pomocy

1. Data: 2002-10-14 09:25:35

Temat: pomocy
Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś może wyjaśnić dlaczego nie mogę skorzystać ze strony "sedno.com"
Po kliknięciu w jakimkolwiek miejscu wyświetla się komunikat"IEXPLORE.exe
wygenerował błędy i będzie zamknięty przez system Windows" Co się dzieje?
Pozdr. - Gośka (Lublin)

1. Data: 2002-10-14 09:41:29

Temat: Re: pomocy
Od: Mirka Stobienia <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Gośka z Lublina wrote:
> [...]
> wygenerował błędy i będzie zamknięty przez system Windows" Co się dzieje?

Obawiam się, że to wina Twojego komputera. U mnie strona otwiera się
poprawnie. Moja najlepsza (i chyba jedyna) rada na kłopoty z komputerem
to wyłączyć i włączyć ponownie. Mam nadzieję, że się naprawi. Pozdrawiam.

Mirka
(Poznań)
GG 1830698, ICQ 147879346
--
"Listen Honey, mornings wear me out, afternoons are tiring, I work best
when I'm sleeping."

1. Data: 2002-10-14 09:51:15

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obawiam się, że to wina Twojego komputera. U mnie strona otwiera się
> poprawnie. Moja najlepsza (i chyba jedyna) rada na kłopoty z komputerem
> to wyłączyć i włączyć ponownie. Mam nadzieję, że się naprawi. Pozdrawiam.

Niestety wyłączenie i włączenie nic nie dało, będę musiała zasięgnąć języka
co dalej robić. Dzięki.
Pozdr. - Gośka (Lublin)

Wzory kolorowanek...???
XXX i nitki