Pomocy, wibrujaca pralka ARISTON AQXF 109

1. Data: 2006-12-23 15:37:54

Temat: Pomocy, wibrujaca pralka ARISTON AQXF 109
Od: Sebcio <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam pralke wyzej wymienionego typu, i przy obrotach 1000 wibruje,
blokady zdjete, wedlug poziomicy pralka stoji prosto
(wibracje zdazaja sie tylko tylko podczas wirowania), w innych
sytuacjach chodzi idealnie cicho, (wogole cicha jest)wibracje polegaja
na drganiach na boki cos o jakies 1mm(pralka nie skacze, ani nie chodzi,
czy u uzytkownikow pralki wymienionego modelu, ewentualnie innych modeli
Aristona tez tak jest i czy jest to dopuszczalne?

2. Data: 2006-12-25 09:23:24

Temat: Re: Pomocy, wibrujaca pralka ARISTON AQXF 109
Od: "Gorgo" <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jak kilka dni temu kupilem Bosh-a WLX 20460. Z poczatku mialem takie
same obawy jak ty, to znaczy jak pralka wkreca sie na 1000obrotow to
dostaje takich drobnych wibracji. Dowiedzialem sie jednak, ze to
podobno norma i taki sam problem ma moja siostra ktora ma wirpool-a.

pozdrawiam
Gorgo

cenzura w ceneo?
święta