Potrzeban pomoc ... umowa sprzedaży mieszkania

1. Data: 2003-10-28 23:28:18

Temat: Potrzeban pomoc ... umowa sprzedaży mieszkania
Od: "shadow" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów i mam pytanko ... czy ktos dysponuje umową sprzedazy
mieszkania ? Jestem na etapie kupowania z żoną mieszkania i potrzebował bym
umowe kupna - sprzedaży dot. nieruchomości, może ktoś z was jest w stanie mi
pomóc ? Za wszelką pomoc z góry dziękuje.

pozd
shadow&kasia

1. Data: 2003-10-29 08:54:29

Temat: Re: Potrzeban pomoc ... umowa sprzedaży mieszkania
Od: "Janoush" <janusz_a223a @ skrzynka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Taki dokument to przecież TYLKO u notariusza się "załatwia".

I notariusz to przygotowuje.

Janusz

1. Data: 2003-10-29 10:24:10

Od: "Lesio5" <I...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janoush" <janusz_a223a @ skrzynka.pl> napisał w wiadomości
> Taki dokument to przecież TYLKO u notariusza się "załatwia".
>
> I notariusz to przygotowuje.

Ale najpierw sie zwykle umowe przedwstepna podpisuje. i o to pewnie pyta
shadow.
Pogogluj shadow troche.

--
Leszek Grelak vel Lesio5