włącznik do kosiarki do trawy

1. Data: 2007-04-16 18:07:17

Temat: włącznik do kosiarki do trawy
Od: vogl <f...@u...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jest sobie "marketowa" elektryczna kosiarka do trawy o mocy 1500W.
Kosiarka jest czterokołowa, z gniazdem sieciowym umieszczonym na rączce
kosiarki w jednej obudowie razem z włącznikiem. Problem polega na tym iż
kosiarka ta posiada jakiś plastykowy, badziewiasty system załączania
zasilania w postaci takiej plastykowej "klamki" zamocowanej na rączce,
która po naciśnięciu załącza kosiarkę a umieszczony z boku czerwony
przycisk wyłącza zasilanie - w środku jest plastykowy "system zapadki".
No i tak się złożyło że wskutek wyrobienia się plastykowych zapadek
mechanizm załączania zasilania "się popsuł". I tu mam pytanie,
podejrzewam że niema szansy na kupienie nowego włącznika takiego jak
oryginalny więc poszukuje jakiegoś włącznika który można by było
zamontować w lub do starej obudowy włącznika. Zastanawiałem się nad
przykręceniem hermetycznego włącznika nadtynkowego ale będzie to
wyglądać "tak sobie" i raczej jest to ostateczność. Zastanawiam się
jeszcze nad włącznikiem od pralki wirnikowej typu mała "Frania", tylko
nie wiem czy nie ma on za małego prądu pracy (kosiarka to tak ok
6-8A)Zależy mi na tym aby był to włącznik w miarę hermetyczny i na prąd
jak ww.
Pzdr.