Powitanie - nowa na grupie

1. Data: 2003-08-20 07:04:39

Temat: Powitanie - nowa na grupie
Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry/ dobry wieczór*
Jako że jestem "czytniczką" grup newsowych zagnało mnie tym razem do
kuchni. Kucharka ze mnie kiepska, acz z mięsa coś tam ugotuję (ciasta to
zwykle prawdziwa porazka).
Mam nadzieję, że spasożytuję trochę na waszych pomysłach, a i czasem
będę mogła dorzucić coś od siebie.
Przy okazji zmiany pracy, odczepiłam się w końcu od miediów na rzecz
gastronomii, więc temat grupy jest jak dla mnie, zdecydowanie na czasie :-)
Strasznie się cieszę, że jest tu kilka osób, które juz znam, lubię i
szanuję (heh - wiecie, o kogo chodzi).
Mam nadzieję, że będzie tu miło i pzyjemnie...... no i smacznie.

Pozdrawiam
Eulalka

--
e...@k...pl
www. kuger.pl

1. Data: 2003-08-20 07:25:48

Temat: Re: Powitanie - nowa na grupie
Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Eulalka" <e...@k...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> szanuję (heh - wiecie, o kogo chodzi).
> Mam nadzieję, że będzie tu miło i pzyjemnie...... no i smacznie.

Witaj na smacznej grupie !
Ilona

1. Data: 2003-08-21 13:15:02

Temat: Odp: Powitanie - nowa na grupie
Od: "kameljanda" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Eulalka <e...@k...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bhv6jp$2bk$...@k...task.gda.pl...
> Dzień dobry/ dobry wieczór*
Witaj :-)
Smacznego :-)

kameljanda

kuchnia z Amica szumi
co robicie na obiad dzis?
Czekolada
O mięsie mowa...
kto zna jakies grupy dyskusyjne traktujace o kosmetykach...?