Poltusze wieprzowe-gdzie w Wawie?

1. Data: 2005-01-25 11:49:44

Temat: Poltusze wieprzowe-gdzie w Wawie?
Od: "..." <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Czy ktos orientuje sie gdzie w Wawie lub jej (najlepiej zachodnich)
okolicach kupie poltusze wieprzowe? Oczywiscie chodzi mi o zrodla godne
zaufania.. Jaka jest cena za kg (w detalu tzn max 2 poltusze)? A i jeszcze
drugie pytanie: gdzie kupic malego prosiaka do pieczenia? Czy nalezy szukac
tylko u prywatnych gospodarzy czy jest szansa nabyc go gdzie indziej? Jaka
moze byc cena takiego prosiaka? Pozdrawiam. Magda

1. Data: 2005-01-25 13:17:43

Temat: Re: Poltusze wieprzowe-gdzie w Wawie?
Od: "plitkin" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos orientuje sie gdzie w Wawie lub jej (najlepiej zachodnich)
> okolicach kupie poltusze wieprzowe?

Widzialem, ze w Makro maja wlasny rozbior - wlasnie z poltusz. Spytaj w
roznych aushan i podobnych.

>Oczywiscie chodzi mi o zrodla godne
> zaufania.. Jaka jest cena za kg (w detalu tzn max 2 poltusze)?

Napewno zalezy od klasy (E, U, R i inne) (innych nie polecam). Ale mysle, ze
cos w rodzaju 6 zl netto za R i pewnie drozej o jakeis 40-60 gr. E i U
(sprzedaje miesko na eksport, wiec strzelam w przyblizeniu - dalem troche
wyzsza cene niz cena na normalna partie (20 ton).

A i jeszcze
> drugie pytanie: gdzie kupic malego prosiaka do pieczenia?

Mozna takiego prosiaka kupic na bazarku w radzyminie. Tam tez kupisz calego
swianiaka lub duza ilosc swiniakow ;-) Mysle, ze to najblizej. Albo u
chlopow. I to jest najlepsze zrodlo. Kiedys mialem 200 prosiakow - moglbym
wtedy sprzedac ci jednego ;-)

>Jaka
> moze byc cena takiego prosiaka? Pozdrawiam. Magda

Orientacyjnie za takiego prosiaka (malego warchlaka) zaplacisz ok. 150-200
zl). Zwyczajnie sprzedaje sie w parach po ok. 300-350 zl/pare.

1. Data: 2005-01-25 21:36:35

Od: "..." <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "plitkin" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
[ciach...]

> Mozna takiego prosiaka kupic na bazarku w radzyminie.

Wielkie dzieki za odpowiedz... Jest w pelni wyczerpujaca :) Mam tylko
pytanie o ten bazarek poniewaz mieszkam z drugiej str wawy-czy on
funkcjonuje we wszystkie dni tygodnia czy tylko w okreslone??? I czy tylko
rano czy w okolicach wczesnego popoludnia rowniez? Pozdrawiam i jeszcze raz
dziekuje za odp.Magda

1. Data: 2005-01-25 23:32:47

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rano czy w okolicach wczesnego popoludnia rowniez? Pozdrawiam i jeszcze raz

To po drodze (a sporo bliżej) masz Macro w Markach (formalnie to w
Ząbkach). Jak sie wyjeżdza z Macro na wprost masz mały skepik firmowy z
wędlinami. Można tam również zamówić tusze wieprzowe.

Pozdrawiam
Bea

1. Data: 2005-01-26 09:30:02

Od: "plitkin" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Afair funkcjonuje w niedziele (albo sobote :-) ).

Nie umiem wytlumaczyc jak tam trafic - ja poprostu pamietalem jak dojechac,
teraz nie jestem w stanie wytlumaczyc (musze przypominac sobie na miejscu).

1. Data: 2005-01-26 10:26:24

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "..." <n...@m...maila> napisał w wiadomości
> Witajcie!
> Czy ktos orientuje sie gdzie w Wawie lub jej (najlepiej zachodnich)
[...]

Makro [Jerozolimskie] i Oszą [Górczewska].
--
Pozdrawiam, Jerzy

1. Data: 2005-01-26 16:04:41

Od: "..." <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

Nie umiem wytlumaczyc jak tam trafic - ja poprostu pamietalem jak dojechac,
> teraz nie jestem w stanie wytlumaczyc (musze przypominac sobie na
> miejscu).
Nie szkodzi, jakos chyba trafie... Pewnie w Radzyminie beda wiedzieli gdzie
maja bazar :D Pozdrawiam i jeszcze raz ogromne dzieki za odpowiedz!

Gdzie kupic garnek elektrryczny do gotowania ryzu? Pomocy!
Z mikrofalówki...(3)
Bigos
Argentynska salatka z awokado
Jakie garnki??