Powiększenie ślinianek przyusznych

1. Data: 2007-11-19 09:45:09

Temat: Powiększenie ślinianek przyusznych
Od: GG <g...@g...gg> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Wczoraj zauważyłem, że spuchły mi okolice ślinianek przyusznych.
Opuchlizna nie jest duża i utrzymuje się tylko powyżej dolnej szczęki -
nie mam opuchniętego nic pod szczęką. Opuchlizna jest miękka i w ogóle
nie boli. Starałem się poszukać czegoś w necie, ale wszystkie opisy
dotyczą bolesnej opuchlizny i związane są ze świnką. Dodam też, że nie
mam temperatury i nie bolą mnie żadne mięśnie.
Do lekarza będę mógł pójść dopiero w środę (jeśli to coś poważnego, to
pójdę nawet jutro).
Co to może być? Co mnie dopadło? Śpieszyć się do lekarza?

--
pzdrv!
GG

2. Data: 2007-11-19 09:52:29

Temat: Re: Powiększenie ślinianek przyusznych
Od: "Bongiorno" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamienie w śliniance. Pogoogluj pod tym kątem. Zabieg usunięcia kamienia
jest prosty i szybki. Tylko potem trzeba pić jakieś świństwo.

3. Data: 2007-11-19 09:59:58

Od: GG <g...@g...gg> szukaj wiadomości tego autora

Bongiorno pisze:
> Kamienie w śliniance. Pogoogluj pod tym kątem. Zabieg usunięcia kamienia
> jest prosty i szybki. Tylko potem trzeba pić jakieś świństwo.

Obie ślinianki na raz?

--
pzdrv!
GG

4. Data: 2007-11-19 10:04:36

Od: "Bongiorno" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy obie na raz, nie wiem nawet czy to kamienie, może to węzły
chłonne, odpisałem ci poprostu co to moze być. Tak czy tak udaj się do
lekarza.

> Obie ślinianki na raz?
>

> --
> pzdrv!
> GG

Dziwne zle samopoczucie.
uprzejme pytanie - migdalki
leczenie zębów metodą Bio Oss
123 proba
konserwanty/substancje szkodliwe - w jakich produktach