Kac - po ciezkiej nocy

1. Data: 2007-10-19 18:01:26

Temat: Kac - po ciezkiej nocy
Od: p...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam
od jakiegos czasu jak popije jednego dnia (aa pije rzadko moze raz w
miesiacu)
to na drugi dzien jak sie obudze strasznie mi mi serce wali jakby
chialo wyskoczyc
mam czasami wrazenie ze odchodze z tego swiata po paru godzinach sie
to uspokaja
co moze byc przyczyna ?
kiedys pilem czesciej i wiecej ii nie mialem takich objawow..

2. Data: 2007-10-19 22:40:44

Temat: Re: Kac - po ciezkiej nocy
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 19 Oct 2007 p...@i...pl wrote:

> mam czasami wrazenie ze odchodze z tego swiata po paru godzinach sie
> to uspokaja
> co moze byc przyczyna ?
> kiedys pilem czesciej i wiecej ii nie mialem takich objawow..

delirium?

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

3. Data: 2007-10-20 04:47:00

Od: "Tapta" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chialo wyskoczyc
> mam czasami wrazenie ze odchodze z tego swiata po paru godzinach sie

Zbyt szybkie obniżenie zawatrości CH3CH2OH we krwi?

> kiedys pilem czesciej i wiecej ii nie mialem takich objawow..

I jaki stąd wniosek?

Tapta

4. Data: 2007-10-20 08:22:27

Od: p...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

> I jaki st d wniosek?
>
> Tapta

Zrobilem sobie raz badania na nastepny dzien mialem wyplukany
calkowicie magnez.
A biore magnez regularnie.
Szczegolnie przed tym jak wiem ze bede pil mimo to nic nie pomaga.
Macie jakies rozwiazanie tego ?
Pije tak jak mowielem rzadko raz w miesiacu pozniej w ogole nic nawet
grama piwa :(

5. Data: 2007-10-20 15:31:27

Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

Proces <p...@i...pl> zwrócił błąd:

> [...]
> Macie jakies rozwiazanie tego ?
> Pije tak jak mowielem rzadko raz w miesiacu pozniej w ogole nic nawet

Pomijając inne rzeczy to większość preparatów z magnezem jest
przyswajalna bardzo słabo, a reszta tak sobie. Napisz w jakiej formie
ten magnez i ile bierzesz.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8

6. Data: 2007-10-20 15:39:54

Od: p...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

> Pomijaj c inne rzeczy to wi kszo preparatów z magnezem jest
> przyswajalna bardzo s abo, a reszta tak sobie. Napisz w jakiej formie
> ten magnez i ile bierzesz.
>
> --
> Saiko Kila
> Unregistered Windows User #7.29581131e8

1 tabletke na 2 dni
a dzien przed piciem biore 2 tabletki
kazda tabletka ma sklad:
wapn: 333,3 mg
Magnez 133,3 mg
Cynk 8,3 mg

Moze to cos dal ale ja w ogole slodkich rzeczy nie jem.
Zadnych ciastek, czkolad nic, po prostu nie lubie.
Kawe pije rzadko wlasciwie to sporadycznie.

7. Data: 2007-10-20 16:17:17

Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

Proces <p...@i...pl> zwrócił błąd:

> [...]
> Cynk 8,3 mg
>
> Moze to cos dal ale ja w ogole slodkich rzeczy nie jem.
> Zadnych ciastek, czkolad nic, po prostu nie lubie.

Jest hipoteza, że jeśli masz ochotę na czekoladę to masz za mało
magnezu. Czyli jeśli nie chcesz... :)

> Kawe pije rzadko wlasciwie to sporadycznie.

Ale ten magnez bardziej w formie tlenku czy maleinianu? (takie dwie
skrajności). Ten preparat to chyba Walmark, ale nie wiem co ma w środku.
Nawet gdyby tego magnezu było kilka razy więcej to za mało w razie
deficytu. Oczywiście prawdziwe zapotrzebowanie na magnez u zdrowej osoby
jest dość niskie, ale problem polega na słabym przyswajaniu no i na
szybkim wypłukiwaniu w razie jakichś stresów czy ogólnie zaburzeń
zdrowia. A kaca mogą pogarszać też inne deficyty, np. sodu czy potasu.

8. Data: 2007-10-20 17:42:54

Od: p...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

On 20 Pa , 18:17, Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy> wrote:
> [...]
>
> Jest hipoteza, e je li masz ochot na czekolad to masz za ma o
> magnezu. Czyli je li nie chcesz... :)

> Ale ten magnez bardziej w formie tlenku czy maleinianu? (takie dwie
> skrajno ci). Ten preparat to chyba Walmark, ale nie wiem co ma w rodku.
> Nawet gdyby tego magnezu by o kilka razy wi cej to za ma o w razie
> deficytu. Oczywi cie prawdziwe zapotrzebowanie na magnez u zdrowej osoby
> jest do niskie, ale problem polega na s abym przyswajaniu no i na
> szybkim wyp ukiwaniu w razie jakich stresów czy ogólnie zaburze
> zdrowia. A kaca mog pogarsza te inne deficyty, np. sodu czy potasu.

Tak to walmark.
To co w takim razie robic ?
Raz mialem taka sytuacje ze musialem na pogotowie jechac bo serce mi
gardlem juz wychodzilo.
Tam mi dali zastrzyk uspakajacy i kroplowke po tym minelo to...

10. Data: 2007-10-21 01:27:24

Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

Proces <p...@i...pl> zwrócił błąd:

> [...]
> gardlem juz wychodzilo.
> Tam mi dali zastrzyk uspakajacy i kroplowke po tym minelo to...

Pogotowie? To ciekawe co Twój lekarz na to. Możesz mieć poważny problem,
a może to być zwykły deficyt (który też może być wynikiem jakiegoś
problemu ze zdrowiem który trzeba by zdiagnozować), nie ma co za długo
zwlekać tylko iść po poradę i wymóc badanie (wiem, że czasem trzeba
wymóc :/), przynajmniej serca, i powtórnie poziomu jonów. Może w
wywiadzie lekarz wpadnie na coś specyficznego.

Ale tak niezobowiązująco, to możesz spróbować lepiej przyswajalnego
magnezu w większej ilości (przy zdrowych nerkach nie powinno być
problemu). Ja osobiście w takiej sytuacji biorę świństwo w postaci
rozpuszczalnych tabletek, po prostu mój organizm takie coś przyswaja
lepiej. Od razu wtedy widzę poprawę. Niestety one nie są zdrowe poza tym
i nie można brać stale.

9. Data: 2007-10-21 01:27:24

Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

Proces <p...@i...pl> zwrócił błąd:

> [...]

rozpuszczalnych tabletek, po prostu mój organizm takie coś przyswaja
lepiej. Od razu wtedy widzę poprawę. Niestety one nie są zdrowe poza tym

co to jest blokada?
OSPA
Zęby mądrości
"Pijacki" katar
wymaz bakteriolog. -bakterie, sztuk 2 siedzą sobie we mnie