Pozbycie drzewa??

1. Data: 2006-03-08 12:17:18

Temat: Pozbycie drzewa??
Od: "tokar79" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam zdeczko nietypowy problem. Mieszkam w bloku i tuż przed oknem centralnie
rośnie mi topola-zasłania mi i sąsiadom światołoSpółdzielnia mieszkaniowa
niechce nawet słyszeć o wycięciu drzewa, coś tam poprzycinali gałęzie ale to
nic kompletnie nie pomogło. Więc czym by podlać takowe drzewko aby
..........uschło:( Chodzi mi o jakiś łatwo dostępny środek.

2. Data: 2006-03-08 12:55:35

Temat: Re: Pozbycie drzewa??
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nic kompletnie nie pomogło. Więc czym by podlać takowe drzewko aby
> ..........uschło:( Chodzi mi o jakiś łatwo dostępny środek.

Woda+sól kuchenna

(w klimacie Bpjea):-D

3. Data: 2006-03-08 14:45:31

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Woda+sól kuchenna
>
> (w klimacie Bpjea):-D

Mordercy.............;(((((((((((((((((

Wolałabym patrzyć na drzewo niż na jakiś kościół, fabrykę lub market. Wy też
pewnie komuś przeszkadzacie, może trutki na szczury wam powoli acz
sukcesywnie zaczną dosypywać, byście sami "uschli"? Mordercy i już.

Pozdrawiam,
Akulka

4. Data: 2006-03-08 15:26:22

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pewnie komuś przeszkadzacie, może trutki na szczury wam powoli acz
> sukcesywnie zaczną dosypywać, byście sami "uschli"? Mordercy i już.

No co Ty ??? To prezent dla Ciebie na dzisiaj,
abyś mogła goździki zakonserwować na cały rok.

5. Data: 2006-03-08 16:16:52

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dumqvl$smf$1@inews.gazeta.pl Akulka
<s...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> market. Wy też pewnie komuś przeszkadzacie, może trutki na szczury
> wam powoli acz sukcesywnie zaczną dosypywać, byście sami "uschli"?

Hejka. A Ty, Akulka za grupowego Hammurabiego robisz?
Pozdrawiam kodeksowo Ja...cki

6. Data: 2006-03-08 16:31:56

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus"napisał:

> Woda+sól kuchenna
>
> (w klimacie Bpjea):-D

Tja...to ile by trzeba było i na jakiej powierzchni?
Moja sąsiadka wywaliła rok temu po 3 kg soli pod 30-40 letnie dęby
szypułkowe rosnące w środku naszej (11-m szerokości) uliczki. Samochodom
nielicznie przejezdżającym one nie przeszkadzają ale jej "liscie na trawnik
spadają". Cud niekonsekwencji, bo sama nasadziła drzewek i krzewów
lisciastych w diabły, jedno prawie na drugim. A dęby miały sól gdzieś , tym
bardziej że wokół pni obsypała...mrówki się tylko lekko zdenerwowały. Więc
ile tej soli musiało by pójśc aby topolę załatwić?

--
ewa

7. Data: 2006-03-08 17:10:49

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> spadają". Cud niekonsekwencji, bo sama nasadziła drzewek i krzewów
> lisciastych w diabły, jedno prawie na drugim. A dęby miały sól gdzieś ,

Od dębów wara !

> bardziej że wokół pni obsypała...mrówki się tylko lekko zdenerwowały. Więc
> ile tej soli musiało by pójśc aby topolę załatwić?
>
> --
> ewa

W okresie wegetacyjnym 1 wiadro wody+3kg soli,
najlepiej po północy każdej nocy. Nie zawadzi
modlić się o mgłę.

8. Data: 2006-03-08 18:03:47

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

boletus wrote:

> W okresie wegetacyjnym 1 wiadro wody+3kg soli,
> najlepiej po północy każdej nocy.

Ale musi to robic ruda dziewica i w dodatku nago.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

9. Data: 2006-03-08 20:44:42

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):

> Ale musi to robic ruda dziewica i w dodatku nago.

Masz takową na względzie?
pozdr. posuchowo Jerzy

10. Data: 2006-03-08 22:05:39

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak wrote:

> Masz takową na względzie?

Nie, ale moze warto poszukac?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure

cos zlego z ziemia do kwiatkow?
Dzień Kobiet
koniec żartów
Gdzie w internecie znajdę Adonis vernalis po angielsku?
wysępiłbym :-)