Potrzebne pnącze na pergole

1. Data: 2005-05-30 17:21:46

Temat: Potrzebne pnącze na pergole
Od: "Dario" <p...@k...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie pnącze było by najlepsze do posadzenia na dużej pergoli abym miał cień
pod nią.
Pnącze które w miarę szybko rośnie i jest dość gęste.
Proszę o poradę i o ewentualne odmiany

2. Data: 2005-05-30 17:46:22

Temat: Re: Potrzebne pnącze na pergole
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 May 2005 19:21:46 +0200, Dario napisał(a):

> Jakie pnącze było by najlepsze do posadzenia na dużej pergoli abym miał cień
> pod nią.
> Pnącze które w miarę szybko rośnie i jest dość gęste.
> Proszę o poradę i o ewentualne odmiany

Zanim Janusz coś napiszę - powiem jedno - glicynia.

Pozdrawiam
Marta

3. Data: 2005-05-30 17:59:48

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Dario" <p...@k...mm.pl> wrote:

> Jakie pnącze było by najlepsze do posadzenia na dużej pergoli abym miał cień
> pod nią.
> Pnącze które w miarę szybko rośnie i jest dość gęste.
> Proszę o poradę i o ewentualne odmiany

Winorośl. W odmianie dowolnej, byle smacznej.

Pozdrawiam,
Grzesiek

PS. Dołem możesz puścić maliny. :-)
--
Nielubiany młodzieniec z Cologne
Jęknął raz: ,,Z bólu peka mi skrogne!

4. Data: 2005-05-30 18:28:12

Temat: Odp: Potrzebne pnącze na pergole
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta Góra <m...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bhce0uxwnb10$....@4...net...

> Zanim Janusz coś napiszę - powiem jedno - glicynia.

Eeeeee tam! I tak wszyscy wiedzą co jest na pergolę najlepsze. :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

5. Data: 2005-05-30 18:30:27

Od: "JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl>

> Eeeeee tam! I tak wszyscy wiedzą co jest na pergolę najlepsze. :-)

Wino...
bluszcz?
pozdr. Jerzy

6. Data: 2005-05-30 20:28:51

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wino...
> bluszcz?
> pozdr. Jerzy

Wicio...
krzew?
pozdrawiam, Bogda

7. Data: 2005-05-30 21:02:50

Od: "Tarpan" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2k6lg388b.fsf@ten.okzsajipas...

Akebia lub winorośl pachnąca
Jan

8. Data: 2005-05-30 21:46:27

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dario" <p...@k...mm.pl> napisał w wiadomości
> [...]
cień
> pod nią.
> Pnącze które w miarę szybko rośnie i jest dość gęste.

To zależy czy lubisz tzw. fasolkę po bretońsku z pięknego jasia?
:-))
pozdrawiam smakowicie
skryba

9. Data: 2005-05-31 07:54:42

Od: "KryH" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie pnącze było by najlepsze do posadzenia na dużej pergoli abym miał
cień

Jeżeli ma szybko rosnąć to nie ma nic szybszego od Falopii (Rdestówka
Aubera) W sierpniu posadziłem w ciężkiej, gliniastej ziemi przed balkonem
parteru, a teraz jest już kilkoma pędami (tylko czubki) na balkonach 1
piętra. Jest lewoskrętna i niebywale wytrwała w pogoni za światłem. Nie ma
mowy abym przez tydzień nie wyszedł na balkon i nie zaplatał pędów gdyż by
mi chyba całkowicie świat zasłoniła. Pojawiło się nieśmiało kilkanaście
białych kwiatów. Co tydzień mnie zaskakuje nowymi pędami i przyrostem
dotychczasowych.
--
_________________________________
Pozdrawiam

10. Data: 2005-05-31 08:50:40

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

KryH wrote:

> [...]
> mi chyba całkowicie świat zasłoniła. Pojawiło się nieśmiało kilkanaście
> białych kwiatów. Co tydzień mnie zaskakuje nowymi pędami i przyrostem

Do pierwszej ostrej zimy niestety :(

Pozdrawiam
Bea

Złamana brzózka
swierk bialy - podlewanie !!!
roslinnosc na gliniastej glebie
Jak sprzedac działke na mazurach tylko 1500 zł
trawnik - kaszka (problem)