"Prezenty zastępcze" - jakieś pomysły?

1. Data: 2005-05-11 09:59:54

Temat: "Prezenty zastępcze" - jakieś pomysły?
Od: Magda Zalewska <m...@m...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

moja najstarsza córa i jej najlepsza koleżanka mają urodziny w odstępie
tygodnia. Mieliśmy zorganizować wspólne urodziny za tydzień w jakimś
centrum zabaw (czy jak to się nazywa) z dużą ilością zaproszonych koleżanek
ale sprawa nie wypaliła. Organizuję więc w domu w ten weekend małe urodziny
zastępcze. Będą obie jubilatki, ich rodzeństwo i jeszcze jedna koleżanka.
Ponieważ w tym układzie w ciągu dwuch dni my musielibyśmy kupić prezent,
rodzice drugiej jubilatki też, a rodzice trzeciej dziewczynki dwa,
wymyśliłam że zrezygnujemy z prezentów dla jubilatek, za to kupiła bym
jakieś Coś dla wszystkich dzieci. Tylko nie wiem co.

Musi być:
- nie za drogie,
- takie samo dla wszystkich dzieci,
- sprawić radochę w dniu wręczenia (fajnie jakby dzieciaki wspólnie sie tym
mogły pobawić),
- ale żeby też można było zabrać do domu (ma sie nie rozlecieć od razu).

Bardzo proszę o jakieś sugestie bo sama nie mam żadnego pomysłu.

Magda 35 lat, Joanna 8 lat, Inga 3,5 roku, Piotr 1,5 roku.

2. Data: 2005-05-11 10:35:24

Temat: Re: "Prezenty zastępcze" - jakieś pomysły?
Od: "JaBa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda Zalewska" <m...@m...neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:1o67vlx0ob6gx$.1oe4hpznb8sbt.dlg@40tude.net...
> [...]
tym
> mogły pobawić),
> - ale żeby też można było zabrać do domu (ma sie nie rozlecieć od razu).

ktos kiedys sugerowal dla dizewczynki w tym wieku, co prawda jako prezent
komunijny,
kosmetyczke pelna gumeczek, wstazeczek, spineczek i szczotek czy
grzebyczkow.
Dziewczyny lubia takie rzeczy, a dodatkowow zawsze mozna 'ubrac' w to
ulubiona lale.
A moze zestaw dwustronnych pisakow (z jednej na cienko, a z drugiej na
grubo pisza) ?

JaBa

3. Data: 2005-05-11 11:54:18

Od: Rozs <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magda Zalewska napisał:

> [...]
> mogły pobawić),
> - ale żeby też można było zabrać do domu (ma sie nie rozlecieć od razu).

Zestawy ciastoliny - są mniejsze i większe, w różnych cenach

Rozs

4. Data: 2005-05-11 11:54:45

Od: "Old Rena" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda Zalewska w wiadomości
<1o67vlx0ob6gx$.1oe4hpznb8sbt.dlg@40tude.net> sobie pisze a muzom:
> [...]
> sie tym mogły pobawić),
> - ale żeby też można było zabrać do domu (ma sie nie rozlecieć od
A te, no... takie żyłki kolorowe do robienia różnych plecionek? Filofun.
O.
No tak, zerknęłam w sygnaturkę... trzyipółlatka (siostra) też ma być
obdarowana... może być dla niej zbyt skomplikowane.
Koszt, to kilkanaście złotych za paczuszkę z pięćdziesięcioma kabelkami.
http://www.merlin.com.pl/frontend/towar/399466

--
Old Rena, niusowa staruszka
[Renata Gierbisz]

misiosite http://tiny.pl/hptz

5. Data: 2005-05-11 13:29:41

Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Old Rena" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>Koszt, to kilkanaście złotych za paczuszkę z pięćdziesięcioma kabelkami.
> http://www.merlin.com.pl/frontend/towar/399466

Potwornie drogo! Zapłaciłam niedawno 7,20 za sto kabelków, z brokatem :) W
naziemnym sklepie (papierniczo-drogeryjnym) w Gdańsku.

Ola

6. Data: 2005-05-12 15:58:44

Od: Old Rena <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Orka napisała:
> Użytkownik "Old Rena" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
[ciach moje]
> Potwornie drogo! Zapłaciłam niedawno 7,20 za sto kabelków, z brokatem :) W
> naziemnym sklepie (papierniczo-drogeryjnym) w Gdańsku.
A to nawet lepiej, bo gdy zaczęłam przemnażać... pomysł wydał mi się
niezazbytnio pasujący.

--
Old Rena
[Renata Gierbisz]

misiosite: http://42.pl/url/c8z

7. Data: 2005-05-13 07:53:44

Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A to nawet lepiej, bo gdy zaczęłam przemnażać... pomysł wydał mi się
> niezazbytnio pasujący.

Te kabelki to jest fajny pomysł...dla rodziców :) Weronice się znudziło po 3
dniach, z tej setki zużyła może 10. Za to ja zrobiłał już jej cały komplet
biżuterii :)))

Pozdrawiam
Ola

8. Data: 2005-05-13 10:41:57

Od: Magda Zalewska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziękuję za podpowiedzi, z każdej po trochu skorzystałam, zobaczymy
jak się to sprawdzi w niedzielę.

Magda 35 lat, Joanna 8 lat, Inga 3,5 roku, Piotr 1,5 roku.

Jak uciszyć...P
Wakacje, kolonie, strach itp
Poszukuję sprawdzonego laryngologa (W-wa)
Angielski dla 7-latka
Kurs językowy (angielski) - gdzie wysłać