Problem z okresem

1. Data: 2005-12-01 08:08:10

Temat: Problem z okresem
Od: Bart <b...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Moja dziewczyna wyjechala do pracy za ocean.
W miedzyczasie odstawila tabletki antykoncepcyjne.
Pierwszy okres po odstawieniu pojawil sie normalnie tzn. w wlasciwym
dniu i mial takze normalny przebieg.
Problem w tym ze nie dostala nastepnego okresu i minelo juz ponad dwa
tygodnie i nic sie nie zmienia.
Oczywiscie sprawy zwiazane z zajsciem w ciaze nie wchodza w rachube czy
tez jakiekolwiek kontakty seksualne.
Dowiedzialem sie od znajomych lekarzy ze poprzez zmiane klimatu, duze
obciazenie fizyczne organizmu (rzeczywiscie troche musiala ciezko
pracowac) czy tez ewentualna chorobe (mam na mysli przeziebienie) okres
może nie wystapic.
Chcialbym sie jednak dowiedziec czy moze sie w takiej sytuacji wstrzymać
jeszcze ok 1 miesiaca z wizyta u ginekologa (tam gdzie pracuje ta wizyta
jest piekielne droga) tzn do czasu kiedy wroci do kraju i czy to nie
jest grozne dla jej zdrowia.
Czy powinna zrobic aby ten okres wywolac?
Dodam jeszcze ze nie ma zadnych innych ubocznych efektow typu uplywow,
krwawienia itd.

--
Bart

2. Data: 2005-12-01 09:38:02

Temat: Re: Problem z okresem
Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 01 Dec 2005 09:08:10 +0100, Bart wrote:

> [...]
> dniu i mial takze normalny przebieg.
> Problem w tym ze nie dostala nastepnego okresu i minelo juz ponad dwa

<ciach wywody>

nie jako lekarz ale jako baba potwierdzam. tak sie robi. niczym sie nie
trzeba przejmowac. jesli nie ma innych problemow to ja bym poczekala, okres
sie pojawi.

--
Boska

Kiedy neurolog powinien skierować na TK?
przełyk - podejrzenie nowotworu u mojej mamy
Cos na wzmocnienie...
RU486- dostępność w Szwecji
Węzły chłonne - gdzie są, obrazek