Pralka Hoover, Bosch

1. Data: 2004-09-05 14:01:31

Temat: Pralka Hoover, Bosch
Od: "Krzysiek S" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Może ktoś z użytkowników, bądź osób naprawiających pralki napisałby o
swoich doświadczeniach dotyczących pralek:
BOSCH WFX2440PL
HOOVER AI120 (ew.AAA160)
Wyprzedzając życzliwe rady uprzedzę, że przestudiowałem archiwum grupy i te
modele są tego wynikiem.

Pozdrawiam
Krzysiek

1. Data: 2004-09-06 15:52:50

Temat: Re: Pralka Hoover, Bosch
Od: "Krzysiek S" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kurczę... żadnych opinii ???

1. Data: 2004-09-06 17:10:05

Od: "KTJ" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysiek S" <k...@w...pl> wrote in message
> Kurczę... żadnych opinii ???

Ja pisałem w innym wątku o pralko-suszarce hoovera - 10 czy 12 lat
bezproblemowego uzywania.
Mam też bardzo odbre soświadczenie z siemensem, a bosch to to samo
(prawie) - więc nie ma znaczenia co wybierzesz.

Ludzie sobie chwalą też nowe pralki Amiki.

Omijaj tylko z daleko włoskie albo francuskie badziewie....

1. Data: 2004-09-06 17:10:05

Od: "KTJ" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-09-06 17:50:56

Od: Konrad Urbański <u...@s...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

KTJ wrote:
> Omijaj tylko z daleko włoskie albo francuskie badziewie....
To taki przesąd jak z samochodami, czy masz jakieś traumatyczne
przeżycia związane z tymi wyrobami? Pytam poważnie...

--
Konrad
Moja stroniczka:

1. Data: 2004-09-06 18:51:54

Od: " zayzayer" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysiek S <k...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> Może ktoś z użytkowników, bądź osób naprawiających pralki napisałby o
> swoich doświadczeniach dotyczących pralek:

Hoover = Candy.
A z czym można porównywac obecne Candy?

1. Data: 2004-09-06 19:07:07

Od: "KTJ" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Konrad Urbański" <u...@s...put.poznan.pl> wrote in message
> To taki przesąd jak z samochodami, czy masz jakieś traumatyczne
> przeżycia związane z tymi wyrobami? Pytam poważnie...

Tak, z ardo - w wynajmowanym mieszkaniu (przy czym była nowa jak się
wprowadzaliśmy bo własciciel zakupił) i candy kumpeli (a sam woziłem....).
do tego lodówka candy, która przez rok była naprawiana 2 razy i w końcu
wymieniona na nową (już innej firmy oczywiście)

Aha, hoover teraz też jest jakoś związany z candy, więc nie wiem na ile
zachowana jest jakość wyrobów z poprzenich lat....

nalot na szkle, po zmywarce.
AGD z Internetu do Trojmiasta
Pralka ladowana od gory
Piekarnik+plyta gazowa+okap do zabudowy
podświetlane uchwyty i kolorowe świetlówki