Poznajmy nasze rosyjskie koleżanki :-)))

1. Data: 2002-10-14 10:09:10

Temat: Poznajmy nasze rosyjskie koleżanki :-)))
Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na dobrze znanej stronce
http://cross-chris.narod.ru/cross.html
pojawiła się w lewym górnym rogu zakładka " vstrecha" ( oczywiście
"cyrylicą" ) i sa tam zdjęcia z grupowego spotkania rosyjskich krzyżówek na
jakiejś ich wystawie, ale muzeum bylo nieczynne, więc wylądowały w jakiejs
knajpeczce..

--
Krysia ( Gliwice )
e-mail: k...@p...onet.pl

1. Data: 2002-10-14 10:23:04

Temat: Re: Poznajmy nasze rosyjskie koleżanki :-)))
Od: "Iwona Lorent" <I...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kayra" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
na
| jakiejś ich wystawie, ale muzeum bylo nieczynne, więc wylądowały w jakiejs

Widziałam już rano i cieszę się, bo teraz łatwiej je mogę skojarzyć czytając
ich listę. Cały czas trwam w mocnym przeświadczeniu, że my, polskie
grupowiczki, poznamy się również chociażby ze zdjęć, gdy ruszy nasza
stronka.

Iwona,
której udziałem w tworzeniu strony
do tej pory było właśnie wysłanie zdjęcia ;-)))

1. Data: 2002-10-14 12:24:59

Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaczęłam pisać do koleżanek z Rosji list, jak skończę to dam znać. Może nam
odpiszą? Piszę w imieniu grupowiczek więc mam nadzieję, że odpiszą na forum.
Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2002-10-14 13:56:18

Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Już wysłałam króciutki list, nie dałam namiarów na grupę bo nie bardzo wiem
jak to zrobić.
Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2002-10-14 17:13:58

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Dorota" <d...@w...pl> :

> Już wysłałam króciutki list, nie dałam namiarów na grupę bo nie bardzo
> wiem jak to zrobić.

Dziewczyny juz pisaly tam kilka razy, a moze wiecej niz kilka, tutaj na
grupce tez byla jedna z Rosjanek, podawala nawet swoje namiary :)

Pozdrawiam,
Monika (Wroclaw)

--
m...@p...fm
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-10-15 18:14:10

Od: "Grazyna Szkudlinska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja regularnie bywam na rosyjskiej grupie robotkowej. Dziewczyny sa niezwykle
zyczliwe i chetnie sie dziela wzorami

Grazna

Użytkownik "Monga" <m...@n...fm> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Dziewczyny juz pisaly tam kilka razy, a moze wiecej niz kilka, tutaj na
> grupce tez byla jedna z Rosjanek, podawala nawet swoje namiary :)

[OT] Usuwanie ogloszen z grupy dyskusyjnej
pomocy
Wzory kolorowanek...???
XXX i nitki
Kartki