Pomysła na szybki obiad dla dziecka i dorosłego.

1. Data: 2006-07-27 13:40:57

Temat: Pomysła na szybki obiad dla dziecka i dorosłego.
Od: "wk" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
kończą mi się pomysły na szybki, zdrowy obiad (drugie danie) dla dorosłego i
dwulatka.
Macie jakieś pomysły? Klopsiki, kotlety mielone, kotlety z piersi z kurczaka
przerabiane ostatnio...

wk

2. Data: 2006-07-27 14:13:44

Od: "Malgosia Kozicka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wk <w...@g...pl> wrote:
> [...]
> dorosłego i dwulatka.
> Macie jakieś pomysły? Klopsiki, kotlety mielone, kotlety z piersi z

np. omlet albo makaron z sosem pomidorowym, brokułowym

M.K. (mama dwulatka niezbyt mięsożernego)

3. Data: 2006-07-27 14:25:09

Od: "Monika" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wk" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dwulatka.
> Macie jakieś pomysły? Klopsiki, kotlety mielone, kotlety z piersi z

Moje dzieci uwielbiaja takie szybkie danie:

Na patelni zeszklić na masełku lub oliwie 1 dużą cebulę, dodać połowę
średniej wielkości statrtego na tarce selera (grube oczka).
Dodać 1/3 łyżeczki kminku (koniecznie!) .
Dodać ryż - 1 garść/1osobę.
Chwilke poddusić, zalac bulionem.
Dodawać wody od czasu do czasu jesli taka jest potrzeba.
Gdy ryz będzie miękki, mozna do tego na koniec wrzucić starty parmezna lub
jakikolwiek ser żółty lub - ja wrzucam też czasami duży serek topiony
śmietankowy.
Na koniec wrzucam do tego ugotowane na półtwardo brokuły.

Życze smacznego :-)

Monika

4. Data: 2006-07-27 19:54:07

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

wk wrote:
> [...]
> dwulatka.
> Macie jakieś pomysły? Klopsiki, kotlety mielone, kotlety z piersi z kurczaka

Zastanawiam sie, dlaczego musza byc specjalne obiady dla dwulatka. Czy
dwuletnie dziecko je inaczej, niz zdrowo odzywiajacy sie dorosly?
klopsiki, kotlety z kury, mielone...jakos to wszystko brzmi jalowo. Moje
dzieci w tym wieku jadly curry, sushi, chinskie dania, tajskie ostre
dania, jeden z nich zajadal sie kim-chi, kapusta po koreansku, ktora
jest ostra. Nie radze robic specjalnego jedzenia dla dziecka, tylko
specjalne dla siebie. Zeby Tobie smakowalo, wyrazne, mocne smaki.
Zapeniam cie, ze dziecko zje rozne ciekawe potrawy, jesli zobaczy, ze Ty
je z ochota zajadasz. A w bajki, ze malym dzieciom podaje sie delikatne
jedzenie, nie wierz. Byle bylo zdrowe i bez chemikaliow.
Czego i Tobie serdecznie zycze
MB

5. Data: 2006-07-27 20:06:36

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena Bassett" <i...@b...com> wrote in message

Tak, tak - a później hemoroidy, nowotwory przewodu pokarmowego - głównie
przełyku, żołądka, wątroby i jelita grubego.
Swemu wrogowi bym nie życzył...

6. Data: 2006-07-27 20:23:37

Od: "Zulka" <i...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dwulatka.
> Macie jakieś pomysły? Klopsiki, kotlety mielone, kotlety z piersi z

Polecam
http://kobieta.gazeta.pl/edziecko/0,55140.html

Pozdr
Zullka, matka 2latki ;)

7. Data: 2006-07-27 21:53:06

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Zulka wrote:

> Polecam
> http://kobieta.gazeta.pl/edziecko/0,55140.html

Wlasnie znalazlam na tej stronie bardzo fajny przepis na pstraga w sosie
agrestowym. Na pewno wyprobuje.

A zeby nie bylo, ze nie podalam przepisu na szybki obiad dla dziecka i
doroslego, prosze bardzo, polecam moje obiady w 0.5 godziny. Jest ich
kilka, niektore bardzo lagodne.

http://tinylink.com/?XEUM2YjAIe

MB

8. Data: 2006-07-27 22:32:05

Temat: Re: Pomys?a na szybki obiad dla dziecka i doros?ego.
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le jeudi 27 juillet 2006 ? 22:06:36, dans <eab6dp$6ut$1@atlantis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> "Magdalena Bassett" <i...@b...com> wrote in message

> Tak, tak - a póOEniej hemoroidy, nowotwory przewodu pokarmowego - g?ównie
> prze?yku, ?o??dka, w?troby i jelita grubego.
> Swemu wrogowi bym nie ?yczy?...

I ogolne zaraczenie mozgu (jak to bywa u panslavistow).

Hop, z powrotem do kf

--
Niesz

9. Data: 2006-07-28 00:26:19

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. wrote:

> I ogolne zaraczenie mozgu (jak to bywa u panslavistow).
>
> Hop, z powrotem do kf

Ewa, nie cytuj kretyna! gdyby nie Twoj cytat, w ogole bym nie wiedziala,
ze istnieje. Juz myslalam, ze o tej porze roku grupowe trolle jada na
urlopy, jak to drzewiej bywalo.

MB

10. Data: 2006-07-28 03:36:07

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> wrote in message

He..he, siostra SyloizoHanki?! Tez schizo?

zamrazanie pierogow
[alkohol] Stock i osady
Przechowywanie boczniaka
baranina-jagnięcina