Ostroga piętowa i blokada

1. Data: 2007-11-19 09:53:45

Temat: Ostroga piętowa i blokada
Od: "Snat" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ostatnio ortopeda stwierdził u mnie ostrogi piętowe i powiedział, że trzeba
zrobić "blokadę". Wykupiłem w aptece DEPO-MEDROL Z LIDOKAINĄ. Na czym polega ta
"blokada"? Czy po tym zastrzyku będę mógł chodzić czy raczej nie? Dodam iż pracę
mam stojącą więc czy pójdę na zwolnienie czy od razu będę mógł iść do pracy?
pozdr.

2. Data: 2007-11-19 10:02:25

Temat: Re: Ostroga piętowa i blokada
Od: "Bongiorno" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Skoro lekarz przeisał ci DEPO-MEDROL Z LIDOKAINĄ to prawdopodobnie po to,
abyś mógł normalnie, bezboleśnie chodzić.
A blokada to nic innego jak zastrzyk w chorobowo zminione mijejsce tylko po
to, abyś nie czuł bólu.

3. Data: 2007-11-19 10:14:57

Od: "placebo" <t...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

a ja mam ostrogi na czole, lekko różowawe, ok spoko, polecam zapraszam.

4. Data: 2007-11-19 10:20:18

Od: "Bongiorno" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spróbuj wycisnąć, bo z takimi dżordżami głupio się pokazać wśród ludzi.

5. Data: 2007-11-19 10:21:02

Od: "placebo" <t...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

co pan gadasz co pan mówisz jestes głupiiiii , ssie cie w jajach , zwijaj
kloake z dupy do japy

6. Data: 2007-11-19 10:39:10

Od: "Bongiorno" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fajnie mówi do Ciebie twój tata, ale wciąż piszesz nie na temat !

7. Data: 2007-11-19 11:46:47

Od: "placebo" <t...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

fuuuu ajajaj ale ci smród leci z uszu, takim parującym klocem smierdzi
bleeeeeeeee

8. Data: 2007-11-19 12:57:26

Od: "Bongiorno" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> fuuuu ajajaj ale ci smród leci z uszu, takim parującym klocem smierdzi
> bleeeeeeeee
... powiedział placebo patrząc do lustra.

9. Data: 2007-11-19 13:33:39

Od: "placebo" <t...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

pfffffffffff ale masz słabe teksty stary dziadu

10. Data: 2007-11-20 10:04:15

Od: "batory" <b...@p...beztego.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pracę
> mam stojącą więc czy pójdę na zwolnienie czy od razu będę mógł iść do
A czy to Cię boli? A próbowałeś używać specjalnych (robionych na zamówienie)
wkładek ortopedycznych? Blokada niczego nie leczy tylko kasuje ból. Wkładki
zresztą też nie leczą, ale dająlepszt i dłuższy skutek
Pozdrawiam - Agnieszka

Powiększenie ślinianek przyusznych
Dziwne zle samopoczucie.
uprzejme pytanie - migdalki