Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!Grzegorz.Janoszk
a
From: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka)
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Problemy z pralką Electrolux / oszustwo - finał
Date: Tue, 4 Nov 2003 17:17:34 +0000 (UTC)
Organization: University of Mining & Metallurgy
Lines: 26
Message-ID: <s...@k...icsr.agh.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: kier.icsr.agh.edu.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: galaxy.uci.agh.edu.pl 1067966254 24352 149.156.99.102 (4 Nov 2003 17:17:34
GMT)
X-Complaints-To: u...@u...agh.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 4 Nov 2003 17:17:34 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/0.9.6.4 (Linux)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.dom:32477
Ukryj nagłówki
W sumie jak powyzywałem firmę Electrolux na newsach, to teraz wypada
napisać, jak sprawa się zakończyła, żeby nie wyjść tylko na krzykacza :)
Pani z firmy na 'E' (ta sama, która wcześniej wprowadziła mnie w błąd),
przyznała się do winy, napisała sama, że mnie oszukała, z tym że niecelowo.
Pani przeprosiła bardzo i chce mnie obłaskawić podarkiem - jakimś
produktem firmy na 'E', wysłanym oczywiście gratis.
Fakt faktem - firma udzieliła nieprawidłowej informacji o swoim produkcie,
czym niestety wprowadziła mnie w błąd i spowodowała, że zakupiłem ich produkt,
który nie posiada obiecywanych właściwości.
Na plus firmie zaliczam fakt, że potrafią się przyznać do winy i
proponują pewne zadośćuczynienie. Ja wiem, że pewna pula drobnych produktów
jest wkalkulowana w koszty jako podarki dla reprezentantów firmy, niektórych
klientów etc i nie jest to taki wielki wysiłek/wydatek dla tej firmy,
ale miło, że traktują klienta poważnie.
Czy firma na 'E' przez to się skompromitowała, czy też zaplusowała, to
już zostawiam każdemu do samodzielnej oceny. W ciągu tygodnia na tyle
nerwy mi spadły, że mogę już bez większych emocji pisać o tej sprawie ;)
--
Grzegorz Janoszka odpowiadając POPRAW adres
UWAGA, mam specyficzne poczucie humoru! Na newsach wyrażam swoje prywatne
specyficzne poglądy, a nie moich byłych, obecnych i przyszłych pracodawców.
|