Program do projektowania wnętrz

1. Data: 2001-07-09 17:41:40

Temat: Program do projektowania wnętrz
Od: "CHANI" <c...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)

Jaki polecacie program do projektowania wnętrz ?
--
+-------------------------+----------------------+ ^(>o<)^
+-------------------------+----------------------+ .()( )().

1. Data: 2001-07-10 10:33:00

Temat: Re: Program do projektowania wnętrz
Od: "Jarek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czytaj grupe. Dwa posty nizej to samo pytanie.

--
Serwer dedykowany w godzinę, http://www.wdc.pl

1. Data: 2001-07-10 11:26:42

Od: "CHANI" <c...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

Jarek <j...@p...onet.pl> pisze:
> Czytaj grupe. Dwa posty nizej to samo pytanie.

Też to zauważyłam. A grupę czytam - napisałam zanim ściągnęły mi
się tamte posty, bo nie mogłam połączyć się z serwerem.
Swoją drogą, to na tamto pytanie odpowiedziała jedna osoba,
a programów na pewno jest więcej.
Lepiej byś mi odpowiedział konstruktywnie, a nie zwracał uwagę :).
--
+-------------------------+----------------------+ ^(>o<)^
+-------------------------+----------------------+ .()( )().

1. Data: 2001-07-10 12:15:22

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

:
[...]

www.ecru.pl
z tej stronki mozna sciagnac program demo pro100. Wlasnie dzisiaj bawilam sie
nim. Dosc przyjazny ale tylko to komponowania wnetrz, no i jako ze wersja demo
pewnie "okrojony".
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-07-10 12:31:55

Od: "CHANI" <c...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

{Wilma} <w...@o...pl> pisze:
> www.ecru.pl

Dzięki :)
--
+-------------------------+----------------------+ ^(>o<)^
+-------------------------+----------------------+ .()( )().

1. Data: 2001-07-10 12:50:41

Od: Marek Szapajko <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Lepiej byś mi odpowiedział konstruktywnie, a nie zwracał uwagę :).

OK, to może ja, Czy "projektowanie wnętrz" to ma być rozmieszczenie sprzętów
(tylko gabarytowe i w rzutach), czy fotorealistyczna wizualizacja z meblami,
roślinami etc?

Do pierwszego - Intellicad (http://www.cadopia.com - darmowy). W sumie da
się tam też rzeźbić w 3D, ale to jest koszmarna robota a i jakość efektu
pracy nędzna.

Do 2D może tez być MegaCAD (http://www.megacad.iq.pl/)

Jak to ma być wizualizacja, to raczej zapomnij o freeware/shareware.

Dla siebie robiłem namiastkę wizualizacji (bez bajerów, tekstur, etc) w
programie Pro/DESKTOP. Zobacz na
http://www.ptc.com/products/desktop/index.htm. Być może wysyłają wersję
trial.

Inna aplikacja to Varicad http://www.varicad.com (do ściągnięcia trial) -
produkcja czeska, koszmarny interfejs, trudny do nauczenia się, marna jakość
efektu końcowego.

Wszystko co tu opisałem to są ,,protezy'' aczkolwiek dostępne i darmowe.

Pozdrawiam.

--
Marek Szapajko msj<at>cad.pl http://www.msj.cad.pl
Ta wiadomość zawiera wyłącznie moje prywatne opinie.

1. Data: 2001-07-10 14:55:02

Od: "CHANI" <c...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

Marek Szapajko <m...@c...pl> pisze:
> [...]
sprzętów
> (tylko gabarytowe i w rzutach), czy fotorealistyczna wizualizacja z

Najfajniej byłoby, gdyby spełniały obie funkcje.
Miałam parę lat temu taki program w wersji demo z jakiejś gazety
komputerowej,
bawiłam się nim, ale zupełnie zapomniałam, jak się nazywał.

<ciach, programiki>
> Wszystko co tu opisałem to są ,,protezy'' aczkolwiek dostępne i darmowe.

Dzięki.
Coś mnie tknęło i zaczęłam szukać po nazwach, które się kojarzą.
Znasz może któryś z programów: 3D Home Design albo Adobe InDesign,
i czy to jest to, o co mi chodzi ?

+-------------------------+----------------------+ ^(>o<)^
+-------------------------+----------------------+ .()( )().

1. Data: 2001-07-11 07:57:01

Od: Marek Szapajko <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Najfajniej byłoby, gdyby spełniały obie funkcje.

No to MSZ to powinna być jakaś aplikacja CADowska najlepiej 3D. A jeśli
chcesz zrobić jeszcze projekt mebli (rozkroje etc) to na 99,9%. Zapytaj na
pl.comp.cad. Zobacz też 9hi3d8$73q$...@n...tpi.pl i 9hlb6i$23a$...@n...onet.pl

>Coś mnie tknęło i zaczęłam szukać po nazwach, które się kojarzą.
>Znasz może któryś z programów: 3D Home Design albo Adobe InDesign,
>i czy to jest to, o co mi chodzi ?

Nie znam niestety.

1. Data: 2001-07-14 19:56:58

Od: "CHANI" <c...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

Ponieważ było kilka osób zainteresowanych tematem, informuję, że znalazłam
właśnie
SUPER program - SoftCAD - który wygląda mi na najlepszy z tych dostępnych za
darmo.
Jest w miarę prosty w obsłudze, ma biblioteki mebli, tekstury, rendering...
Co najważniejsze - są również opcje zapisu, drukowania - czego nie ma w
innych
programikach z sieci.

Znalazłam go przeglądając kolekcję moich płyt z gazet komputerowych
(czasem się przydają:)).
Pełna wersja (zapewne w jakiś sposób okrojona) była na CD Chipa 7/99.

+-------------------------+----------------------+ ^(>o<)^
+-------------------------+----------------------+ .()( )().

1. Data: 2001-07-17 02:06:33

Od: "CHANI" <c...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

Napisałam:
> SUPER program - SoftCAD - który wygląda mi na najlepszy z tych dostępnych
za
> darmo.

Znalazłam go również na http://www.softcad.com.pl,
skąd można ściągnąć pełną jego wersję.

--
| /^ ) ( /^\ (\ ( ( | Under construction: | ( * * )
| \_ )~( )~( ) \) ) | http://www.chani.org | ((*))

pranie reczne/w pralce automatycznej
Programy do projektowania i aranżacji ???
Kupie blizniak
Lakierobejca na lakierowane meble?
Wynagrodzenie dla zarządcy