Program do komponowania posilkow

1. Data: 2003-03-21 12:20:01

Temat: Program do komponowania posilkow
Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kilka tygodni temu wspominałem że piszę program do komponowania posiłków ,
jako narzędzie wspomagające przy stosowaniu różnego rodzaju diet.
Ponieważ zgłosiło się sporo chętnych do jego wypróbowania, umieściłem wersje
testowa na stronie:

http://alpha-net.home.pl/dieta/setup.exe
albo zzipowany
http://alpha-net.home.pl/dieta/setup.zip

Oczywiście nie jest to produkt finalny i może zawierać wiele
nieprawidłowości lub czegoś przydatnego w ogóle nie zawierać.
Macie okazję współtworzyć narzędzie, które sami będziecie potem
wykorzystywać..
Proszę wiec wszystkich zainteresowanych o przesyłanie swoich uwag na adres
prywatny:
t...@p...onet.pl

Wszystkim uczestnikom testowania, którzy prześlą mi konstruktywne uwagi
prześlę do użytkowania poprawioną, pełna wersje docelową.

PS.
Dla posiadających łącze poprzez modem uprzedzam że setup tego programu
zajmuje ok 4 MB.

Życzę powodzenia
Tomasz.

2. Data: 2003-03-21 12:44:00

Temat: Re: Program do komponowania posilkow
Od: "Magda" <m...@l...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po ogólnym przejrzeniu programu moje główne uwagi dotyczą IG produktów.
Tabela jest troche niekompletna, a niektóre wartości IG niewłaściwe - nie
przeglądałam wszystkich, sprawdziłam dla przykładki płatki owsiane (IG=84
???? skąd taka wartość????).
Poza tym IG się nie sumuje, tylko bardziej liczy wypadkową (średnią
wypadającą na posiłek).
Tyle na początek, testuję dalej.
---
Pozdrawiam,
MAGDA

3. Data: 2003-03-21 12:52:04

Od: "Louve" <l...@l...iap.pl> szukaj wiadomości tego autora

hmm...a nie mozna jakos drag and dropem wrzucac artykulow do posilkow? czy
mozna? bo ta lista bardzo wolno sie przesuwa..np gdyby po kliknieciu prawym
przyciskiem myszy na artyklue w menu pojawiala sie opcja dodaj, ale w sensie
ze do dziennego posilku. chyba byloby prosciej.
a poza tym program rocks! i wizualnie i merytorycznie :)))
czapka z glowy :)
Louve

4. Data: 2003-03-21 12:57:02

Od: "Magda" <m...@l...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie mogę zrozumieć jak jest wyliczane to IG posiłku tutaj?

5. Data: 2003-03-21 13:22:40

Od: "Louve" <l...@l...iap.pl> szukaj wiadomości tego autora

oj, jest troche bledow w artosciach odzywczych, na IGsie nie znam ale mam
ksiazeczke z kaloriami i tam bob mrozony nia ma 81g wegli tylko 11,7,
bialka nie 1g tylko7,9 tluszczu ma 0,4 a nie 12. kalorie ok ;)
dobrze ze jest mozliwosc edycji :)

Louve

6. Data: 2003-03-21 14:14:47

Od: Maciej Bliziński <n...@n...to> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <b5f024$11m$1@news.onet.pl> Tomasz napisał(a):
> Ponieważ zgłosiło się sporo chętnych do jego wypróbowania, umieściłem wersje
> testowa na stronie:
>
> http://alpha-net.home.pl/dieta/setup.exe

A czy jest wersja dla użytkowników Linuksa?

--
Maciej Bliziński -- maciej . blizinski <(at)> dobranet . polbox.pl
GCS/MU d- s++:- a- C+++ UL++ P++ L+++ W++ N++ w-- PGP+ !tv b++ e h! r++

7. Data: 2003-03-21 15:25:05

Od: "Sławek" <w...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Tomasz.
>
> nie ma możliwości dodania artykułu spożywczeo, którego wartości BTW nie są
liczbami pełnymi, innymi slowy nie można wpisać 0,7 dla b lub tlub w

8. Data: 2003-03-21 15:30:49

Temat: Odp: Program do komponowania posilkow
Od: "Justyna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

bardzo mi się podoba ale jestem taki kiep, że nie umiem z tego kożystać :-((

9. Data: 2003-03-21 15:35:03

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna" <j...@g...pl> napisał
> bardzo mi się podoba ale jestem taki kiep, że nie umiem z tego kożystać
:-((

Rozumiem że należy dopisać do niego instrukcje obsługi?

10. Data: 2003-03-21 20:33:02

Od: Gosia Garkowska <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article s...@k...dobranet.polbox.pl, Maciej
Bliziński at n...@n...to wrote on 21/3/03 15:14:

> A czy jest wersja dla użytkowników Linuksa?

a czy jest wersja dla uzytkownikow Mac OSa??? :-)))
--
*gosia*

[MM] Wegetarianin na diecie - moja relacja po 3 tygodniach
Vacu step
Nadwaga i społeczeństwo
Chrom
[MM] kolejne pytania