Porzucanie - centralny problem psychologii kobiety.

31. Data: 2016-08-26 17:00:52

Temat: Re: Porzucanie - centralny problem psychologii kobiety.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 26 Aug 2016 15:43:11 +0200, LeoTar napisał(a):

> Dzieli was zazdrość ale znakomicie się jednoczycie gdy ktoś próbuje was
> odciąć od koryta, w którym żerujecie.

Niech mnie która spróbuje odciąć 3-]]]]]]

32. Data: 2016-08-26 17:02:02

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Znaczy - wyzywasz mnie?
> :-D

Gdzież bym śmiał zwyzywać boginię. Zapraszam Cię na pogaduszki przy
kawie. :-)

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

33. Data: 2016-08-26 17:02:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 26 Aug 2016 15:46:39 +0200, LeoTar napisał(a):

> To 'płacenie' to się okazała niezła inwestycja, dzięki której zdjąłem z
> oczu bielmo przesłaniające mi cały oraz relacji kobieta-mężczyzna;
> bielmo, które narzuciła mi matka - cześć jej pamięci.

Znaczy - zainwestowałeś w starego kozła :-D

34. Data: 2016-08-26 17:04:24

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Niech mnie która spróbuje odciąć 3-]]]]]]

Tak też sobie myślałem. ;-)

35. Data: 2016-08-26 17:09:32

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Znaczy - zainwestowałeś w starego kozła :-D

Dopiero co rozmawialiśmy o kobietach a Ty mi tutaj jakiegoś kozła
podstawiasz. Ale jak już chcesz tak bardzo wiedzieć to z kozami i
kozłami się nie zadaję. A inwestowałem w całkiem chodliwy kobiecy "towar".

36. Data: 2016-08-26 17:50:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 26 Aug 2016 17:02:02 +0200, LeoTar napisał(a):

> Gdzież bym śmiał zwyzywać boginię. Zapraszam Cię na pogaduszki przy
> kawie. :-)

Pytam, czy mnie wyzywasz (na pojedynek), a nie czy mnie przezywasz.
A za kawę dzięki, nie spotykam się z samotnymi panami :-)

37. Data: 2016-08-26 17:50:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 26 Aug 2016 17:04:24 +0200, LeoTar napisał(a):

> Tak też sobie myślałem. ;-)

No więc gdzie Twoja teoria o jednoczeniu się kobiet?
3333-]

38. Data: 2016-08-26 17:52:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 26 Aug 2016 17:09:32 +0200, LeoTar napisał(a):

> Dopiero co rozmawialiśmy o kobietach a Ty mi tutaj jakiegoś kozła
> podstawiasz. Ale jak już chcesz tak bardzo wiedzieć to z kozami i
> kozłami się nie zadaję. A inwestowałem w całkiem chodliwy kobiecy "towar".

No ale de facto to była inwestycja w siebie, c'nie? - skoro tylko Ty dzięki
niej skorzystałeś (tracąc bielmo).
Czyli w starego kozła 3-]

39. Data: 2016-08-26 18:01:10

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> No więc gdzie Twoja teoria o jednoczeniu się kobiet?
> 3333-]

Jak przychodzi co do czego to już:
"lepszy wróbel w garści niż gołąbków sto na dachu". ;-)

Ale dopóki chłopy są od siebie rozdzielone przez babską manipulację
seksem (zaczyna się w domu rodzinnym gdy ojciec rywalizuje z synem o
matkę a ta kobieta ten konflikt podsyca) to wasz wspólny front, kobiet
rzekomo pokrzywdzonych przez mężczyzn, zdaje doskonale egzamin. Schody
zaczynają się gdy mężczyzni zaczynają się jednoczyć by babskiej
manipulacji przeciwstawić męską jedność. Wtedy wymiękacie i każda
zaczyna bronić swego grajdołka, hi, hi.

40. Data: 2016-08-26 18:03:09

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Pytam, czy mnie wyzywasz (na pojedynek), a nie czy mnie przezywasz.
> A za kawę dzięki, nie spotykam się z samotnymi panami :-)

W jaki sposób mam Cię wyzwać na pojedynek skoro Ty boisz się ze mną
spotkać...? ;-)

--

Odwieczny konflikt
Malcziki