Pomysł na sałatkę

1. Data: 2006-09-29 08:05:08

Temat: Pomysł na sałatkę
Od: "dippi" <dippi[HATESPAM]@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Planuję zrobić dziś sałatkę na imieniny, po pracy mam zamiar zrobić
odpowiednie zakupy, niestety nie mam przy sobie mojego zbiorku z
przepisami. Może wy macie jakieś ciekawe propozycje na sałatkę, ale taką,
która zawierałaby czerwoną fasolę i tuńczyka, a do tego ma być bez
kukurydzy (takie dostałam wytyczne). Z góry dzięki za pomysły.

Pozdr
Dippi