Porzucanie - centralny problem psychologii kobiety.

21. Data: 2016-08-26 15:32:07

Temat: Re: Porzucanie - centralny problem psychologii kobiety.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 26 Aug 2016 15:19:14 +0200, pinokio napisał(a):

> Spisek kobiet?

Powinien teraz z chłopami popróbować znaczy :-D

22. Data: 2016-08-26 15:32:26

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.08.2016 o 15:30, LeoTar pisze:
> Tak, niepisana spółka. A siłą je jednoczącą jest przekonanie o tym, że
> to mężczyzni zmuszają je do uprawiania prostytucji, podczas gdy w

Niektóre nie muszą, same chcą uprawiać seks i robią to z radością

23. Data: 2016-08-26 15:34:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 26 Aug 2016 15:30:12 +0200, LeoTar napisał(a):

> Tak, niepisana spółka.

KOBIETY i spółka??? Chyba Cię pokręciło.

24. Data: 2016-08-26 15:35:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 26 Aug 2016 15:32:26 +0200, pinokio napisał(a):

> Niektóre nie muszą, same chcą uprawiać seks i robią to z radością

Nie ma "same" - to zależy od mężczyzny. A skoro Leo musiał im "płacić"...

25. Data: 2016-08-26 15:39:05

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Jakos nie doproadziła Cię ona do sukcesu w związku - niby tych "pieców" aż
> tyle było, a jakoś w żadnym nie udało Ci się na trwałe rozpalić...

Jak widać, różnymi miarami mierzymy sukces więc i zgodności nie osiągniemy.

> LOL, toż istny zabijaka z Ciebie, jak widać :-D :-D :-D

No to może 'face to face' odważna kobieto chowająca się co rusz za
portkami swego spokojnego staruszka.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

26. Data: 2016-08-26 15:40:10

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Powinien teraz z chłopami popróbować znaczy :-D

Nie mam takiej potrzeby - jestem jak najbardziej hetero.

27. Data: 2016-08-26 15:41:19

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Niektóre nie muszą, same chcą uprawiać seks i robią to z radością

Do czasu, do czasu chłopie. ;-)

28. Data: 2016-08-26 15:43:11

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> KOBIETY i spółka??? Chyba Cię pokręciło.

Dzieli was zazdrość ale znakomicie się jednoczycie gdy ktoś próbuje was
odciąć od koryta, w którym żerujecie.

29. Data: 2016-08-26 15:46:39

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Nie ma "same" - to zależy od mężczyzny. A skoro Leo musiał im "płacić"...

To 'płacenie' to się okazała niezła inwestycja, dzięki której zdjąłem z
oczu bielmo przesłaniające mi cały oraz relacji kobieta-mężczyzna;
bielmo, które narzuciła mi matka - cześć jej pamięci.

30. Data: 2016-08-26 16:58:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 26 Aug 2016 15:39:05 +0200, LeoTar napisał(a):

> Jak widać, różnymi miarami mierzymy sukces więc i zgodności nie osiągniemy.

> No to może 'face to face' odważna kobieto chowająca się co rusz za
> portkami swego spokojnego staruszka.

Znaczy - wyzywasz mnie?
:-D

Odwieczny konflikt