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Nov 2012 17:55:33 -0800 (PST), ???????????? napisał(a):

> Wiem że mają dzieci z drugiego obiegu bo prawa nie ma, a raczej
> prześladujące, więc mają ale poza świadomością państwa i kościoła. Tak
> jak i nielegalna aborcja jest poza

Juz ty mi aborcji tutaj nie wmieszywuj na równi z innymi "przyprawami"!
(by XL)

15. Data: 2012-11-27 09:55:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Nov 2012 17:54:41 +0100, Chiron napisał(a):

> Ano- jak tu powstanie kalifat- to zaraz przywrócą normalność. Czy taki glob
> wypruwający sobie teraz żyły, żeby tylko jak najbardziej dowalić KRK to
> przetrwa? Może, jak będzie siedział cicho:-)

No :-)
(by XL)

16. Data: 2012-11-27 12:28:56

Od: ???????????? <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Lis, 10:47, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Sun, 25 Nov 2012 17:55:33 -0800 (PST), ???????????? napisa (a):

> Juz ty mi aborcji tutaj nie wmieszywuj na r wni z innymi "przyprawami"!
> --
> XL  Warto ci jest autentyczno wn trza - warto by nawet chamem, ale
> takim, eby ka dy szuka twego towarzystwa.
>  (by XL)

Nawet Islam dopuszcza aborcje do trzeciego miesiąca, widać że aż tak
nisko nie upadł w zwyrodnieniu jak katolicyzm. No u nas w Polsce jak
zwykle, za komuny drugii obieg, za książąt biskupów drugi obieg, nawet
żenić się i dzieci mieć trzeba w drugim obiegu.
Chiron się solidaryzuje z radykalnym islamem bo ludzi w imię bozi
mordują, a taka wiara, miecza, mu odpowiada i myśli że zastraszy, gdy
tak naprawdę to katolictwo baty tam zbiera, tzw świńscy grzesznicy, a
dlatego katoli krzyżują bo Jezus jest obrazą Islamu.

17. Data: 2012-11-27 12:35:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Nov 2012 04:28:56 -0800 (PST), ???????????? napisał(a):

> Nawet Islam dopuszcza aborcje do trzeciego miesiąca

Żaden Islam nie jest dla mnie żadnym "nawet".
(by XL)

18. Data: 2012-11-27 12:38:31

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "????????????" <r...@g...com> napisał w wiadomości
j.googlegroups.com...
> [...]

tak naprawdę to katolictwo baty tam zbiera, tzw świńscy grzesznicy, a
dlatego katoli krzyżują bo Jezus jest obrazą Islamu.
Jezus mówi: "Nie przyszedłem przynieść pokoju, ale miecz."

Człowiek, który gotów jest zabić i zginąć za swoje przekonania- jest godzien
najwyższego szacunku.

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

19. Data: 2012-11-27 12:54:39

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Człowiek, który gotów jest zabić [...] za swoje przekonania- jest godzien
> najwyższego szacunku.

Taaaa.

20. Data: 2012-11-27 16:06:29

Od: ???????????? <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron napisał(a):
> [...]
> Chiron siďż˝ solidaryzuje z radykalnym islamem bo ludzi w imiďż˝ bozi
> morduj�, a taka wiara, miecza, mu odpowiada i my�li �e zastraszy, gdy
> tak naprawd� to katolictwo baty tam zbiera, tzw �wi�scy grzesznicy, a
> dlatego katoli krzy�uj� bo Jezus jest obraz� Islamu.
> =============================================
> Jezus m�wi: "Nie przyszed�em przynie�� pokoju, ale miecz."
>
> Cz�owiek, kt�ry got�w jest zabi� i zgin�� za swoje przekonania- jest
godzien
> najwy�szego szacunku.

> demokracja to rz�dy os��w, prowadzonych przez hieny

A nie o miloscia,ty katolik za dyche.

Tradycja, tęsknota za tym jak było, no może niech wróci?
"Chrzest" - recenzja.
No, Kobieta!
Tym razem się postarałem :D
JA