Precious Moments na stronce

1. Data: 2002-02-18 14:19:04

Temat: Re: Precious Moments na stronce
Od: "Tusia" <_...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tusiu, bardzo bardzo Ci dziekuje :))) Jutro ide po muline w odpowiednich
> kolorach, kanwe i haftuje dla przyjaciolki, ktora blizniaki niedawno
> urodzila :))
> Marta :))

Blizniaki powiadasz..... mam w ktoryms czasopismie takie cosik do
wyhaftowania wlasnie dla blizniakow gdzie sie haftuje date urodzenia i
imiona - wg mnie to super pamiatka, to mozna ladnie w ramke oprawic i na
sciane... widzialam to w wielu amerykanskich domach. Daj znac jesli chcesz
to postaram sie szybko to przeslac...

Pozdrawiam,
Marta-Tusia

1. Data: 2002-02-25 11:20:38

Temat: Re: Precious Moments na stronce - Precious Bears
Od: stynka <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Tusia wrote:

> Wrzucialam to co dalam rady zeskanowac
> http://littlealex.boo.pl/
> Mam nadzieje ze sie cos przyda...
>
> Marta-tusia

Ja mam 2 zeszyty z wzorami Priscilli Hillman, Precious Moments
(sprawdzilam, ze inne niz Tusi) oraz Precious Bears.
Zrobilam na szybko stronke, jest na razie 8 wzorow.

http://www.vamik.galicja.pl/haft

Pzdr.
stynka

1. Data: 2002-02-25 15:36:08

Od: "Agus" <g...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mam 2 zeszyty z wzorami Priscilli Hillman, Precious Moments
> (sprawdzilam, ze inne niz Tusi) oraz Precious Bears.
> Zrobilam na szybko stronke, jest na razie 8 wzorow.
>
> http://www.vamik.galicja.pl/haft

Wow, slicznosci:)
czekam na wiecej:)
pozdrawiam