Pozegnanie

31. Data: 2010-04-17 11:38:36

Temat: Re: Pozegnanie
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hqc6bd$dpu$1@inews.gazeta.pl...

> Jestes bohaterem!
> Rownie bezmyslne przedswiewziecie, co wyprawa tylu waznych osob w 1
> samolocie.
> Nie doslyszales w mediach, ze 10 godzin sie stoi? I ze warto miec moze
> jakas 1 kanapeczke, RedBulla i sweterek?
> I.

Liczyłem, że to wszystko da radę kupić na miejscu:-(

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

32. Data: 2010-04-17 11:42:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 17 Apr 2010 11:50:45 +0200, kiwiko napisał(a):

> nic Ci do tego
> wiesz o tym?
>
> kiwiko

Ja tylko pytam, co znaczy Twoje "aha".

33. Data: 2010-04-17 11:42:44

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:hqc6bd$dpu$1@inews.gazeta.pl...

> Liczyłem, że to wszystko da radę kupić na miejscu:-(

Wa-wa duze miasto jest. Sklepow Ci u nas dostatek.
Trza bylo na grupe napisac, podjechalabym do Cie z prowiantem. ;-)
I.

34. Data: 2010-04-17 11:42:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 17 Apr 2010 11:58:57 +0200, Chiron napisał(a):

> Wiesz- po ponad(!) 10 godzinach stania o 1 snickersie z żoną i synem, o
> godzinie 23:00- nie byliśmy w stanie.

Ghost zajrzał jak myślę.

35. Data: 2010-04-17 11:45:54

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> Wymiękam.
> vB

Boze, widzisz i nie grzmisz? A moze ta chmura to popiol na glowy ikselowych
szalencow?

36. Data: 2010-04-17 11:48:07

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czas wojenny wlicza Mu się jak najbardziej, ale wtedy takich było wielu.

Jak i szmalcownikow. No ale Tobie wzorem bylyby trzynastoletnie dziewczynki
zapewne.

37. Data: 2010-04-17 11:51:05

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz- po ponad(!) 10 godzinach stania o 1 snickersie z żoną i synem, o
> godzinie 23:00- nie byliśmy w stanie.

Bylo zaczac od Kaczorowskiego - tam nie ma Wszystkich Prawdziwych Polakow,
pustki prawie.

38. Data: 2010-04-17 11:51:35

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ghost zajrzał jak myślę.

Odpowiedzialbym Ci, ale splonkowalas, wiec nie ma sensu.

39. Data: 2010-04-17 11:54:09

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To nie jest nowy obyczaj. Przed Kościuszką też klękali. I przed
> Piłsudskim.
> I przed królami.
> No ale skontmiałbyśtowiedzieć?

Puknij sie w ta swoja pusta, rowna robaczywej, glowke - tam jest krzyz i to
przed nim klekaja.

40. Data: 2010-04-17 11:55:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 17 Apr 2010 13:45:30 +0200, Ender napisał(a):

> Chyba uważam za skarnie nierozsądne zmuszać siebie i rodzinę
> do takiego dyskomfortu, jednakże jeśli takie siupy
> są ci potrzebne do integracji twojej osobowości w formie i treści
> jakie tu pokazujesz, to chyba kompensują one jakoś
> te chwilowe braki rozsądku :-))

No popacz, ile mamy głupców w Polsce, co pojechali odstać te długie
godziny.
:-/

Z racji, że ja np akurat tam nie byłam, miałabym być w ten sposób
mechanicznie zaliczona do tych "mondrych/rossondnych", co nie pojechali???
- dzięki, obejdzie się.

Keskese senior znaczit quo vadis.
Trans-Atlantyk
list otwarty do wajdy
PiS znowu przegina...
Re: ... przepraszam, czy ktoś już wspominał o beatyfikacji ... ?