"Powitanie" - prosze o uwagi

1. Data: 2003-02-13 12:23:26

Temat: Re: "Powitanie" - prosze o uwagi
Od: "sMOCZYCA" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

świetny pomysł !
tylko kto będzie ten oficjalny tekst wklejał?
może wg grafika jakiegoś?

1. Data: 2003-02-13 12:59:56

Temat: "Powitanie" - prosze o uwagi
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Przysiadlam na chwilke i opracowalam oficjalny tekst powitania :)
Staralam sie, by byl raczej mozliwie krotki i zawieral wszystko, co
najwazniejsze.
Co o tym myslicie?

AniaR
Naczelny Witacz prk

Witamy w grupie pl.rec.kuchnia &#8211; najsympatyczniejszej i najsmaczniejszej grupie

internetowej!
Oto metryka naszej grupy, opracowana przez Magdalenę Basset:

pl.rec.kuchnia - Uroki kuchni i rozkosze podniebienia - Grupa niemoderowana.
Będziemy rozmawiać jak sobie można zrobić coś ciekawego do jedzenia i picia, co
jest godne polecenia a co nie, gdzie można zjeść dobrze (restauracje, bary,
fast foody, itp.), gdzie lepiej nie wchodzić żeby nie skończyć na toksykologii.
Nie będziemy gadać o "dupie marynie". Grupa będzie dla tych których będzie to
interesować, niekoniecznie szefów kuchni.... Podobnych grup nie ma...
W grupie zabronione jest przesyłanie spamów i jakichkolwiek ogłoszeń nie
związanych ściśle z tematyką grupy.

Grupa posiada swoją stronę internetową: www.kuchenna.host.sk, której autorką i
gospodynią jest Bożenka z Wilna. Tam dowiesz się wszystkiego, co najważniejsze
o historii grupy, poznasz grupowe przepisy, możesz obejrzeć ga(r)lerię, a także
wskazówki, czego nie należy czynić, bo wzbudza powszechną niechęć, a za co może
nawet spotkać lincz :).

Niepowtarzalna atmosfera jest atutem grupy, którego nie zastąpią Ci wszystkie
książki kucharskie świata!

Pozdrawiamy i życzymy smacznego!

1. Data: 2003-02-13 13:18:18

Od: "Dysia Te" <e...@n...unisoft.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aniu
Dla mnie bomba. Tylko zmieniłabym kolejność. Link do kuchennej dałabym na
sam początek (tak, żeby ktoś już od początku wiedział, gdzie ma wejść). Ale
się cieszę!!

--
ścieszona Dysia

1. Data: 2003-02-13 13:20:25

Od: "Art(Gruby)" <Art[Gruby]@icbleu.org> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...onet.pl wrote:

>Przysiadlam na chwilke i opracowalam oficjalny tekst powitania :)

cut

>Pozdrawiamy i ?yczymy smacznego!

Moze byc...;-)))
Tylko zmien kodowanie...
I jak czesto bedziesz wysylac? A moze masz bota?
;-)))

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2003-02-13 13:27:09

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Feb 2003 13:59:56 +0100, a...@p...onet.pl wrote:

> [...]
>Co o tym myslicie?
>
>AniaR
>Naczelny Witacz prk
>

>Witamy w grupie pl.rec.kuchnia &#8211; najsympatyczniejszej i najsmaczniejszej
grupie
>internetowej!
>Oto metryka naszej grupy, opracowana przez Magdalen? Basset:
>
>pl.rec.kuchnia - Uroki kuchni i rozkosze podniebienia - Grupa niemoderowana.
>B?dziemy rozmawia? jak sobie mo?na zrobi? co? ciekawego do jedzenia i picia, co
>jest godne polecenia a co nie, gdzie mo?na zje?? dobrze (restauracje, bary,

<ciach>

znaczy co...ktos pisze - dawac skrzydelka, a Ty w niego
powitaniem? ten ktos nie bedzie wiedzial, ze za krzydelka
odcinamy glowe (tepym nozykiem), albo odwrotnie.....moze z jedno
zdanie jeszcze, zelazne przepsiy: skrzydelka, pizza, bogracz,
murzynek (moze byc bez jaj), tiramoisu, etc etc - do strony
prosze isc albo do archiwum (tu proponuje dwa linki do
archiwum)....

Pierz - kobieta upadla. na glowe. Upadniecie na glowe jest
niewatpliwym dowodem mienia/mania/macia glowy (K.C.)

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-02-13 13:34:41

Od: "Art(Gruby)" <Art[Gruby]@icbleu.org> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

> [...]
>
>Pierz - kobieta upadla. na glowe. Upadniecie na glowe jest
>niewatpliwym dowodem mienia/mania/macia glowy (K.C.)

Totez pisze - "powitanie" powinno byc wysylane legularnie....w
wypadku tej grupy 2xdziennie...;-)))
sa male programiki - "roboty"- ktore zaimplementowane odpowiednio
robia to za ciebie...
;-)))
Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2003-02-13 13:36:18

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> znaczy co...ktos pisze - dawac skrzydelka, a Ty w niego
> powitaniem?

No nie wiem... Chyba jak ktos napisze "Witam, jestescie super grupa, bedzie mi
milo Was czytac" to wtedy moge walnac powitaniem. Bo jak ktos "dawac
skrzydelka" to raczej watpie, czy bedzie mu sie chcialo czytac FAQ itd.
Aczkolwiek moge sie mylic.

> [...]
> murzynek (moze byc bez jaj), tiramoisu,  etc etc - do strony
> prosze isc albo do archiwum (tu proponuje dwa linki do

Oj, koniecznie, zapomnialam o linkach do archiwum - co zapodac? google i onet?

Te zelazne przepisy sa wyszczegolnione u Bozenki pod "za co linczujemy", wiec
nie chcialam sie powtarzac, skoro podaje tam link. Ale moge dodac, jak chcecie.

Pozdrawiam,
AniaR

1. Data: 2003-02-13 13:39:40

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> cut

> Moze byc...;-)))
> Tylko zmien kodowanie...

A moze lepiej w ogole bez polskich literek? Jak sadzicie? Normalnie pisze bez...

> I jak czesto bedziesz wysylac?  A moze masz bota?
> ;-)))

Nie mam :)
Mam zamiar wysylac jak ktos nowy sie pojawi i grzecznie przywita.

Napiszcie zreszta, czego oczekujecie, bo to przeciez w imieniu wszystkich ma
byc.

Pozdrawiam,
AniaR

1. Data: 2003-02-13 13:40:47

Od: "Art(Gruby)" <Art[Gruby]@icbleu.org> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...onet.pl wrote:

>A moze lepiej w ogole bez polskich literek? Jak sadzicie? Normalnie pisze bez...

cut

>Pozdrawiam,
>AniaR

Sadzimy ze to wysmienity pomysl...
;-)

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2003-02-13 13:40:47

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>wypadku tej grupy 2xdziennie...;-)))
>sa male programiki - "roboty"- ktore zaimplementowane odpowiednio

a kolega jakiegos robota zna osobiscie co monaby go tu ten tego
(za pomoca jednej z tych czterech zon moze ;)))))

Pierz - kobieta upadla. na glowe. Upadniecie na glowe jest
niewatpliwym dowodem mienia/mania/macia glowy (K.C.)

K.T. - starannie opakowana

dzięki za uznanie zastosowania m.mielonego
kiwi i galaretka - big problem
poszukiwany.....
Re: kiwi i galaretka - big problem
Afrodyzjaki na Walentynki