Problemy z nogami

1. Data: 2006-11-20 15:43:02

Temat: Problemy z nogami
Od: "Magiczna" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos moze mi powiedziec czym moze byc spowodawana sklonnosc do siniakow? Od
dluzszego czasu zaobserwowalam najprawdopodobniej latwa sklonnosc do siniakow,
zaawsze mam co najmniej dwa (jedne zejda pojawiaja sie nastepne). Nie wydaje mi
sie abym dziala na siebie destrukcyjnie ;-), nie przypominam sobie abys sie za
kazdym razem uderzyla...
Jakies problemy z krzepnieciem?
Mniej wiecej do konca wrzesnia dokuczaly mi dodatkowo skurcze lydek, ale odkad
zaczelam lykac magnez itp to te dolegliwosci mi przeszly.
Od zawsze mialam problemy z krazeniem (wiecznie zimne stopy i dlonie)

Ktos ma jakis pomysl?

Magiczna

2. Data: 2006-11-20 16:33:43

Temat: Re: Problemy z nogami
Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magiczna" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zaczelam lykac magnez itp to te dolegliwosci mi przeszly.
> Od zawsze mialam problemy z krazeniem (wiecznie zimne stopy i dlonie)

Jest to sprawa diety. Źle odżywione tkanki i skóra ma braki kolagenu. Tym
bardziej, że pomaga magnezu. Źle zywiony organizm ma zapotrzebowanie na duże
ilości magnezu.
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2006-11-20 16:43:45

Od: "Magiczna" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bardziej, że pomaga magnezu. Źle zywiony organizm ma zapotrzebowanie na duże

Jakies propozycje odnosnie diety?

4. Data: 2006-11-20 17:31:12

Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magiczna napisał(a):

> Jakies propozycje odnosnie diety?

Zaraz Ci napisze (bzdury of course), że masz jeść jajka, bo w jajku jest
kolagen.

Ja bym proponowała na wstępie zrobić sobie badanie na czas krzepnięcia i
liczbę płytek krwi, co może potwierdzić (lub wykluczyć) skazę
krwotoczną. Dietę wzbogać przede wszystkim o witaminę C, bo jej niedobór
może powodować właśnie skazę. No i zdarza się tzw. plamica zwykła,
występująca u kobiet, w której takie "łatwe siniaczenie się" nasila się
podczas miesiączki (wpływ hormonów na ścianę naczynia) i można ją
traktować jako "urodę" osobniczą (bo nie ma ryzyka krwawień po urazie
ani zabiegu chirurgicznym jak w większości skaz:)).

pzdr.
R*

5. Data: 2006-11-20 18:02:02

Od: "Magiczna" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Ja bym proponowała na wstępie zrobić sobie badanie na czas krzepnięcia i
>liczbę płytek krwi, co może potwierdzić (lub wykluczyć) skazę
>krwotoczną.
Owszem, zawsze bylam z wynikami na granicy, ale nie bylo az tak tragicznie.
Poltora roku temu po zabiegu operacyjnym dostalam 2j KKCz - podobno wyniki nie
byly zbyt rewelacyjne.
Ostatnie badania mialam robione w czerwcu i wszystko bylo w granicach normy
(morfologia, bo aptt mi nie robili).

>Dietę wzbogać przede wszystkim o witaminę C, bo jej niedobór
> może powodować właśnie skazę.
A czy jej nadmiar nie powoduje kruchosci naczyn?

>No i zdarza się tzw. plamica zwykła, występująca u kobiet, w której takie
"łatwe >siniaczenie się" nasila się podczas miesiączki
I moglaby wystepowac tylko na nogach?

6. Data: 2006-11-20 18:11:42

Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magiczna napisał(a):

> A czy jej nadmiar nie powoduje kruchosci naczyn?

Tego nie mozna przedawkować;) Za to bardzo częsta jest właśnie skaza z
awitaminozy.

> "łatwe >siniaczenie się" nasila się podczas miesiączki
> I moglaby wystepowac tylko na nogach?

No właśnie plamica zwykła występuje głównie w obrębie kończyn.

pzdr.
R*

7. Data: 2006-11-20 20:11:35

Od: La Luna <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Mon, 20 Nov 2006 19:11:42 +0100 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako ryou.ko, a
następnie wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Tego nie mozna przedawkować;)

Alez mozna :)
I w rezultacie mozna sobie np. kamice nerek fundnac.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

8. Data: 2006-11-20 20:34:37

Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

La Luna napisał(a):

> Alez mozna :)
> I w rezultacie mozna sobie np. kamice nerek fundnac.

Oj, nie wiem, ile byś musiała tego jeść. Wzbogacanie diety to nie znaczy
obżeranie się samymi cytrusami i tabletkami Rutinoscorbinu;)

pzdr.
R*

9. Data: 2006-11-21 07:09:05

Od: La Luna <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Mon, 20 Nov 2006 21:34:37 +0100 wiedźmin zdziwił się
> [...]

> Oj, nie wiem, ile byś musiała tego jeść. Wzbogacanie diety to nie znaczy
> obżeranie się samymi cytrusami i tabletkami Rutinoscorbinu;)

Pewnie nie - ale jak ktos mowi ze nie mozna witaminy C przedawkowac to
mysle ze warto to sprostowac :)
Tym bardziej ze witamina C jest bardzo powszechnie dodawana do roznych
produktow, plus ta naturalna i jeszcze brana "leczniczo" - przedawkowanie
wcale nie musi byc takie nieprawdopodobne.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło
http://republika.pl/kocia_stronka/