Problemy zoladkowe u mnie i narzeczonej + pytanie o lek

1. Data: 2007-10-19 21:25:08

Temat: Problemy zoladkowe u mnie i narzeczonej + pytanie o lek
Od: "Mr.Jack" <m...@W...org> szukaj wiadomości tego autora

Po moich prawie 2 miesiecznych problemach z rozwolnieniem, sytuacja sie
ustabilizowala, choc nadal nei jest pieknie. Tzn nie mam juz codziennie, ale
zdarza sie co pare dni. U lekarza bylem juz praktycznie po ptakach, bo
uzywajac Stoperanu plus herbatek z mieta, przeszlo po 2-3 dniach. Niemniej
jednak lekarka przepisala mi lek, ktory mial byc oslonka dla brzucha -
Helicid 20. Przeczytawszy jednak ulotke, przerazilem sie. Lek ten jest
stosowany prz czynnych chorobach wrzodowych zoladka i dwunastnicy,
zapaleniach przełyku w nastepstwie refluksy zoladkowo-przelykowego oraz przy
zespole Zollingera i Ellisona. Wsrod dzialan niepozadanych sa zaburzenia
trawienia, bole brzucha, biegunka, zaparcia, nudnosci i wymioty, wzdecia...
Jak dla mnie dziwne jest, ze na problemy z rozwolnieniem i jako lek
wzmacniajacy zoladek, przepisano mi cos, co te problemy sam powoduje, w
dodatku przeznaczony jest do zupelnie innego rodzaju schodzenia. Mozecie mi
to wyjasnic?

2 sprawa - niestety, moja narzeczona takze zaczela narzekac na problemy
zoladkowe. Jakis czas wczesniej brala antybiotyki ze wzgledu na wyrzynajaca
sie osemke, przez co nabawila sie odjalowienia organizmu i zwiazanych z tym
efektow (przez kolejne dni musiala stosowac leki zwalczajace te objawy,
czyli np. grzybice na jezyku). Nie wiem czy bezposrednia przyczyna tego czy
czegos inengo sa wlasnie problemy zoladkowe (od kilku conajmniej dni) -
rozwolnienie, bole brzucha, a dzis nawet lekkie nudnosci, podobnie jak przy
grypie zoladkowej. Lekarka przepisala jej Gastrolit, Laremid, Ranigast i
Enterol. Wczesniej brala Trilac, Dalacin C (antybiotyk). Generalnie w tej
chwili ma podobne objawy do tych, co ja mialem przez 2 miesiace - codzienne
kilkukrotne latanie do WC...

Czy jest mozlwie, ze to jakis wirus, ktorym sie ode mnie zarazila? Jakie
jeszcze moga byc przyczyny i czy obecne sposoby leczenia wydaje sie wam
sensowne?

Dzieki za pomoc.

--
Jacek

2. Data: 2007-10-19 21:40:59

Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dodatku przeznaczony jest do zupelnie innego rodzaju schodzenia. Mozecie mi

Zróbcie sobie badania na salmonellę i schigellę.

--
Zobacz, jak się pracuje w Google:
http://pracownik.blogspot.com

3. Data: 2007-10-20 16:46:32

Od: "M." <999999999999999999999@o2_NIE_SPAMUJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Any User" <u...@a...pl> napisał w wiadomości

> Zróbcie sobie badania na salmonellę i schigellę.

no i jeszcze candidia. taki sam efekt jak u Ciebie. walcze 3 miesiąc ...

Wycięcie migdałków...
miedniczka nerkowa
Proszę o interpretacje wyników NA anty HBS
Kac - po ciezkiej nocy
co to jest blokada?