Precious Moments na stronce

1. Data: 2002-02-15 13:00:45

Temat: Precious Moments na stronce
Od: "Tusia" <_...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wrzucialam to co dalam rady zeskanowac
http://littlealex.boo.pl/
Mam nadzieje ze sie cos przyda...

Marta-tusia

1. Data: 2002-02-15 17:30:48

Temat: Re: Precious Moments na stronce
Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tusia <_...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a4j16i$p3p$...@n...tpi.pl...
> Wrzucialam to co dalam rady zeskanowac
> http://littlealex.boo.pl/
> Mam nadzieje ze sie cos przyda...
>
> Marta-tusia

Zmienie Twoj adres na stronie, bo znowu na interii kiepsko sie otwiera, ok?
Elzbieta

1. Data: 2002-02-15 18:09:03

Od: "Tusia" <_...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zmienie Twoj adres na stronie, bo znowu na interii kiepsko sie otwiera,
ok?
> Elzbieta

Pewnie, dla mnie nie ma to roznicy. Bede wszystkie nowe rzeczy wrzucac na
www.littlealex.boo.pl
Pozdrawiam,
Marta-tusia

1. Data: 2002-02-15 21:30:12

Od: "Agus" <g...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo ladne te obrazki i juz sie napalilam, zeby co nieco wyszyc
(zastanawiam sie kiedy, ale...)
tylko kilka schematow otwiera sie do polowy i dalej nic...(tak samo jest ze
zdjeciami)...to u mnie tylko tak, czy komus jeszcze?
Pozdrawiam
Aga

1. Data: 2002-02-15 21:48:29

Od: "Tusia" <_...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ze
> zdjeciami)...to u mnie tylko tak, czy komus jeszcze?

Dziwne... ja otwieram i jest ok, te pliki sa duze i moze zrywa Ci
polaczenie, jesli Ci sie cos spodobalo to moge Ci przeslac na skrzynke,
tylko powiedz co.

Dodalam kilka nowych wzorow (na koncu listy),

Pozdrawiam,
marta-tusia

1. Data: 2002-02-16 13:50:30

Od: "Aneta R." <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agus <g...@p...net.pl> w wiadomości do grup
> tylko kilka schematow otwiera sie do polowy i dalej nic...(tak samo jest >
ze zdjeciami)...to u mnie tylko tak, czy komus jeszcze?

U mnie jest to samo... ale szczerze mowiac zauwazylam to dopiero przy
zdjeciach: wzorow jeszcze nie sprawdzalam.
BTW piekna strona. Podziwiam...i wzdycham ;)
Pzdr
Aneta Rozenbajger
a...@k...net.pl

1. Data: 2002-02-16 14:41:05

Od: "Agus" <g...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiec ja juz nie wiem co to jest:)
bo u mnie nadal sie nie otwieraja, wiec wywalilam cala strone z historii,
myslalam, ze otworza sie, ale sie mylilam;)
poszlam wiec na kompa brata i u niego zdaje sie, ze wszystkie wzory (no moze
2 nie) sie otworzyly, a zdjecia- tylko pierwsze sie otworzylo do konca,
reszta oki
wiec ja juz nic nie wiem
Kaprys kompa???
(myslalam, ze moze przegladarka cos chrzani- ale i brat i ja mamy to samo)

Wymyslilam, ze zrobie- zapisz element docelowy jako...i zapisalo mi...polowe
wzoru:)
Oj chyba usmiechne sie o podeslanie wzorkow i zdjec na priv...:)

Pozdrawiam
Aga

1. Data: 2002-02-16 19:02:46

Od: Polaco <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 15 Feb 2002 14:00:45 +0100, "Tusia" <_...@p...wp.pl>
wrote:

>Wrzucialam to co dalam rady zeskanowac
>http://littlealex.boo.pl/
>Mam nadzieje ze sie cos przyda...
>
>Marta-tusia

Marto! Mam problem ze sciagnieciem wzorow:

- misie-w2
- ptak-w1
- ptaki-w1

po sciagnieciu jpg jet jakby uszarpniety w polowie czyli brak polowy
obrazu. Czy to moj komp zle sciaga czy tez masz skopane pliki na
koncie??? Jak to widzisz po sciagnieciu. A Wy dziewczyny?? Czy dalo
sie Wam to sciagnac w CALOSCI???

pozdrawiam

Hanna Deirdre K.
____________________________
"DIDI'S BURROW"
http://www.didi.prv.pl
l...@w...kki.net.pl

"Pewien czlowiek szedl raz o swicie brzegiem plazy. Spostrzegl
kobiete, która podnosila meduzy lezace na piasku i wrzucala je
z powrotem do morza. Zapytal ja, dlaczego to robi. Odparla ze
meduza zginelaby, lezac na piasku w promieniach slonca.
Przechodzien zdziwil sie: Po co to robisz? Przeciez co
rano sa ich tutaj setki.Co to za róznica?
Kobieta przyjrzala sie meduzie trzymanej w dloni i odparla:
Dla niej olbrzymia. Po czym rzucila ja daleko w morze."
Tlum. Marta Mathea

1. Data: 2002-02-16 19:23:30

Od: Polaco <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

wrote:

>Wrzucialam to co dalam rady zeskanowac
>http://littlealex.boo.pl/
>Mam nadzieje ze sie cos przyda...
>
>Marta-tusia

Juz wiem! nie moge sciagnac przez download bo zbytnie przeciazenie.
Pracowicie otwieram kazde okno z jpg'iem wzoru i zapisuje. Tylko tak
moge

pozdrawiam

Hanna Deirdre K.
____________________________

1. Data: 2002-02-18 11:17:18

Od: "Marta MJ" <m...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tusia" <_...@p...wp.pl> wrote in message
> Wrzucialam to co dalam rady zeskanowac
> http://littlealex.boo.pl/
> Mam nadzieje ze sie cos przyda...
>
> Marta-tusia

Tusiu, bardzo bardzo Ci dziekuje :))) Jutro ide po muline w odpowiednich
kolorach, kanwe i haftuje dla przyjaciolki, ktora blizniaki niedawno
urodzila :))

Pozdrawiam,

Marta :))

Stone Door - to chce ?