alkalizacja organizmu - sciema?

1. Data: 2007-10-19 21:48:35

Temat: alkalizacja organizmu - sciema?
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Heja, jak to jest z tą alkalizacją organizmu?

W necie są niestety głównie sprzeczne informacje - ale ogólnie ma
to "działać" w ten sposób, że organizm zakwaszony jest ponoć dużo mniej
wydajny immunologicznie, zakwaszenie jest chorobą cywilizacyjną i ogólnie
trzeba się odkwaszać, pijąc np sok z cytryny (który w czasie przemian
metabolicznych daje odczyn mocno alkaliczny).

Macie jakieś wyrobione opinie na ten temat?

--
www.vegie.pl

2. Data: 2007-10-19 22:48:02

Temat: Re: alkalizacja organizmu - sciema?
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Heja, jak to jest z tą alkalizacją organizmu?
>
> Macie jakieś wyrobione opinie na ten temat?

potrudź się i sprawdź sobie sam, jeśli Cię to interesuje

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/sites/entrez

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

3. Data: 2007-10-20 08:43:43

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz wrote:

> potrudź się i sprawdź sobie sam, jeśli Cię to interesuje

no to właśnie pisałem, że informacje są raczej sprzeczne, a w medline
znaleźć coś nie wiedząc do końca po jakim kluczu szukać to katorga. Tak po
cichu liczyłem na to, że jakiś lekarz tutaj analizował to zagadnienie i ma
gotową odpowiedź

--
www.vegie.pl

4. Data: 2007-10-20 16:57:49

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 20 Oct 2007, tomek wilicki wrote:

> no to właśnie pisałem, że informacje są raczej sprzeczne, a w medline
> znaleźć coś nie wiedząc do końca po jakim kluczu szukać to katorga. Tak po

to naucz się szukać. Widzisz problem jest w tym, że często starasz
się występować na tej grupie w charakterze eksperta a nagle się
okazuje, że nie potrafisz się posługiwać podstawowymi narzędziami
wyszukiwania rzetelnych informacji medycznych?

P.

5. Data: 2007-10-20 19:31:16

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz wrote:

> [...]
> okazuje, że nie potrafisz się posługiwać podstawowymi narzędziami
> wyszukiwania rzetelnych informacji medycznych?

o, a kiedy niby wystąpiłem jako ekspert? Nigdy nie ukrywałem, że o medycynie
w sumie nic nie wiem, a "dobre rady" rzucam, kiedy są oczywiste i widzę, że
nikt inny tego nie zrobił. A tak w ogóle to jestem tu przelotem, sam nie
wiem czemu ciągle tą grupę subskrybuję :D

--
www.vegie.pl

6. Data: 2007-10-20 20:29:49

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 20 Oct 2007, tomek wilicki wrote:

> w sumie nic nie wiem, a "dobre rady" rzucam, kiedy są oczywiste i widzę, że

medycyna to nie polityka i nie ma tutaj "oczywistych" rzeczy

P.

7. Data: 2007-10-20 20:59:52

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz wrote:

> medycyna to nie polityka i nie ma tutaj "oczywistych" rzeczy

ależ są, np takie że przy chronicznym bólu gardła na początku sprawdza się,
czy pacjent przypadkiem nie ma chronicznie zatkanego nosa. Równie oczywiste
jest to, że większość lekarzy, z sobie tylko znanych przyczyn, nie robi
tego.

--
www.vegie.pl

Problemy zoladkowe u mnie i narzeczonej + pytanie o lek
Wycięcie migdałków...
miedniczka nerkowa
Proszę o interpretacje wyników NA anty HBS
Kac - po ciezkiej nocy