ogrzanie garażu gazem z butli - co wybrać?

1. Data: 2012-01-28 16:26:54

Temat: ogrzanie garażu gazem z butli - co wybrać?
Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Chciałbym nie marznąć w garażu gdy muszę tam trochę posiedzieć,
zazwyczaj około 2-3 godzin, potrzebowałbym jakiegoś grzejnika, który
byłby zasilany gazem z butli, garaż murowany, ocieplony, o powierzchni
18 m2. Możecie coś polecić? Chciałbym, aby umożliwiał szybkie ogrzanie
pomieszczenia.

2. Data: 2012-01-28 16:57:24

Temat: Re: ogrzanie garażu gazem z butli - co wybrać?
Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-28 17:26, BQB pisze:
> [...]
> byłby zasilany gazem z butli, garaż murowany, ocieplony, o powierzchni
> 18 m2. Możecie coś polecić? Chciałbym, aby umożliwiał szybkie ogrzanie

Znalazłem jeszcze coś takiego:
http://allegro.pl/piec-piecyk-grzejnik-gazowy-gaz-pr
ad-5-4kw-gratis-i2055468188.html

Czy coś takiego by się sprawdziło?

3. Data: 2012-01-28 18:34:57

Od: "Tmek" <T...@d...ek> szukaj wiadomości tego autora

BQB wrote:

> Znalazłem jeszcze coś takiego:
> http://allegro.pl/piec-piecyk-grzejnik-gazowy-gaz-pr
ad-5-4kw-gratis-i2055468188.html

> Czy coś takiego by się sprawdziło?

Jak do garazu to wystarczy to.
http://allegro.pl/listing.php/search?string=promienn
ik+gaz*&category=46123
Mniejsze i latwiej przechowywac. Pisze o opcji przykrecanej na butle, nie
tej ze stojakiem.

Natomiast jak chcesz szybko to mzoze cos takeigo
http://allegro.pl/listing.php/search?string=nagrzewn
ica+gazowa+dmuch*&category=0&order=p&change_view=1

Przy czym te proste dmuchawy dzialaja 0-1, a w promiennik mozesz regulowac
moc.

Tmek

4. Data: 2012-01-28 18:51:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Jan 2012 17:57:24 +0100, BQB napisał(a):

> Znalazłem jeszcze coś takiego:
> http://allegro.pl/piec-piecyk-grzejnik-gazowy-gaz-pr
ad-5-4kw-gratis-i2055468188.html

> Czy coś takiego by się sprawdziło?

A co ten piecyk robi ze spalinami? Tzn dokad one są odprowadzane? Nic tam o
tym nie ma. Zatem najprawdopodobniej powstała para wodna i co2 będą
gromadziły się w pomieszczeniu. Skutki są oczywiste.
Szukaj podobnego piecyka, ale z WYPROWADZENIEM SPALIN NA ZEWNĄTRZ
POMIESZCZENIA. No i oczywiście umożliw to odprowadzenie.
--
XL

5. Data: 2012-01-28 19:53:35

Od: "Jackare" <1...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
> [...]
> gazem z butli, garaż murowany, ocieplony, o powierzchni 18 m2. Możecie coś
> polecić? Chciałbym, aby umożliwiał szybkie ogrzanie pomieszczenia.

Wystarczy ci promiennik przykręcany na butlę. Alternatywnie piecyk naftowy
lub piec na zużyty olej silnikowy - znajdziesz na youtube

6. Data: 2012-01-28 20:00:52

Od: "Jackare" <1...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Szukaj podobnego piecyka, ale z WYPROWADZENIEM SPALIN NA ZEWNĄTRZ
> POMIESZCZENIA. No i oczywiście umożliw to odprowadzenie.

To oczywiste. Zasada działania tego piecyka polega na tym że grzeje on
pomieszczenie spalinami właśnie. Płyta promiennikowa ceramiczna jest swego
rodzaju katalizatorem, ale są też piece wyposazone w dodatkowe katalizatory

To czego szukasz nazywa się GRZEJNIK GAZOWY i spokojnie znajdziesz. Tanie
nie jest, tu masz pierwszy z brzegu link allegro. Konieczne wyprowadzenie
przez ścianę wylotu spalin i czerpni powietrza
http://allegro.pl/piecyk-grzejnik-ogrzewacz-gazowy-7
kw-h7w2-gaz-i2075135095.html
Nie pamiętam czy grzejniki gazowe wolno stosować w domach jednorodzinnych.
Nie wolno było ale może coś się zmieniło. W każdym razie miały dopuszczenie
do stosowania tylko w budownictwie wielorodzinnym
A co do butli LPG: nie wolno stosować butli 11 kg i większych
_W_BUDYNKACH_DO_KTÓRYCH_DOPROWADZONY_JEST_GAZ_Z_SIEC
Jackare

7. Data: 2012-01-28 20:23:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Jan 2012 21:00:52 +0100, Jackare napisał(a):

> To czego szukasz nazywa się GRZEJNIK GAZOWY i spokojnie znajdziesz. (...) Konieczne
wyprowadzenie
> przez ścianę wylotu spalin i czerpni powietrza

Taki własnie sugerowałam.
--
XL

8. Data: 2012-01-29 20:45:42

Od: "Jackare" <1...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Taki własnie sugerowałam.

a mie się źle przeczytało i zamiast "szukaj" w trybie rozkazującym
przeczytałem i zrozumiałem "szukam" w tzybie oznajmująco-marzycielskim i
stąd moje sugestie.
Jednakowoż kupowanie grzejnika gazowgo do garażu to nieporozumienie i pod
względem wydajności ten piecyk gazowy lub promiennik będzie lepszy pod
warunkiem zapewnienia odpowieniej wentylacji w garażu. A że taka wentaylacja
jest wymagana przepisami, ufam i mniemam iż ona jest i działa prawidłowo.
Pod względem sprawności i szybkości działania do garażu jeszcze lepsze
będzie tzw "działko gazowe", czyli nagrzewnica gazowa, ale wadą tego
ustrojstwa jest jego hałaśliwość, za to nagrzeje garaż w trymiga. Jakby kto
nie wiedział o co chodzi - tu link jest, o:
http://allegro.pl/nagrzewnica-gazowa-15-kw-kraftdele
-germany-nowa-i2080324716.html
--
Jackare

9. Data: 2012-01-29 22:50:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Jan 2012 21:45:42 +0100, Jackare napisał(a):

> A że taka wentaylacja
> jest wymagana przepisami, ufam i mniemam iż ona jest i działa prawidłowo.

Paru, co ufało i mniemało, leży już na cmentarzu - więc raczej warto
sprawdzić, czy działa.
--
XL

10. Data: 2012-02-02 18:59:08

Od: "anubis" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości grup

> Znalazłem jeszcze coś takiego:
> http://allegro.pl/piec-piecyk-grzejnik-gazowy-gaz-pr
ad-5-4kw-gratis-i2055468188.html

> Czy coś takiego by się sprawdziło?

A czy przypadkiem taki piec starcza na max 3 dni ciągłej pracy ?

Odporna ta pralka
Czyste drogi
Opinie o pralkach LG
Kocioł kondensacyjny Junkers Cerapur Comfort
chlor