Złamana brzózka

1. Data: 2005-05-30 17:04:22

Temat: Złamana brzózka
Od: "oo950" <o...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś lub coś złamało mi brzózkę - trzymała się jeszcze resztkami kory.
Złożyłam ją, posmarowałam ukorzeniaczem ( tylko to miałam) , owinęłam
gazetą i sznurkiem - na razie nie więdnie.
Czy jest szansa na uratowanie ???

Pozdrawiam
EKRA

2. Data: 2005-05-31 11:09:37

Temat: Re: Złamana brzózka
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest szansa, ale ta gazeta i sznurek powinna być wymieniona na coś
porządnego, choćby na taśmę izolacyjną PCV, która ściska i jest elastyczna,
a przy tym nie pozwoli wyschnąć miejscu złamamia.
JAck

3. Data: 2005-05-31 12:06:54

Od: Piotr Kieracinski <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

oo950 wrote:
> [...]
> Złożyłam ją, posmarowałam ukorzeniaczem ( tylko to miałam) , owinęłam
> gazetą i sznurkiem - na razie nie więdnie.
Ja bym ucial ponizej miejsca zlamania i zasmarowal mascia
ogrodnicza/funabenem (robilem tak ze swoimi drzewkami przez zwierzeta).
Na pewno wypuscilaby mlode pedy i szybko odrobila "straty".
pik

4. Data: 2005-05-31 18:43:06

Od: "oo950" <o...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mija kolejny dzień - brzózka się dzielnie trzyma.
Może zrobię tak : wymienię gazetę na coś "porządnego" , a jak to nie da
rezultatu to ją przytnę .

Pozdrawiam !!!

EKRA

5. Data: 2005-05-31 19:36:14

Od: "JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "oo950" <o...@k...chip.pl>
> Mija kolejny dzień - brzózka się dzielnie trzyma.
> Może zrobię tak : wymienię gazetę na coś "porządnego" , a jak to nie
> da
> rezultatu to ją przytnę .

Brzozy są żywotne ale się kiepsko zrastają, gazeta pomoże ją wykończyć
szybciej niż myślisz, lepiej zrób tak jak radzi Piotr a jeszcze w tym
roku się odnowi.
pozdr. Jerzy

swierk bialy - podlewanie !!!
roslinnosc na gliniastej glebie
Jak sprzedac działke na mazurach tylko 1500 zł
trawnik - kaszka (problem)
szklarnia okryta agrowłókniną