Problem z instalacją CO

11. Data: 2012-02-06 15:35:23

Temat: Re: Problem z instalacją CO
Od: " MH" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof 45 <m...@v...pl> napisał(a):

> Sprawdzałeś zawory przy grzejnikach.
> Jeżeli posiadasz termostatyczne, ściągnij głowice termostatyczne i sprawdź czy
> przypadkiem trzpień
> nie zapiekł sie w pozycji wciśniętej.

Dzięki za poradę, sprawdzę jutro, dam znać czy to było to.

MH

12. Data: 2012-02-06 18:33:43

Od: "Jackare" <1...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " MH" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

> Chyba raczej pompa jest OK. Zrobiłem odpowietrzenie w/g Twoich wskazówek.
> Weźmy samo poddasze. 6 grzejników działa teraz BARDZO dobrze, natomiast 2
> KOMPLETNIE nie grzeją. Rura na wlocie do grzejnika jest kompletnie zimna.

to oznacza że nie ma przepływu. Sprawdź zawory i ich stan. Sprawdź czy nie
masz zamkniętych lub zaszlamowanych zaworów powrotnych.
Spróbuj zamknąć zawory niedziałających grzejników, odkręć cały korek z
odpowietrznikiem, możesz tam tymczasowo wkręcić zwykły zawór kulowy. Otwórz
ten zawór i odkręć najpierw zawór zasilający i zobacz czy woda się wylewa z
grzejnika. Zamknij zawór zasilający i zrób to samo z zaworem powrotnym -
będziesz wiedział która część układu jest niedrożna. Nie wiem czy masz układ
otwarty czy zamknięty. Jeżeli otwraty to przy tych próbach niech cały czas
dolewa się woda do układu i przelewa przez zbiornik. Jeżeli zamknięty to
zwiększ ciśnienie w ukłądzie do granicy zadziałania zawóru bezpieczeństwa -
przecietnie jest on ustawiony na 3 bary. Zwiększone ciśnienie pomoże
przepchnąć ewentualne korki powietrzne.

Pieniactwo...
w czym zaprojektować zabudowy
zapowietrzone grzejniki
Gdzie można tanio kupic baterie do zegarka itp
Głupie pytanie