BEZSENNOSC!!!!

1. Data: 2002-10-25 01:56:41

Temat: BEZSENNOSC!!!!
Od: "Izabela" <s...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

od paru tygodni nie spie ...w nocy!
tylko zasypiam ok 5 rano lub pozniej i spie w dzien....Walka na
przetrzymie...i nie spanie w dzien nie zdaje egazminu.....
hmmm.......ktos pogada ze mna o tym?

1. Data: 2002-10-25 07:54:21

Temat: Re: BEZSENNOSC!!!!
Od: "spider" <s...@n...li.lo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izabela" <s...@y...com>
.
> od paru tygodni nie spie ...w nocy!
> tylko zasypiam ok 5 rano lub pozniej i spie w dzien....Walka na
> przetrzymie...i nie spanie w dzien nie zdaje egazminu.....
> hmmm.......ktos pogada ze mna o tym?

Ja już przerabiałem różne konfiguracje spania o różnych porach.
Najlepszym takim sposobem na przestawienie się jest niespanie przeez 24-48
godzin i położenie się o godzinie której chcemy. Albo odwrotnie. Wstanie na
siłę o godzinie której chcemy się budzić. Potrzebny do tego będzie budzik,
albo ktoś kto wywali nas z łóżka. Po kilku dniach organizm się przestawia
sam.

--
spider.
s...@n...li.lo.pl

1. Data: 2002-10-25 08:21:57

Od: Marsel <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

w poprzednim art. <apa88b$1cb$1@news2.tpi.pl>,
szanowna kol. Izabela pisze, ze:
> od paru tygodni nie spie ...w nocy!
> tylko zasypiam ok 5 rano lub pozniej i spie w dzien....Walka na
> przetrzymie...i nie spanie w dzien nie zdaje egazminu.....
> hmmm.......ktos pogada ze mna o tym?

ze tak zapytam...a w czym ci to przeszkadza?
skoro mozesz spac w dzien to czemu nie mozesz?

--
Marsel

1. Data: 2002-10-25 09:19:54

Od: "shazza" <shazza|@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>hmmm.......ktos pogada ze mna o tym?
>
>uuuu bieda ciężko w zyciu jak sie nie śpi. może masz za mało witamin albo
sąsiad włącza głośno telewizor? weż coś na sen zioła czy coś pooddychaj
głęboo to puści i zaśniesz w nocy
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-10-25 17:47:16

Od: "spider" <s...@n...li.lo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net>

> jak komu.

Masz rację, to chyba zależy od człowieka. Ja nigdy nie miałem problemów z
przestawianiem się na inne pory, owszem, czasami się zmuszałem, kładłem do
łóżka prędzej, gasiłem światło i czekałem, aż zasnę. Za to gdy mam coś
ważnego na następny dzień, to nie potrzebuję budzika, mogę spać tylko 4
godziny i sam się obudzę, a potem normalnie funkcjonuję.

--
spider.
s...@n...li.lo.pl

1. Data: 2002-10-25 17:58:39

Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

"spider" <s...@n...li.lo.pl> writes:

> [...]
> albo ktoś kto wywali nas z łóżka. Po kilku dniach organizm się przestawia

jak komu.
cztery lata szkoly sredniej i wstawania ok. 6 rano: zawsze bylam
niewyspana, przysypialam na pierwszych lekacjach, a wieczorem jak juz
sie rozkrecilam nie mogla pojsc wczesniej spac.

skonczylam szkole, nie musialam wstawac wczesniej: orgaznizm wrocil do
stanu poprzedniego krocej niz w dwa tygodnie.

potem praca prawie rok, kiedy musialam wstawac o siodmej - to samo.
przepieprzony caly dzien, niewyspanie, mala wydajnosc. dwa tygodnie po
tym jak nie musialam nigdzie rano wstawac - przestawilam sie.

w koncu znalazlam sobie prace w ktorej moge sie stawiac ok. poludnia,
po poludniu. po co walczyc samej ze soba.

niestety. moj organizm ma tak, ze chce spac w godzinach 4-5 rano do
1-2 po poludniu. inny sen sie nie liczy,m tak jakby go nie bylo.

ostatnie badania ludzkiego snu zreszta potwierdzjaa, ze jest niewielka
liczba, ale jest takich co to maja przestawiony cykl snu i czuwania w
stosunku do "normalnych".

i ja widac jeden z tych jestem.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2002-10-25 19:46:52

Od: "Kropelka*" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izabela" <s...@y...com> napisał w wiadomości
> od paru tygodni nie spie ...w nocy!
> tylko zasypiam ok 5 rano lub pozniej i spie w dzien....Walka na
> przetrzymie...i nie spanie w dzien nie zdaje egazminu.....
> hmmm.......ktos pogada ze mna o tym?

Polecam Melatonine. Naprawde cudowna rzecz. Nie uzaleznia i nie sa to
tabletki nasenne. Cierpliwie pozazywasz kilka dni i bedziesz spac jak
niemowle:-)
poczytaj www.melatonina.pl
Mi bardzo pomoglo jak nie moglam sie przestawic na normalny tryb.
Kropelka

1. Data: 2002-10-25 22:15:28

Od: "Juka 147" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam ten sam problem.
Dziś biegałem żeby się zmęczyć ...
Nie wiem czy to kwestia zmęczenia ...

Pa

--
Pozdrawiam i życzę dużo dobrego

Juka
http://strony.wp.pl/wp/smile.ufoludek/

1. Data: 2002-10-25 22:44:04

Od: "TheStroyer" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izabela" <s...@y...com> napisał w wiadomości
> od paru tygodni nie spie ...w nocy!
> tylko zasypiam ok 5 rano lub pozniej i spie w dzien....Walka na
> przetrzymie...i nie spanie w dzien nie zdaje egazminu.....

Napij się ;) Normalnie też słabo śpię, budzę sie co godzinę. Jak się napiję,
to śpię jak zabity ;) Po marihuanie śpię tak, że żaden budzik mnie nie
obudzi.
No cóż, jak nie można naturalnie... ;)

JGrabowski

1. Data: 2002-10-26 02:17:58

Od: "przemek" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Mam ten sam problem.
> Dziś biegałem żeby się zmęczyć ...
> Nie wiem czy to kwestia zmęczenia ...

chyba najlepszy sposob z tych wszystkich,
polecam rowniez joge (ale nie gimnastyke tylko medytacje),
pol godziny siedzenia w lotosie i zadnych problemow z usnieciem,
uwaga trzeba to robic regularnie przerwy nie dluzsze niz trzy dni.

przemek

www.belda.prv.pl
leworęczni
epoka a temperament