swierk bialy - podlewanie !!!

1. Data: 2005-05-30 12:40:27

Temat: swierk bialy - podlewanie !!!
Od: "robert" <r...@e...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupowiczow!
Jestem od miesiaca posiadaczem czterech pieknych metrowych swierkow
bialych - i mam pytanko - ile mam im podlewac - zwlaszcza przy takich
upalach?
Swierki sa posadzone w duzych donicach i stoja na tarasie w miejscu
naslonecznionym.
Z gory dziekuje.
Robert.

2. Data: 2005-05-30 22:12:52

Temat: Re: swierk bialy - podlewanie !!!
Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

robert wrote:
> [...]
> upalach?
> Swierki sa posadzone w duzych donicach i stoja na tarasie w miejscu

Podlewać tyle ile trzeba.
Czyli trzeba sprawdzać wilgotność gleby.
Świerki białe lubią mieć wilgotno i warto by
ziemie wyściółkować.

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net

roslinnosc na gliniastej glebie
Jak sprzedac działke na mazurach tylko 1500 zł
trawnik - kaszka (problem)
szklarnia okryta agrowłókniną
dereń biały