Pralko-suszarka

1. Data: 2004-09-05 22:55:06

Temat: Pralko-suszarka
Od: "userJK" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie!

Mam zamiar kupic pralo-suszarke,
ale nikt z moich znajomych takowej nie posiada i nie znam opinii na jej
temat.
Mam prosbe o jakies komentarze,
wady, zalety tego urzadzenia.

JanKo

1. Data: 2004-09-05 23:43:30

Temat: Re: Pralko-suszarka
Od: "KTJ" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"userJK" <u...@g...pl> wrote in message
> Witam serdecznie!
>
> Mam zamiar kupic pralo-suszarke,
> ale nikt z moich znajomych takowej nie posiada i nie znam opinii na jej
> [...]
Mieliśmy takie coś przez bodajże 12 czy 14 lat.
Suszarka była użyta ze dwa razy na początku......

1. Data: 2004-09-06 06:38:59

Od: "Agatek" <agatek@_nospam_site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "userJK" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam serdecznie!
>
> Mam zamiar kupic pralo-suszarke,
> ale nikt z moich znajomych takowej nie posiada i nie znam opinii na jej
> [...]

My mamy 5-cio letnią Whirlpoola i tak jak ktoś wyżej napisał: uzywa kilka
razy...

Przede wszystkim dlatego, iż do bębna wchodzi 5kg suchego prania, co daje ok
6kg mokrego, a do suszarki wchodzi tylko 2,5kg mokrego prania. Wniosek z
tego taki, że pranie trzeba by było suszyć na 2 razy, co za każdym razem
trwa ok 2h. Czyli cykl pranie+suszenie całości to równe 5h. W dodatku trzeba
pilnować, wyciągać wkładać... Ja wolę niech się suszy na sznurku i
przynajmniej nie muszę sprawdzać i przekładać.

Suszarka wcina też mnóstwo prądu więc naprawdę nie jestem zadowolona. Choć
mam jeden sweter, który po praniu muszę położyć albo na kaloryferze (w
zimie) albo właśnie wysuszyć w suszarce (lato) bo inaczej rękawy robią się
do ziemi.

Generalnie jakbym teraz miała kupować pralkę, kupiłabym bez suszarki za to
jakąś mniejszą, bo ta zajmuje nam całą łazienkę :/
agata

1. Data: 2004-09-06 09:11:40

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

userJK wrote:
> Mam prosbe o jakies komentarze,
> wady, zalety tego urzadzenia.

Mam od 7 lat, uzywam i jestem zadowolona. Suszarka najlepiej sprawdza sie na
recznikach, ale tez gdy trzeba cos miec na szybko suche. Generalnie polecam.
Wlasnie jestem na etapie zakupu nowej pralki i tym razem tez bedzie to
pralko-suszarka.

--
star

1. Data: 2004-09-06 17:06:23

Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

userJK napisał:

> Witam serdecznie!
>
> Mam zamiar kupic pralo-suszarke,
> ale nikt z moich znajomych takowej nie posiada i nie znam opinii na jej
> [...]

Polecam wszystkimi kończynami - takie urządzenie jest _NIEODZOWNE_
szczególnie kiedy nie bardzo masz gdzie suszyć pranie (zwłaszcza
pościel, ręczniki, bawełniana (gruba bawełna) odzież itp. - wsystko, co
schnie długo). Używam od kilku lat i nie wyobrażam sobie, abym miał
kiedykolwiek w przyszłości kupować pralkę bez suszarki.

Pozdrawiam
PWZ

--
Oto moje zasady. Jeśli wam się nie podobają, to mam też inne.

1. Data: 2004-09-09 05:50:19

Od: Wojsyl Sylwestrzak <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

userJK wrote:

> Witam serdecznie!
>
> Mam zamiar kupic pralo-suszarke,
> ale nikt z moich znajomych takowej nie posiada i nie znam opinii na jej
> [...]

Uzywam P-S i trudno mi juz sobie wyobrazic uzywanie pralki bez suszarki.

Nawet krotkie "podsuszenie" prania znacznie skraca czas jego schniecia.
Poza tym suszarka jest nieodzowna, gdy trzeba cos szybko wysuszyc,
nie trzeba planowac prania na dwa dni wczesniej.

No i nie ma tych wiecznie rozwieszonych suszacych sie ubran w lazience.

Slowem - polecam.

--w

1. Data: 2004-09-26 19:02:18

Od: Agula <a...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik userJK napisał:
> Witam serdecznie!
>
> Mam zamiar kupic pralo-suszarke,
> ale nikt z moich znajomych takowej nie posiada i nie znam opinii na jej
> [...]
Do przedwczoraj uzywalismy indesit model z 1200 obrotow na minute.
Rzeczy po wysuszeniu dosc trudne w prasowaniu - ale do suszenia
recznikow, pieluch (10 lat temu nie uzywalo sie pampersow codziennie bo
podobno dziecko moze sie potem moczyc - ale bzdura!) i innych rzeczy,
ktore niekoniecznie trzeba prasowac - idealna. 10 lat eksploatacji z
kilkoma drobnymi naprawami - do przedwczoraj kiedy to sie zepsula i
stwierdzilismy ze czas na nowa.

--
pzdr smoq (goscinnie)

Nocne oświetlenie łazienki