czym uszczelnic?

1. Data: 2012-01-30 15:19:01

Temat: czym uszczelnic?
Od: Konrad Karpieszuk <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

Już wiem czemu u mnie w domu tak zimno. Przyłożyłem zapaloną zapałkę do
krawędzi, w której łączą się framuga drzwi balkonowych (plastik) i ściana
mieszkania (beton chyba). Zapałka została od razu zdmuchnieta.

Szczelina między powyższymi jest minimalna, właściwie niewidoczna. Noża w
nią nie włożę.

Ma ktoś pomysł jak to uszczelnić? Czym, jak? Wezcie tez pod uwage ze bede
to uszczelnial teraz, gdy na zewnatrz jest -10, czy substancja jaką mi
polecicie dobrze zwiąże na takim mrozie

--
pozdrawiam, Konrad Karpieszuk \n http://tradematik.pl

2. Data: 2012-01-30 15:24:08

Temat: Re: czym uszczelnic?
Od: Usrobo <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-30 16:19, Konrad Karpieszuk pisze:
> [...]
>
> Ma ktoś pomysł jak to uszczelnić? Czym, jak? Wezcie tez pod uwage ze bede
> to uszczelnial teraz, gdy na zewnatrz jest -10, czy substancja jaką mi

na już to zaklej to taśmą izolacyjną, szeroką
byle by nie wiało

3. Data: 2012-01-30 16:28:57

Od: Konrad Karpieszuk <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Jan 2012 16:24:08 +0100, Usrobo napisał(a):
> na już to zaklej to taśmą izolacyjną, szeroką byle by nie wiało

heh, genialne w swojej prostocie :)

a co na potem? jak juz sie cieplo zrobi, czym to mozna bedzie zakleic?

--
pozdrawiam, Konrad Karpieszuk \n http://tradematik.pl

4. Data: 2012-01-30 16:43:20

Od: Usrobo <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-30 17:28, Konrad Karpieszuk pisze:

> heh, genialne w swojej prostocie :)
>
> a co na potem? jak juz sie cieplo zrobi, czym to mozna bedzie zakleic?

jesli to jest na styku ramy okna i ściany i wieje na wylot
to nie pozostaje nic innego jak wykuć i zapiankować

michal

5. Data: 2012-01-30 17:39:13

Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Jan 2012 15:19:01 +0000 (UTC), Konrad Karpieszuk napisał(a):

> [...]
>
> Ma ktoś pomysł jak to uszczelnić? Czym, jak? Wezcie tez pod uwage ze bede
> to uszczelnial teraz, gdy na zewnatrz jest -10, czy substancja jaką mi

Odskrobać ciut więcej i silikonem.

--
___________ (R)
_______/ /_ GG: 3524356

6. Data: 2012-01-30 20:29:46

Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Ma ktoś pomysł jak to uszczelnić? Czym, jak? Wezcie tez pod uwage ze bede
> to uszczelnial teraz, gdy na zewnatrz jest -10, czy substancja jaką mi

Lekko rozkuć i władować silikon.

7. Data: 2012-01-31 18:07:18

Od: "Koteczek" <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

> Lekko rozkuć i władować silikon.

Darmowa mikrowentylacja ;) Ale ja bym dal akryl, nie smierdzi tak i chyba
bardziej plastyczny by wepchnac go do szczeliny.

Miesięczny koszt pralki i suszarki
Czyszczenie kuchenki
ogrzanie garażu gazem z butli - co wybrać?
Odporna ta pralka
Czyste drogi