Pomysl na rure od wyciagu w kuchni

1. Data: 2007-04-16 15:42:47

Temat: Pomysl na rure od wyciagu w kuchni
Od: "Rafal M" <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Niestety mam problme w kuchni - ze wzgledu na to ze zrezygnowalem na
jednej scianie z wiszacych szafek zostalem zkazany na pochlaniacz,
zamiast wyciagu :(

Znacie moze jakis sposob na "ladna rure" od wyciagu do kanalu
wentylacyjnego?

Pozdrawiam
Rafal

2. Data: 2007-04-16 17:18:53

Temat: Re: Pomysl na rure od wyciagu w kuchni
Od: "Jeffrey" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal M wrote:
> [...]
> zamiast wyciagu :(
>
> Znacie moze jakis sposob na "ladna rure" od wyciagu do kanalu

1 z nierdzewki
2 malowana na kolorowo
3 obudowana regipsem - to jest do kuchni niestety najlepsze bo tłuszcz
nie osiada na wierzchu

Jeffrey

3. Data: 2007-04-16 19:42:27

Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

Rafal M napisał(a):
> Znacie moze jakis sposob na "ladna rure" od wyciagu do kanalu
> wentylacyjnego?
A skad mamy wiedziec w jakim stylu masz reszte kuchni? I co by bylo dla
ciebie ladne?
Mozliwosci jest wiele, w zasadzie wszystkie opieraja sie na metalowej
lub z tworzywa rurze/przewodzie czymstam zamaskowanym. Mozesz zabudowac
az do sufitu (nie bedzie kurz od gory siadal), mozesz otapetowac, mozesz
zrobic obudowe-poleczke (ponawsadzasz tam rzadko urzywane a ladne
gadzety kuchenne typu ladny sloik z grzybkami;> ), mozesz w koncu zrobic
obudowe rury z takiego samego materialu jak masz meble...

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173

Klimatyzacja w mieszkaniu
do czego to słuzy ?
Telewizja przemysłowa, alarmy, komputery
Kabina natryskowa - czym to myć?
doczyszczenie terakoty ze środka gruntującego-czym i jak?