Pomocy

1. Data: 2002-10-25 11:39:46

Temat: Pomocy
Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Kochani,

Pisze pracę magisterską na temat: "Motywowanie pracowników
na poszczególnych stanowiskach pracy".

Część teoretyczna nie stanowi dla mnie problemu,
natomiast poszukuję materiałów na temat
praktycznych i aktualnych metod i aspektów motywowania.

Interesują mnie przede wszystkim wyniki badań,
wzory ankiet, nowoczesne metody stosowane w firmach
wobec pracowników adekwatnie do ich szczebli kariery.

Będe wdzięczna za każdą pomoc.
Dzięki z góry,

Justyna

1. Data: 2002-10-26 01:55:22

Temat: Re: Pomocy
Od: "Juka 147" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wzory ankiet, nowoczesne metody stosowane w firmach
> wobec pracowników adekwatnie do ich szczebli kariery.

Cześć Justyna

Proponuję poszukać czegoś na stronach Firm specjalizujących się doradztwie
personalnym.

NP:
www.testhr.pl

Pozdrawiam i życzę dużo dobrego

Juka
http://strony.wp.pl/wp/smile.ufoludek/

Szkolenie/Warsztat Psychologii Zorientowanej na Proces w Szczecinie
wszystko mi opadlo:-(
BEZSENNOSC!!!!
www.belda.prv.pl
leworęczni