Pralka Amica Slim PC4560A412 prosba o opinie

1. Data: 2004-05-10 21:02:12

Temat: Pralka Amica Slim PC4560A412 prosba o opinie
Od: "maro" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jak w temacie. Zdecydowalem sie wlasciwie na ten model ale dotarly do mnie
jakies negatywne opinie dotyczace pralek Amica. Podobnoz sposob mocowania
bebna jest nie standardowy w porownaniu do wiekszosci dostepnych pralek.
Googlowalem ale nic konkretnego na temat tych pralek nie znalazlem. Prosze o
opinie, najlepiej kogos kto uzytkuje ten model ;)

pzdr
maro

1. Data: 2004-05-11 19:16:03

Temat: Re: Pralka Amica Slim PC4560A412 prosba o opinie
Od: "Kichu" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdecydowalem sie wlasciwie na ten model ale dotarly do mnie
jakies negatywne opinie dotyczace pralek Amica.

Witam.
Ja jestem po zakupie pralki. zanim to zrobilem zadzwonilem do dwoch
znajomych, ktorzy od kilkunastu lat zajmuja sie serwisem AGD. Pierwsze co od
obu uslyszalem to zeby kupic polska pralke, z jak najprostszym programatorem
i zeby to absolutnie nie byla amica.Nie wnikalem w szczegoly dlaczego tak
twierdza, ale przezornie zdecydowalem sie na Mastercooka.
Pozdrawiam
K.1

1. Data: 2004-05-12 08:34:35

Od: "maro" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kichu" <k...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> i zeby to absolutnie nie byla amica.Nie wnikalem w szczegoly dlaczego tak
> twierdza, ale przezornie zdecydowalem sie na Mastercooka.

Dzieki za opinie, w moim przypadku to i tak juz "klamka zapadla" wczoraj po
poludniu przywiezli Amice. W sumie nie doszukalem sie na sieci skrajnie
zlych opinii (przewaznie glosy niezadowolenia jak rowniez zadowolenia
dostaja wszystkie pralki po rowno - te za 1200 i za 2000 > ) Tak wiec
zdecydowalem sie. Po pierwszym praniu i narazie wrazenia super. Jak bedzie
dalej to "wyjdzie w praniu" ;)

pzdr
maro

1. Data: 2004-05-12 09:26:27

Od: "Witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maro" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dostaja wszystkie pralki po rowno - te za 1200 i za 2000 > ) Tak wiec
> zdecydowalem sie. Po pierwszym praniu i narazie wrazenia super. Jak bedzie

Ja kupowałem moją Amicę rok temu i wtedy spotkałem się z opinią, żeby
nie kupować pralek Mastercooka :-)

Witek

Sprzedam wąż wysokociśnieniowy
[ot?] paprocie