Południowym kucharkom coś z dalekiej północy :)

1. Data: 2012-01-25 21:03:16

Temat: Południowym kucharkom coś z dalekiej północy :)
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=ShEW0l1buHU&feature=r
elated
(póki jeszcze można linki podawać ;))

--
Pozdrawiam - Aicha

Ze szkoły zostały mi tylko luki w wykształceniu
/Oskar Kokoschka/

2. Data: 2012-01-26 20:15:52

Temat: Re: Południowym kucharkom coś z dalekiej północy :)
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Jan 2012 22:03:16 +0100, Aicha napisał(a):

> (póki jeszcze można linki podawać ;))

Bzdura.

--
XL świeżo po korespondencji z p. Hołdysem 3-)

3. Data: 2012-01-26 21:10:52

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-01-26 21:15, niebożę XL wylazło do ludzi i marudzi:

A to też krewny?

Qra

4. Data: 2012-01-26 21:17:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Jan 2012 22:10:52 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2012-01-26 21:15, niebożę XL wylazło do ludzi i marudzi:

> A to też krewny?

Postać POkrewna do tematu ACTA. Widzę, ześ mało zorientowana w temacie.

--
XL

5. Data: 2012-01-26 22:43:07

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-26 21:15, XL pisze:

> Bzdura.

Emotek.

6. Data: 2012-01-26 23:12:54

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-26 22:17, XL pisze:

> Postać POkrewna do tematu ACTA. Widzę, ześ mało zorientowana w temacie.

I co, on stanowi prawo? A i tak go wydawcy wydymają. Korporacje, znaczy :>

7. Data: 2012-01-27 08:24:51

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę XL wylazło do ludzi i marudzi:

> Postać POkrewna do tematu ACTA. Widzę, ześ mało zorientowana w temacie.

Nie każdy musi czy chce wiedzieć wszystko o wszystkim.
Acz w tym przypadku pudełko. Tyle że pewnych kwestii z takim specjalistą
prawa autorskiego, jakim niewątpliwie jest p. H., nie konsultuję.

Qra

8. Data: 2012-01-27 12:10:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Jan 2012 00:12:54 +0100, Aicha napisał(a):

> I co, on stanowi prawo? A i tak go wydawcy wydymają. Korporacje, znaczy :>

Chyba nie oglądałaś programu "u Lisa", gdzie gościem był Hołdys. czyli nie
mamy o czym rozmawiać. Myślałam, że większość oglądała.
--
XL

9. Data: 2012-01-27 14:32:29

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-27 13:10, XL pisze:

> Chyba nie oglądałaś programu "u Lisa", gdzie gościem był Hołdys. czyli nie
> mamy o czym rozmawiać. Myślałam, że większość oglądała.

Ja zawsze w mniejszości ;) Pewnie spałam, bo musiałam rano pójść do
pracy. Poza tym Hołdys nie jest dla mnie szczególnie wiarygodny jako
autorytet.

10. Data: 2012-01-27 14:33:35

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-27 15:32, Aicha pisze:

> Ja zawsze w mniejszości ;) Pewnie spałam, bo musiałam rano pójść do
> pracy. Poza tym Hołdys nie jest dla mnie szczególnie wiarygodny jako
> autorytet.

Przy okazji,
http://wiadomosci.wp.pl/title,Obawy-internautow-ws-A
CTA-sa-zasadne,wid,14200680,wiadomosc.html

--
Pozdrawiam - Aicha

Ze szkoły zostały mi tylko luki w wykształceniu
/Oskar Kokoschka/

Pytanie techniczne dot. jajecznicy
iPod Prices, Cheap iPods Prices, iPod Best Price, Buy iPod, Shop iPod, iPod Price Comparison Store
"Cztery słonie...
Forma na szarlotkę
do koneserów serów (czyli jeśli nie lubisz wina - nie czytaj)