Poznać siebie

1. Data: 2002-08-20 18:50:25

Temat: Re: Poznać siebie
Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kis Smis" <k...@N...gazeta.pl> wrote in
news:ajto6m$qin$1@news.gazeta.pl:

> Nie zaliczam odpowiedzi.

Nie zalicze ciebie.
Przykro mi.

--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi i wnioski: k...@k...pl
Gadu-1209534
[---tu wstaw sygnaturke---]

1. Data: 2002-08-20 18:55:08

Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

"Kis Smis" <k...@N...gazeta.pl> writes:

> Jakie macie sposoby, techniki, może triki - na poznanie samego siebie.
> A może nie macie bo nie potrzebujecie albo już się znacie?

Myslec, myslec, myslec. Nad tym, co sie robi, wsluchiwac sie w swoje
emocje, czytac literature z psychologii, i jeszcze raz myslec, myslec,
myslec..

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2002-08-20 18:58:20

Temat: Re: Re: Poznać siebie
Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

"Kis Smis" <k...@N...gazeta.pl> writes:

> Nie zaliczam odpowiedzi.

A przepraszam, to Ty tu jakis egzamin przeprowadzasz?

Myslalam, ze po prostu sie pytasz, w jaki sposob "poznac samego
siebie", bo chcesz skorzystac.

Ale jesli to egzamin, to moze ktos usluzny Ci po prostu wklepie
stosowne rozdzialy ze stosownej ksiazki i tyle.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2002-08-20 19:17:01

Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie zalicze ciebie.
> Przykro mi.

wulgarny cham jesteś!!!

8DDDDDDDD

1. Data: 2002-08-20 20:11:49

Od: "lukas" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jezeli czlowiek potrafi poznac samego siebie, to jest czlowiekiem bardzo
plytkim.

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2002-08-20 20:13:11

Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie macie sposoby, techniki, może triki - na poznanie samego siebie.
> A może nie macie bo nie potrzebujecie albo już się znacie?

nikt nie zna siebie do końca ...

1. Data: 2002-08-20 20:30:25

Od: "amnesiac_wawa" <a...@Z...SPAMUpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lukas":

> jezeli czlowiek potrafi poznac samego siebie, to jest czlowiekiem bardzo
> plytkim.

... albo ma olbrzymie możliwości poznawcze ;-)
Ale zasadniczo zgodzę się z Tobą: należałoby raczej pisać nie tyle o
"poznaniu się", ile o "poznawaniu się". Lenistwo mnie oblazło, więc na tym
zakończę swoją wypowiedź :-)

pozdrawiam
amnesiac

1. Data: 2002-08-20 20:59:54

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jest coś do poznania w sobie oprócz cierni?

Juz piszac to swoje sie nad tym zastanowilem,
bo jakos wczesniej ine zwocilem na to uwagi :-)

Chyba jest - ale ja nie potrafie nic specialnego nazwac,
chyba jak sie pozbywam "cierni" to czlowiek naturalnie cieszy sie zyciem.
Duch

1. Data: 2002-08-20 22:00:40

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Kis Smis:
> Jakie macie sposoby, techniki, może triki - na poznanie
> samego siebie.

To przychodzi z czasem.
No chyba ze unikasz zycia i brak Ci odniesienia... :)

> A może nie macie bo nie potrzebujecie albo już się znacie?

Jasne... czyli masz niebieskie oczy? :)

Przejrzalem odpowiedzi i ze swojej strony proponuje poznanie Biblii.
Nie wazne przy tym czy wierzysz czy nie itd. Nawet jesli nie
- IMO warto miec wiedze nt tekstow w niej zawartych.
BTW wiem ze dosc wielu ludzi dopiero w podeszlym wieku siega po
Biblie, kiedy chca wylacznie znalezc wyjasnienia dla sytuacji ktorych
niejako doswiadczyli i ktorych nie udalo im sie 'rozgryzc' powiedzmy
w jakikolwiek inny sposob, no i twierdza ze dopiero dzieki Biblii
- udalo sie...

Goraco polecam. :)

Czarek

1. Data: 2002-08-20 22:02:06

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

lukas:
> jezeli czlowiek potrafi poznac samego siebie, to jest
> czlowiekiem bardzo plytkim.

A co z tymi ktorzy posiadaja wysoka samo-swiadomosc? :)

Czarek

zrodla niesmialosci
samobojstwo?
Kotański