Gdzie można tanio kupic baterie do zegarka itp

1. Data: 2012-01-31 23:00:37

Temat: Gdzie można tanio kupic baterie do zegarka itp
Od: "dorato" <b...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie można tanio kupić samemu (bez zegarmistrza) baterie okrągłe takie małe
jak do zegarka.

2. Data: 2012-02-01 08:30:26

Temat: Re: Gdzie można tanio kupic baterie do zegarka itp
Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "dorato" napisał w wiadomości grup
a.pl...

>Gdzie można tanio kupić samemu (bez zegarmistrza) baterie okrągłe takie
>małe jak do zegarka.

U nas na targowisku sprzedają na stoiskach z zabawkami i gadżetami
elektronicznymi. Ale u zegarmistrza ceny tylko 1-2zł wyższe.

3. Data: 2012-02-01 09:03:15

Od: "vV." <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie można tanio kupić samemu (bez zegarmistrza) baterie okrągłe takie
> małe jak do zegarka.

W Lidlu:
http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index
_24368.htm

--
vVojtek

4. Data: 2012-02-01 09:15:05

Od: Andy Niwiński <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"dorato" <b...@k...com> schrieb im Newsbeitrag
> Gdzie można tanio kupić samemu (bez zegarmistrza) baterie okrągłe takie
> małe jak do zegarka.

W sklepie?

A wiesz jak się samemu oddycha?

5. Data: 2012-02-01 10:41:35

Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na giełdzie fotograficznej w "Stodole". Ale jest za biletami, to specjalnie
iść się może nie opłacać.

-----

6. Data: 2012-02-01 17:49:20

Od: "dorato" <b...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andy Niwiński"
> A wiesz jak się samemu oddycha?

Dla porównania długo nie mogłem się nauczyć oddychać podczas pływania. Z
trenerem byłoby szybciej.

7. Data: 2012-02-01 18:28:46

Od: Andy Niwiński <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Andy Niwiński"
>
> Dla porównania długo nie mogłem się nauczyć oddychać podczas pływania. Z
> trenerem byłoby szybciej.

Tyle, że ten przykład pasuje jak pięść do nosa. Bo wbicie w googlarkę
"baterie do zegarka" daje 232k wyników w 0.28 sekundy. I krew zalewa, jak
ciągle jakiś leniwiec pataszon zadaje debilne pytania. Niby nie ma głupich
pytań, tylko głupie odpowiedzi, ale są pewne granice. Bo zakładam, że jak
już umie włączyc komputer, i wie co to grupy dyskusyjne, to posiada IQ
trochę wyższe od trzonka od młotka, albo?

8. Data: 2012-02-01 19:20:03

Od: Darcin <d...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-01 11:41, _ąćęłńóśźż. mozolnie wystukał(a):

http://usenet.rox.pl/ rozdział Cytowanie

9. Data: 2012-02-01 19:24:45

Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andy Niwiński napisał(a):
> I krew zalewa,
> jak ciągle jakiś leniwiec pataszon zadaje debilne pytania.
Przecież widać że sobie jaja robi, a Ty łykasz jak pelikan :D
--
Krzysiek

10. Data: 2012-02-01 21:04:56

Od: "Kris" <k...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "dorato" napisał w wiadomości grup
a.pl...

>Gdzie można tanio kupić samemu (bez zegarmistrza) baterie okrągłe takie
>małe jak do zegarka.

http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-FA3AE8DA-A5E1BEC
C/lidl_pl/hs.xsl/index_24368.htm

Głupie pytanie
czym uszczelnic?
Miesięczny koszt pralki i suszarki
Czyszczenie kuchenki
ogrzanie garażu gazem z butli - co wybrać?